poniedziałek, 6 lipca 2015

The secret soap store – Pomarańczowy olejek do ciała i do masażu :)

Jak się macie w te tropikalne upały? Ja zrobiłam sobie naturalne mgiełki z dodatkiem olejków i robię, co mogę, by moja skóra przeżyła, jak najlepiej te gorące dni i tym sposobem, znów zakochałam się w kosmetyku :) Obiektem mych zachwytów ostatnio stał się bowiem Pomarańczowy olejek do ciała i do masażu, polskiej marki The secret soap store, który przybył do mnie ze świetnego sklepu z naturalnymi cudeńkami – Cherry Beauty, z którym współpraca, to dla mnie chyba dary niebios, zważywszy na to, iż nie tylko nazwę mamy sobie bliską, ale także upodobania do naturalnej pielęgnacji :)
 
 
Jestem olejową maniaczką, o czym na pewno wiecie, bowiem oleje naturalne pojawiają się na mym blogu bardzo, bardzo często, ponieważ niesamowicie cenię ich naturalne właściwości, których w pielęgnacji nie da się zastąpić niczym innym, są idealnym składnikiem moich przeróżnych kremów, balsamów, czy maseł do ciała, ale również jako samodzielny produkt, naprawdę działają cuda! Mam mnóstwo ulubieńców w olejowym świecie, serce skradł mi olej makadamia, olej z pestek malin, olej łopianowy i sezamowy, lubię także olej kokosowy, rokitnikowy, olej monoi, olej jojoba i oczywiście słynny olej arganowy. Pomarańczowy olejek do ciała i do masażu z The secret soap store, to mieszanka przecudownych, naturalnych olejów, które razem, to istna, zapachowa bajka i bomba witaminowo-odżywcza dla skóry :)
 
 
Mieści się on w smukłej, bardzo poręcznej, przezroczystej buteleczce (100 ml) z tworzywa, zamykanej na czarną zakrętkę z otwieraczem typu press, co uważam jest świetnym rozwiązaniem w przypadku produktów tego typu. Olejek wydobywamy bez problemu, nie ma obawy przed wylaniem się produktu, aplikujemy do dokładnie tyle ile chcemy, po czym bezpiecznie go zamykamy, zawsze wiedząc ile kosmetyku nam jeszcze pozostało. Na opakowaniu odnajdziemy informacje o produkcie, producencie, oznaczenia, skład i przyjemną, schludną, pomarańczową grafikę. Olejek nie jest oczywiście testowany na zwierzętach, posiada także certyfikat ministra zdrowie, nie zawiera szkodliwych parabenów i ulepszaczy. 
 
 
 W skład tego olejowego cudu, wchodzą wspaniałe, certyfikowane przez Ecocert oleje: olej shea, który zawiera witaminy A, E, i F, cenne kwasy tłuszczowe, chroni także skórę przez słońcem i doskonale zmiękcza ją, olej avocado działa przeciwstarzeniowo, nawilża i regeneruje naskórek, mój ukochany olej makadamia, wygładza skórę, zawiera kwasy tłuszczowe, fitosterole i lecytynę, olej jojoba, to wzmocnienie dla skóry, odżywienie, doskonale się wchłania, oprócz tego mieszankę wzbogacają olej sojowy, olej z oliwek i oczywiście olej pomarańczowy, który nadaje przepięknej, pomarańczowej woni kosmetykowi.
 
 
Skóra po aplikacji przecudownie pachnie, jest gładka, odżywiona, miękka i miła w dotyku. Olejek nakładam po kąpieli, doskonale nawilża skórę całego ciała, od stóp do głów, pięknie się wchłania, kocham aplikację olejów, tu uprzyjemnia ją dodatkowo boski zapach. Kosmetyk doskonale sprawdza się przy masażu, działając dodatkowo aromaterapeutycznie, ale także jako dodatek do właśnie mgiełek do ciała, kremów i balsamów. Jest bardzo wydajny, po prostu doskonały. Jest dostępny w sklepie Cherry Beauty, gdzie znajdziecie także inne wersje tych olejków, a przy zakupach, koniecznie wpiszcie w formularzu CHERRYBELLE - otrzymacie wówczas 10% zniżki na cały asortyment! Olejek pomarańczowy skradł me serce :)
 

Znacie te olejki? Stosujecie oleje w letniej pielęgnacji? :)

69 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem tego zapachu, fajny olejek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach obłędny ma, pomarańczka świeża :)

      Usuń
  2. Ja bardzo lubię olejek Wellness&Beauty pięknie pachnie:) tego tez jestem ciekawa:) a to Twój sklep internetowy?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam tego olejku z Wellness & Beauty, muszę nadrobić :) Nie, nie, to sklep Pani Pauliny, która napisała do mnie, sklep ma po prostu bliską mi nazwę :D

      Usuń
    2. A już myślałam, że będę mogła pogratulować biznesu:D Spróbuj ten mango i papaja, fajnie pachnie, składzik też raczej spoko.

      Usuń
    3. Hihi :D Ooo mango i papaja brzmi bosko :)

      Usuń
    4. Zapach ma absolutnie cudowny ;) też właśnie go używam :)

      Usuń
  3. Ładne opakowanie :)
    Kurcze ale nam ochoty na czereśnie narobiłaś xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czereśnie omnomnom :D Opakowanie i zawartość uwielbiam ;)

      Usuń
  4. Mmm musi być świetny :) Też lubię oleje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny, zapach i działa bosko na skórę :) Oleje rulez :D

      Usuń
  5. Nie znam ;)
    Ale czereśnie uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super jest, sprawdza się w upały :) Czereśnie kocham :D <3

      Usuń
  6. Też uwielbiam olejki, mam pomarańczowy do masażu, ale z Alterry:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się jeszcze na żaden z Alterry nie skusiłam, ale to kwestia czasu na bank :D

      Usuń
  7. Ojej ten zapach musi być zabójczy... pomarańcze! :-) Czeresienki też uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten miks, to ideał w olejowaniu, pięknie się wchłania no i ten zapaszek :)

      Usuń
  8. Immagino abbia un buon profumo di ciliegie!
    Buona giornata da Beatris

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapach pomarańczy i juz moje serce zostało skradzione!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mmm jest taki słodki i świeży zarazem, świetny :)

      Usuń

  10. It looks great, and the delicious churches
    =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Looks and smell amazing :) Love oils :)

      Usuń
  11. Musi być świetny;)lubie oleje;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice review!!! sounds good!!!
    Have a good week!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Many thanks Marcela :) I love this oil :) Hugs and kisses :)

      Usuń
  13. Olejki latem lubię,doskonale nawilżają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oleje przez cały rok, idealne, teraz szczególnie :)

      Usuń
  14. Jeju chciałabym go :) Uwielbiam oleje nawet latem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest drogi, trzeba się skusić :D Ja mam teraz chętkę na ten różany :)

      Usuń
  15. apetyczne zdjęcia :) a pomarańczowe olejki lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Merci Kochana :** Olejek był dobrym modelem i jest boski :)

      Usuń
  16. Jakie super zdjęcia!

    Mam różany z tej serii i czeka u mnie na swoją kolej, bo mam dużo oleów otwartych obecnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo właśnie ten różany bym wypróbowała z tej serii :)

      Usuń
  17. Kocham olejki, zapach musi być cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo :) Zapach ma świetny absolutnie :)

      Usuń
  18. Hmm, ja zaszalałam z olejkami w zeszłym tygodniu, miał być tylko migdałowy, a skończyło się na nim, kokosowym, z pestek malin, moreli, kiełków pszenicy, a i jeszcze khadi anti-aging (Faworyt i to dzięki Tobie). Teraz mogę się kąpać w olejkach ;) Ten oczywiście tez mi się marzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nieźle zaszalałaś, olej morelowy mi się za to marzy ach <3 a jak z kremikami Sylveco, zdecydowałaś się na któryś? :)

      Usuń
    2. Jeszcze nie:) Dam znać;)

      Usuń
  19. ale mi narobiłaś ochoty na ten olejek ;) uwielbiam zapach pomarańczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny jest, dla fanek pomarańczy jak znalazł :)

      Usuń
  20. Biorę w ciemno dla samego już zapachu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :D Zapach porywa pomarańczką :D

      Usuń
  21. Już sobie wyobrażam ten cudowny aromat pomarańczy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ahh ten zapach musi być piękny :>

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety nie znam, ale to z racji mojego ogólnego niewielkiego rozeznania w olejkach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta mieszanka to dobry byłby powód, by je pokochać :D

      Usuń
  24. To, że jest pomarańczowy to wystarczające bym przekonał się do tego produktu :D Do tego te wspaniałe zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Janusz <3 Pomarańczowy i ma przepiękny skład :)

      Usuń
  25. Zachęciłaś mnie mocno... I pomarańcza... Brałabym! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierz, bierz, cudeńko, jakich mało :)

      Usuń
  26. Odpowiedzi
    1. Fajne, bardzo nawet :) Wczoraj się w nim wieczorkiem pławiłam, ach och :D

      Usuń
  27. Odpowiedzi
    1. Na pewno, ma boski zapach, szybko się wchłania, także same plusy ma :)

      Usuń
  28. Musi mieć śliczny zapach, ostatnio sama szaleję na punkcie olejków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje olejowe szaleństwo jest nieskończone, zdecydowanie dla maniaków olejowych cudo :)

      Usuń
  29. Alez on musi bosko pachniec :)! Olejki bardzo lubie, wiec i ten chetnie bym wyprobowala :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja wprawdzie nie przepadam za olejkami, ale podejrzewam, że ten mógłby skraść moje serducho...

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem za olejkami, a jesli do tego oblędnie pachnie to juz całkiem przepadłam.
    Boskie zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń