wtorek, 22 września 2015

The Secret Soap Store – Pastel Love – Love Essences - Body Mixture – Energetyczny balsam pielęgnacyjny z sokiem grejpfrutowym :)

Świeże, owocowe kosmetyki, kocham nie tylko w ciepłe, letnie dni, ale także teraz, u progu jesieni, bowiem nie tylko pobudzają one moją skórę, ale także odświeżają i dodają pozytywnej energii :)
 
 
Energetyczny balsam pielęgnacyjny z sokiem grejpfrutowym - Pastel Love, przybył do mnie prosto z The Secret Soap Store, polskiej marki, której kosmetyki produkowane są przez firmę Scandia Cosmetics już od 1983 roku. Kosmetyki The Secret Soap Store, posiadają bliską mi, naturalną misję i filozofię, zawierają oleje, egzotyczne ekstrakty owocowe, kwiatowe i ziołowe, nie są oczywiście testowane na zwierzętach, ich opakowania są ekologiczne, firma dba także o jakość składników, pośród których znajdują się certyfikowane komponenty. Owocowy balsam grejpfrutowy z linii Love Essence, otrzymujemy w smukłej, bardzo poręcznej, przezroczystej, solidnej buteleczce (250 ml) z zabezpieczoną, praktyczną, zamykaną, czarną pompką, co uważam jest świetnym i najlepszym rozwiązaniem w przypadku produktów tego typu, codziennego użytku, balsam wydobywamy bowiem bez problemu, aplikujemy go dokładnie tyle ile chcemy, po czym bezpiecznie zamykamy pompkę, zawsze wiedząc ile kosmetyku nam jeszcze pozostało, balsam ładne osiada na dno. Na opakowaniu odnajdziemy informacje o produkcie, producencie, datę ważności, skład i przyjemną, schludną, pomarańczową grafikę, z uroczymi rysunkami, charakterystyczną dla całej serii, przejrzysty i czysty layout, uprzyjemnia, wizualny odbiór produktu.   
 
 
W skład balsamu, wchodzi świeży sok grejpfrutowy, który posiada świetne właściwości pielęgnacyjne i odchudzające, zawiera witaminę C, witaminy z grupy B i beta-karoten, działa przeciwstarzeniowo, jest antyutleniaczem, nawilża i regeneruje naskórek, wygładzając go. Energetyczny balsam pielęgnacyjny, wzbogacono także o ochronny mocznik, zatem jest to przyjemne w stosowaniu wzmocnienie dla skóry, nawilżenie i odżywienie. Kosmetyk dedykowany jest do każdego typu skóry, idealnie sprawdzi się przy skórach normalnych, mieszanych, jak moja, ale także potrzebujących szczególnej pielęgnacji, odżywi skórę nawet bardzo delikatną. Możemy go stosować zarówno przy pielęgnacji ciała, jak i stóp oraz rąk. 
 
 
Balsam doskonale i momentalnie się wchłania,  pozostawiając na skórze delikatną, aksamitną powłoczkę ochronną, ma lekką, mleczną, lecz treściwą konsystencję w białym kolorze i fantastyczny, bardzo świeży zapach, to orzeźwiająca, grejpfrutowa, słoneczna woń, która pozostaje na skórze po aplikacji, to kolejny, ogromny atut balsamu Pastel Love. Jest to delikatny kosmetyk, który nie podrażnia mojej skóry, która po jego aplikacji jest miękka, gładka i przecudownie, świeżo pachnie, można go zakupić w sklepie firmowym oraz w stacjonarnych sklepach The Secret Soap Store, których grono niebawem powiększy się o trzy nowe punkty  :)
 
 
 
 Lubicie owocowe balsamy? Macie swoich ulubieńców balsamowych? :)
 

64 komentarze:

  1. Uwielbiam takie zapachy kosmetyków, ale ulubieńca jeszcze nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grejpfrutowy zapach po prostu boski w tym balsamie jest <3

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Łukasz fajna seria, balsam wspaniały :)

      Usuń
  3. Zapach w tym balsamie rzeczywiście jest cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie zapachy, ale teraz wolę bardziej otulające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U progu jesieni jeszcze owocowo, potem będzie miód, czekoladka :D

      Usuń
  5. Hmmm grejpfut to może nie jest mój ulubiony owoc jednak jego zapach bardzo lubię więc balsam pewnie by mi się bardzo podobał. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mmm ja uwielbiam, choć rozumiem, ze ma specyficzny smak i zapach :)

      Usuń
  6. Nie znałam go wcześniej :) Elegancko się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny jest, seria kusząca niezwykle :)

      Usuń
  7. Uwielbiam grejpfruty! Balsam o takim zapachu musi pachnieć obłędnie. Lubię balsamy z masłem Shea z Organique, ale to dla tych które lubią tłuścioszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach ja tez :) Pachnie bosko, świeżo, a ja nie miałam tych z Organique :)

      Usuń
  8. Wyglada bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapach pewnie by mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Zgadza się, piękny, świeżutki, ze ach :)

      Usuń
  11. Już drugi raz dzisiaj widzę recenzje tego balsamu, coś dla mnie ja uwielbiam czerwone grejpfruty !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo, zapach idealnie taki, jak grejpfruty :)

      Usuń
  12. Jestem przekonana, że pokochałabym ten zapach, uwielbiam takie świeże aromaty :) Plus dla producenta za opakowanie z pompką :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten zapach jest świetny, żałuję że ja miałam tylko żel z tej serii, a balsam trafił mi się arbuzowy ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Chcę, muszę go mieć! Muszę o nim koniecznie pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. What a lovely and so yummy post! Amazing review!


    I participate in a photo competition and I will be very pleased if you like my photo in FB. It is easy- just click on the link and click like on the photo. Thanks a lot in advance!

    https://www.facebook.com/OlympusPenFanBulgaria/photos/a.489751224534591.1073741829.487598444749869/489751897867857/?type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks :) I already gave like for your photo :)

      Usuń
  16. świetne są te ich balsamy, ale cena spora :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stacjonarnie może jakaś promocja się trafi :) Są wydajne, także można się pokusić :)

      Usuń
  17. Fajne mają balsamy, jednak w tej cenie wolę kupić coś innego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy balsam TSSS, ale mam ochotę poznać kolejne :)

      Usuń
  18. Nie znam ;) Owocowe balsamy - jestem na tak, czemu nie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiamy smak oraz zapach grapefruita :) Balsam by nam się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to na bank, bo ja tez kocham ten smak i zapach <3

      Usuń
  20. Lubię treściwe konsystencje i owocowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest treściwy, gęsty i wydajny zatem, a zapaszek boski :)

      Usuń
  21. skąd Ty bierzesz pomysły na zdjęcia ;D śliczne są, a co do produktu to jeszcze nic nie miałam z tej marki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z główki moja Kochana :) Dzięki piękneeee <3 TSSS kusi mnóstwem kosmetyków :)

      Usuń
  22. Pierwszy raz widzę ten produkt. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam zapach grejpfruta więc pewnie i ten balsam spodobałby mi się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, bo pachnie naturalnie grejpfrutem :)

      Usuń
  24. Uwielbiam grejpfruty, więc pewnie i ten balsam bym polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Great post

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam takie pięknie pachnące kosmetyki do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdecydowanie domena tej marki, zapachy jak z raju :)

      Usuń
  27. Odpowiedzi
    1. Musisz na żywo obwąchać, jest świeży bardzo :)

      Usuń
  28. O marce wczesniej nie slyszalam, ale mazidlo wydaje sie byc ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polskie kosmetyki, warte zdecydowanie uwagi :)

      Usuń