czwartek, 8 października 2015

The Secret Soap Store - Mydło ogórek z koperkiem – Intrygujące, mydlane połączenie o pięknym zapachu :)

Bardzo lubię mydła w kostkach, przepadam za cudeńkami mydlanymi, które nie tylko ładnie myją, ale również pięknie pachną i dodatkowo ozdabiają moją łazienkę. Mydła w kosteczkach, pojawiają się na moim blogu często, bowiem na co dzień doceniam ich fantastyczne właściwości, wybieram te, które zachwycają nie tylko wyglądem i działaniem, ale także składem. Mydło ogórek z koperkiem, przybyło do mnie od The Secret Soap Store, polskiej marki, której kosmetyki produkowane są przez firmę Scandia Cosmetics już od 1983 roku. Kosmetyki The Secret Soap Store, posiadają bliską mi, naturalną misję i filozofię, zawierają oleje, egzotyczne ekstrakty owocowe, kwiatowe i ziołowe, nie są oczywiście testowane na zwierzętach, ich opakowania są ekologiczne, firma dba także o jakość składników, pośród których znajdują się certyfikowane komponenty.
 
 
Mydełko wygląda tak pięknie i rozpościera tak hipnotyzujący zapach, że nie mogłam się doczekać, by je wypróbować, ujęło mnie wizualnie, ma ono krągły kształt, jest bardzo poręczne, ładnie trzyma się je w dłoni, na górze wygrawerowano napis The Secret Soap Store, świetnie prezentuje się w łazience. Dodatkowo do mydełka otrzymałam naklejkę ze składem kosmetyku. Mydło ogórek z koperkiem, zawiera myjące składniki roślinne i cudne oleje: odżywczy olej tłoczony ze słodkich migdałów, oliwę z oliwek, olej z avocado, olej z orzechów makadamia, znanych jest ze swych dobroczynnych, urodowych właściwości. Oleje te działają kojąco i gojąco, ale również bardzo intensywnie nawilżają, wygładzają i regenerują skórę, zawierają one cenne kwasy tłuszczowe, są też silnym przeciwutleniaczem, zatem mydło działa również przeciwstarzeniowo. Mydło bogate jest także olej winogronowy i masło shea, które pielęgnują, chronią przed działaniem czynników zewnętrznych, działając również antybakteryjnie. Mydło wzbogacone jest także o kawałeczki liści koperku (Anethum graveolens), które pięknie masują ciało, peelingują skórę, pobudzając krążenie i skłaniając skórę do regeneracji. 
 
 
 Mydełko genialnie oczyszcza, pielęgnuje, peelinguje, masuje, a zarazem nawilża i odżywia, przy czym nie wysusza mojej skóry. Składniki zawierają mnóstwo witamin, kwasów tłuszczowych, przyspieszających gojenie, łagodzących stany zapalne, odbudowują naskórek, pielęgnują go. Mydło sprawdzi się przy każdym typie skóry, idealne będzie przy skórze normalnej, mieszanej, ale również przesuszonej, skłonnej do podrażnień, czy alergii, mydełko dba bowiem zarówno o czystość i równowagę ph skóry, nie naruszając jej naturalnej bariery ochronnej. Przy mojej skórze mieszanej sprawdza się genialnie, uwielbiam tę intrygującą woń. Mydełko ma boski, uzależniający, koperkowo-ogórkowy zapach, pieni się kremową pianą, która nie podrażnia, doskonale myje i nawilża. Można powiedzieć, iż mydło ogórek z koperkiem, pokochałam od pierwszego węchu, można je zakupić w sklepie firmowym oraz w stacjonarnych sklepach The Secret Soap Store, gdzie kuszą także inne wspaniałe mydła :)
 

 
Lubicie mydełka w kostkach? Jakie należą do Waszych ulubionych? :)
  

50 komentarzy:

  1. Koperek kojarzy nam się raczej z zupą ogórkową niż z mydłem ale kto wie! może to być fajne połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak zdecydowanie zupka, sałatki, ale i mydlane połączenie tych składników, wyszło bosko :)

      Usuń
  2. nigdy nie pomyslalabym, ze koperek mozna dodac do mydla, a ono jeszcze bedzie przyzwoicie pachnac! czego ci producenci nie wymysla!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :D TSSS pomyśleli i wyszło wspaniale :D

      Usuń
  3. Uwielbiam ogórka w kosmetykach! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię mydła w kostkach i orzeźwiający zapach ogórka w kosmetykach. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Działanie zachęca, jednak zapach nie dla mnie. Nie przepadam za koperkową wonią. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świeżutko pachnie, najlepiej na żywo obwąchaj :)

      Usuń
  6. Przyznam się że zaciekawiło mnie te mydełko, intrygujący zapach jestem jego bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie zapach akurat ni byłby atutem, ale właściwości na plus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz na żywo obwąchać, bo świeżutki jest, a właściwości świetne :)

      Usuń
  8. Tetrasodium EDTA mnie nie zachęca... ale zapach ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma konserwanty, ale skład generalnie na plus :)

      Usuń
  9. To mydełko ma naprawdę świetny skład. Nie przepadam za zapachem koperku, ale myślę, że umiałabym mu to wybaczyć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogóreczek przoduje zdecydowanie, koperek nadaje smaczku :D

      Usuń
  10. Zapach faktycznie musi być wspaniały:) Uwielbiam ogórkowo koperkowe aromaty:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda świetnie, ale mam wrażenie, że zapach raczej nie dla mnie :D. Ja ostatnio się raczę mydełkami z pszczelej dolinki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jedno mydło z dolinki, czeka na swa kolej :)

      Usuń
  12. Bardzo intrygujące połączenie zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mydełka w kostkach to u mnie w łazience stali bywalcy, to mydełko znam podoba się mi jego działanie - jedyny minus to brak jakiegoś konkretnego opakowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie podobnie :) Pakowane jest w papierowa torebeczkę w sklepie :)

      Usuń
  14. Lubie produkty z tej firmy, zapachy mają rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, mam jeszcze mango do kąpieli, recenzję napiszę niebawem :)

      Usuń
  15. koperek i ogórek kojarzą mi się z mizerią aczkolwiek mogłoby to być coś przyjemnego w tym wypadku ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapach rzeczywiscie chyba ciekawy ale generalnie mydła nie podbijają mojego serca zupełnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie niestety nie przypadło to mydło do gustu ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo a czemu? Skład i zapach świetny i nie wysusza, jak drogeryjne chemiczne mydła :)

      Usuń
  18. zapach intrygujący jestem ciekawa ale generalnie mydełka mnie nie kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kuszą bardzo i to polubiłam bardzo :)

      Usuń
  19. wygląda na prawdę świetnie i taki bogaty skład :)

    OdpowiedzUsuń
  20. naturalne mydełka to takie małe cukiereczki, które umilają kąpiel ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak to musi rewelacyjnie pachniec :)! Ja wciaz z mydelkami w kostkach na bakier, choc przy okazji kupuje, jesli mnie jakies zachwyci, po czym zuzywam do mycia rak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest genialny :) Ewuś przekonaj się do kostek :)

      Usuń