poniedziałek, 12 października 2015

The Secret Soap Store – Otwarcie nowego sklepu stacjonarnego w Galerii Handlowej – Dworzec Główny w Bydgoszczy (Relacja z otwarcia – dużo zdjęć) :)

W minioną, jesienną, słoneczną sobotę (10 października), miałam zaszczyt uczestniczyć w uroczystym otwarciu kolejnego sklepu stacjonarnego, świetnej marki The Secret Soap Store, w mojej rodzinnej Bydgoszczy. Sklep mieści się w Galerii Handlowej, otwartego w sobotę właśnie, nowoczesnego Dworca Głównego, przy ulicy Zygmunta Augusta 1. Niesamowicie cieszę się, że mogłam tam być i jeszcze raz pięknie dziękuję za zaproszenie na ten, jakże ważny dla firmy moment! Nie ukrywam, że kosmetyki naszej, polskiej marki The Secret Soap Store uwielbiam i absolutnie żaden produkt, nigdy mnie nie zawiódł. Kosmetyki te, produkowane są przez firmę Scandia Cosmetics już od 1983 roku, posiadają bliską mi, naturalną misję i filozofię, zawierają oleje, egzotyczne ekstrakty owocowe, kwiatowe i ziołowe, nie są oczywiście testowane na zwierzętach, ich opakowania są ekologiczne, firma dba także o jakość składników, pośród których znajdują się certyfikowane komponenty. 


 The Secret Soap Store ma bogaty asortyment, który możecie poznać i zakupić od niedawna w świeżutkim sklepie internetowym. W nowym, bydgoskim sklepie, który zachwyca już na pierwszy rzut oka, przywitały mnie cudowne dziewczyny, Adrianna i Kinga, które na co dzień doradzać nam będą w zakupach, na otwarciu obecne były również fantastyczne dziewczyny z Warszawy Ania i Agata. Ania świetnie przybliżyła mi linie kosmetyków, które produkuje firma, kuszące nowości, opowiedziała o właściwościach i składnikach, Adrianna pokazała genialne peelingi na gałki, w które można zaopatrzyć się na miejscu, pokazała też piękne mydła i oleje. W sklepie zakupimy nie tylko kremy, balsamy, żele, ale także sole do kąpieli, masło shea, słynny ałun, czy certyfikowane oleje. Kosmetyki The Secret Soap Store, zachwycają zapachami i składami, można zaznać totalnych aromatycznych rozkoszy i odprężenia, wąchając te wszystkie cuda. Firma oferuje szereg kosmetyków do domowych zabiegów spa, pielęgnacyjnych na twarz i ciało.


Urzekający jest również przepiękny wystrój sklepu, dominuje tu drewno, naturalne wykończenia, po zawieszonych gałązkach, spływa woda, całość naprawdę bardzo zachwyca, a zakupy w takim miejscu, to czysta przyjemność. Przy okazji otwarcia, miałam możliwość wyboru kosmetyków dla siebie, zatem z otwarcia przybyłam z torbą pełną cudowności od The Secret Soap Store, które niebawem wypróbuję, dzieląc się oczywiście z Wami licznymi recenzjami. Będę zdecydowanie częstym gościem w progach sklepu The Secret Soap Store, do czego i Was zachęcam, to rozkoszne, pachnące naturą miejsce, pełne fantastycznych kosmetyków :)



62 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Niechaj skuszą :) Zapachy takie, że odlot totalny, no i składy ładne, dobre, bo polskie :)

      Usuń
  2. Już na którymś blogu czytam relację:) ciekawa jestem ich kosmetyków;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapachy nie do podrobienia, ciekawe linie, np. nowa pomarańczowa boska :)

      Usuń
  3. Składam reklamację, bo ten post się pojawia i znika;)))). Dziekuje bogini, ze u mnie nie ma takiego sklepu, bo ja juz naprawdę jestem pod kreska:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha bogini ześle Ci sklep niebawem i dopiero będzie :D U mnie też blogger płata figle ech :)

      Usuń
  4. Bardzo przyjemny kącik z tysiącem dobroci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przytulny, pachnący i przesympatyczne dziewczyny sprzedają :)

      Usuń
  5. Istny raj!!!!
    Chciałabym wszystko! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Masa dobroci, z pewnością nie wyszłabym stamtąd z pustymi rękami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się wejdzie do sklepu, to od razu czuć te piękne zapachy, jest tak miło, ciepło, cudownie i masz racje z pustymi rękoma wyjść nie można :)

      Usuń
  7. Szkoda, że byłam w Bydgoszczy tydzień przed otwarciem, pewnie wpadłabym do sklepu i szybko nie wyszła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicja nooo szkoda, szkoda, ale sklep już teraz czynny będzie co dzień :)

      Usuń
  8. Ile tam dobroci ah, tylko trzeba mieć wypchany portfel i można iść! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wierzę - minęłyśmy się :( Też byłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, ze jeszcze się tam stykniemy :D Buziaki Piękna :*

      Usuń
  10. o nie.. ja już widzę te miliony zostawione :< dobrze, że nie mam w pobliżu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi zgadza się z pustymi rękoma nie da się wyjść :)

      Usuń
  11. Uwielbiam ich kosmetyki, samym wyglądem kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Świetny wizualnie również cały sklep, a cuda takie, ze hej :)

      Usuń
  13. Takie miejsca mają swój niepowtarzalny klimacik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie piękne miejsce, troszkę przypomina LUSHa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieknie tam bardzo, nie byłam nigdy w LUSH ale tez mi się marzy wizyta, może będą kiedyś w Polsce :)

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Trzeba się dopytać, czy można tam namiot rozstawić :D

      Usuń
  16. Oj i ja bym się wybrała :). Daaaawno nie miałam nic od nich, a zauważyłam kilka bardzo fajnych produktów. Muszę się wybrać na zakupy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo nowości widziałam i wszystkie cudne :)

      Usuń
  17. Pięknie to wygląda! W Katowicach też niedawno otwierali, ale niestety nie udało mi się tam być :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wizualnie ideał sklepu! :) Nie wiedziałam, ze i w Katowicach jest, super :)

      Usuń
  18. Jak dużo wspaniałości. Mogłabym pracować w taim sklepie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, same cudeńka :) Coraz więcej sklepów TSSS nam funduje, także kto wie :)

      Usuń
  19. byłam na ich stoisku w Tarasach Zamkowych, robią wrażenie te wszystkie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj robią, robią :) Super, ze są coraz łatwiej dostępne stacjonarnie :)

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Niebo normalnie niebo zapachowe i w ogóle, pięknie tam :)

      Usuń
  21. Fajnie mieć taki sklep blisko siebie :) Znam trochę kosmetyki tej marki i mam kilka ulubieńców np. kremy do rąk lub peeling do ciała róża & migdały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie :) Na pewno będę częstym gościem :)

      Usuń
  22. Produkty wyglądają bardzo ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, jak to wszystko pięknie wygląda :o

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. Zaiste :D Przepiękny sklep, a kosmetyki ach spróbowałabym wszystkiego :)

      Usuń
  25. same cudenka, nie miałam jeszcze ich produktow ale bardzo mnie kuszą zawsze jak przechodze obok ich sklepiku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cuda, cudeńka <3 Koniecznie zajrzyj do TSSS, na bank nie wyjdziesz z pustymi rękoma :)

      Usuń
  26. What an amazing product!
    Someday I'll try this.


    www.tomntins.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tomtins Christin, it is polish brand, amazing cosmetics :)

      Usuń
  27. O kurcze ale się cieszę, że to w bydgoszczy ! Bo mam wrażenie, że nasze województwo omijają takie ciekawe marki , a tu taka niespodzianka :D i to jeszcze w nowym dworcu , będę musiała się wybrać i to koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurcze, dlaczego ja nie znam tej marki? Takie cudeńka tu widzę na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń