wtorek, 27 października 2015

The Secret Soap Store - Yellow Love – Love Essences – Shower Mouse – Melonowy mus pielęgnacyjny do mycia ciała :)

Świeży, lekko słodki zapach melona, uwodzi chyba każdego, zwłaszcza teraz, w te jesienne dni, gdy potrzebujemy owocowej energii :)

  
Wspaniałym towarzyszem mych kąpieli jest bowiem ostatnio Melonowy mus pielęgnacyjny do mycia ciała z serii Love Essence, który przybył do mnie z The Secret Soap Store, polskiej marki, której kosmetyki produkowane są przez firmę Scandia Cosmetics. Kosmetyki The Secret Soap Store, posiadają bliską mi, naturalną misję i filozofię, zawierają oleje, egzotyczne ekstrakty owocowe, kwiatowe i ziołowe, nie są oczywiście testowane na zwierzętach, ich opakowania są ekologiczne, firma dba także o jakość składników, pośród których znajdują się certyfikowane komponenty. Yellow Love – Shower Mouse, mieszka w smukłej, przezroczystej, poręcznej butelce (250 ml) z czarną, działającą bez problemów, praktyczną i zamykaną pompką. Na estetycznym, energetycznym, eleganckim opakowaniu, które ozdobi każdą łazienkę, prócz pozytywnych, rysunkowych grafik, widzimy także informacje na temat kosmetyku, firmy i skład musu. Sercem kosmetyku są: odżywczy olej tłoczony ze słodkich migdałów, masło shea i ekstrakt z melona, znanych jest ze swych dobroczynnych, urodowych właściwości, komponenty działają kojąco i gojąco, ale również bardzo intensywnie nawilżają, wygładzają i regenerują skórę, zawierają one cenne kwasy tłuszczowe, są też silnym przeciwutleniaczem, zatem kosmetyk działa również przeciwstarzeniowo, pielęgnuje, chroni przed działaniem czynników zewnętrznych, energetyzuje, działając również antybakteryjnie. 


Melonowe cudo, ma gęstą, treściwą, puszystą konsystencję musu, odpręża, wygładza, odżywia skórę, nadaje jej też przepięknego zapachu, jest to owocowa woń, odświeżająca, egzotyczna, melonowa. Mus idealny będzie dla skóry normalnej, suchej, czy mieszanej, ale także dla osób, które posiadają skórę wrażliwą, pieni się gęstą, kremową, delikatną, śmietanową pianą, jest wydajny i idealnie rozprowadza się po skórze. Oczyszcza również doskonale, moja skóra po kąpieli z nim, jest odżywiona, miękka, zrelaksowana i nawilżona, dodatkowo ten świeżutki, melonowy zapach, można go zakupić w stacjonarnych sklepach The Secret Soap Store oraz w internetowym sklepie firmowym. 

Lubicie owocowe kosmetyki do kąpieli?  :)

50 komentarzy:

  1. może w przyszłości się skuszę na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem zachwycona ze względu na kolor! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor koresponduje z zapaszkiem właśnie :)

      Usuń
  3. Uwielbiam już za kolor opakowania xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samo opakowanie jest przezroczyste, to mus jest taki piękny :D

      Usuń
    2. to jeszcze bardziej uwielbiam :)

      Usuń
  4. Kolor robi wrażenie :) Kojarzy mi się z przepysznym napojem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym go wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się skusić, świeżutki, cudny :)

      Usuń
  6. Ten zapach mnie nie zachwycił, wolę różowego grejpfruta ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. owocowe kosmetyki do kąpieli to ja uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ja też :) ta seria Love Essences jest super :)

      Usuń
  9. Wygląda bardzo obiecująco. Uwielbiam takie pielęgnacyjne umilacze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam owocowe kosmetyki do kąpieli, możliwe ze kiedyś skuszę się na ten, bo już wyobrażam sobie jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Mnie nic tsss nie zawodzi, olejki, balsamy, teraz mus :)

      Usuń
  12. Bardzo mnie zaciekawiłaś tym produktem i chętnie wypróbuję kiedyś :)
    Pozdrawiam,
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Można brać już za sam zapach! Kosmetyki The Secret Soap są takiee kuszące! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Melon pachnie świetnie, od razu letni klimat wprowadza ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten zapach najbardziej mnie kusi:) Chyba sobie sprawie taki żel:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie spotkałam się wcześniej z tym melonowym musem, ale kosmetyki TSSS nawet lubię, zapach melona też, więc niewykluczone że kiedyś zagości on także u mnie w łazience ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię ich produkty, pachnie bosko :)

      Usuń
  17. brzmi kusząco, lubię musy, a dawno nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda obłędnie i pewnie bosko pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O, to będzie mój kolejny zakup. Uwielbiam produkty tsss :) z resztą dziś też napisałam o ich produktach :) www.mamaidealna.pl

    OdpowiedzUsuń