wtorek, 15 grudnia 2015

The Secret Soap Store – Rewitalizujacy żel pod prysznic – Bambus z mięta pieprzową, relaksująca, miętowa kąpiel :)

Mięta, pochodząca z rodziny jasnowatych, wykorzystywana jest w kosmetyce, lecznictwie i kuchni od wieków, ma niemal 30 gatunków, to jedno z najbardziej aromatycznych ziół, a każdy jej gatunek zawiera charakterystyczny mentol. Mięta pobudza i dodatkowo działa antybakteryjnie, w kosmetyce miętę wykorzystuje się przede wszystkim w postaci olejku miętowego. 
 
 
 Słynna mięta pieprzowa, to baza świetnego - Rewitalizujacego żelu pod prysznic – Bambus z mięta pieprzową, polskiej marki The Secret Soap Store, której kosmetyki produkowane są przez firmę Scandia Cosmetics w Niepołomicach, posiadają one bliską mi, naturalną misję, zawierają oleje, ekstrakty roślinne, są to kosmetyki nie testowane na zwierzętach, ich opakowania są ekologiczne, firma dba także o jakość składników, pośród których znajdują się certyfikowane komponenty. Rewitalizujacy żel pod prysznic, bambus z mięta pieprzową, mieszka w smukłej, przezroczystej, poręcznej butelce (200 ml) z czarną nakrętką typu press, praktyczną i ułatwiająca codzienne użycie żelu i jego dozowanie. Na estetycznym, eleganckim opakowaniu, prócz miętowych grafik, widzimy także informacje na temat kosmetyku, firmy, ładny skład żelu i króliczka. Opakowanie okraszono także eko-kartonikiem, który pięknie dopełnia wizualnie odbiór produktu. Sercem kosmetyku są składniki aktywne: olej sojowy, olej avocado, ekstrakt z mięty pieprzowej, ekstrakty z aloesu i kwas mlekowy, znane ze swych dobroczynnych właściwości dla naszej skóry, działają kojąco, regenerująco, ale również bardzo intensywnie nawilżają, wygładzają, są też silnym przeciwutleniaczem, zatem kosmetyk działa oczyszczająco, nawilżająco i również przeciwstarzeniowo, antybakteryjnie, pielęgnuje, chroni przed działaniem czynników zewnętrznych. Nie zawiera SLSów, ma bardzo gęstą, treściwą konsystencję w jasno-zielonym kolorze. Odpręża, wygładza moją skórę, nadaje jej też świeżego zapachu, jest to energetyzująca, typowo miętowa woń.
 
 
Żel będzie świetny dla każdego typu skóry, sprawdzi się przy skórze normalnej, suchej, czy mieszanej, pieni się gęstą, kremową pianą, jest wydajny i idealnie rozprowadza się po skórze. Oczyszcza doskonale, nie wysusza i jest bardzo wydajny, żel można kupić w stacjonarnych sklepach The Secret Soap Store oraz sklepie firmowym, gdzie znaleźć można inne, kuszące żele. 
 
 
Lubicie miętowe kosmetyki? Jakie żele są Waszymi naj? :)
 

51 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe połączenie bambusa i mięty, super. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Połączenie wspaniałe, żel jest super :)

      Usuń
  2. uwielbiam kosmetyki tej firmy! szkoda tylko, że są nie na moją kieszeń :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ze są genialne, warte każdego grosika :)

      Usuń
  3. żeli jeszcze od nich nie miałam, ale ciekawi mnie jak się sprawują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam też mus do kąpieli, oba wspaniałe :)

      Usuń
  4. Za miętą w kosmetykach raczej nie przepadam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go ! Jak dla mnie zapach jest obłędny ! I do tego świetna wydajność ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O nieee, jak mięta pieprzowa to przepadlam :(! Muszę go mieć.

    OdpowiedzUsuń
  7. wstyd się przyznać, ale nie miałam jeszcze nic z tej marki :-( czytałam o niej mnóstwo pozytywnych opinii, mają cudownie naturalne kosmetyki, a ten żel wygląda super, uwielbiam zapach ba,busa :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Opakowanie ma świetne :). Zaciekawiłaś mnie, mimo że najczęściej sięgam po mocno owocowe żele :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I love the color of this product! *-*
    Have a lovely day dear!
    www.milleunrossetto.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię miętę, ale jakoś tak z latem mi się kojarzy:) Zimą cynamon, imbir... w kosmetykach oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez tak myślałam, ale i teraz super się pluskać z nim :)

      Usuń
  11. Opakowanie przyciąga :D nie miałam jeszcze nigdy żelu o zapachu mięty... A co do moich faworytów - nie posiadam. Za każdym razem kupuję inny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie genialne jest :) Ja tez lubię eksperymenty :)

      Usuń
  12. Mięta pod prysznicem faktycznie może się fajnie sprawdzić :) Orzeźwiająco i oczyszczająco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super opakowanie, przyciąga oko :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety ten zapach toleruję jedynie w gumach do żucia- ani kosmetyki, ani jedzenie z nutką mięty mnie nie zachwyca... No, chyba, że świeże listki w mojito ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię miętę zarówno w kosmetykach, jak i perfumach. Lubię miętowe gumy, lody, napoje no i rzecz jasna - miętę w mojito (mohito).
    Ten żel to must-have na okres wiosenno-letni:).

    OdpowiedzUsuń
  16. Pewnie by mi się spodobał, lubię mięte w każdej postaci.

    OdpowiedzUsuń
  17. Coś dla mnie ;) I jaki kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mięta! Uwielbiam zapach! Muszę wreszcie skusić się na ta markę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to moja droga coś for you zdecydowanie :)

      Usuń
  19. To ma być idealny żel pod przysznic, żeby obudzić się wczeszniej rano, jeżeli ma taki zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak rankiem, jakby się wypluskać z nim, to energia jest :)

      Usuń
  20. Żel ma świetną szatę graficzną, taką harmonijną i przywodzącą na myśl kraje orientalne ^^
    ____________________________________
    Zapraszam wszystkich na azjatycko- naturalne rozdanie!
    http://sweetrecipee.blogspot.com/2015/12/pierwsze-azjatycko-naturalne-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo chętnie bym go wypróbowała .. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Mięta bardziej pasuje mi na lato, ale wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawi mnie zapach tego połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Musi być fajnie orzeźwiający.

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam taka won, wiec cos dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię miętowe kosmetyki, ale raczej sięgnęłabym po niego latem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mnie kuszą kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń