czwartek, 27 kwietnia 2017

Vianek - Kremy z zielonej serii normalizującej - Na dzień z ekstraktem kory wierzby i na noc z ekstraktem z liści pokrzywy :)


Vianek zdobywa ku mej uciesze coraz więcej kosmetycznych serc, mnie także nie zawodzi, każdy kosmetyk zachwyca, zarówno składem, jak i działaniem. W serii zielonej mamy do wyboru zarówno kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała, jak i włosów, wśród nich znajdziemy dwa kremy, które, zarówno solo, jak i w duecie, rozkochają w sobie posiadaczki cery normalnej i tłustej.


Oba kremy mają naturalne składy, bazujące na składnikach pochodzenia naturalnego z ekologicznych upraw, nie znajdziemy tu parabenów, silikonów, olejów mineralnych, czy sztucznych barwników, są to oczywiście produkty free cruelty, jak zresztą wszystkie kosmetyki spod skrzydeł Sylveco. Kremy otrzymujemy w smukłych, białych i poręcznych buteleczkach (50 ml), z pompeczką typu airless, która jest doskonałym rozwiązaniem w przypadku kremów codziennego użytku, idealnie odmierza ona ilość produktu, zawsze także zużyjemy kosmetyk do samego końca. Opakowania ozdobiono tradycyjnymi, zalipiańskimi, kwiatowymi zdobieniami, charakterystycznymi dla marki. Opakowania umieszczono dodatkowo w zabezpieczone przed otwarciem kartoniki, z których możemy, jak zawsze, zasięgnąć informacji o kosmetykach, ich właściwościach, firmie oraz poznać naturalne składy kremów.   


Normalizujący krem do twarzy na dzień z ekstraktem kory wierzby
Krem na dzień, jest leciutki, delikatnie i przyjemnie matuje skórę, zawiera silnie regenerujący ekstrakt z kory wierzby, wygładzający i odmładzający olej z pestek winogron, oliwę z oliwek i roślinny skwalan. Kosmetyk nawilża, wygładza, a cera pomimo ładnego zmatowienia, nie jest ciężka i tępa, sprawdza się też pod makijaż, ładnie rozprowadza się i wchłania, jest tez bardzo wydajny. Oba kremy pachną charakterystycznie, jest to woń ziołowo-herbaciana, która czasem kojarzy mi się też z zapachem białej glinki.



Normalizujący krem do twarzy na noc z ekstraktem z liści pokrzywy
Krem na noc, to bio-siarka, ekstrakt z pokrzywy, witamina B3, olejek z drzewa herbacianego i betulina, ma on nieco treściwszą formułę, niż krem na dzień, lecz nadal lekką konsystencję w białym kolorze, jest niczym delikatna zawiesinka. Ma on właściwości kojące, łagodzące, niweluje powstawanie niespodzianek w postaci wyprysków, działa nocą, regeneruje skórę i normalizuje wydzielanie serum, nie zapychając porów.


Wiem, że oba kremy są bestsellerem serii i mają naprawdę mnóstwo zwolenniczek, oczywiście można je stosować osobno, wedle własnych potrzeb, jako duet zaś, sprawdzą się równie perfekcyjnie, znacie je? Lubicie Viankową zieloną serię? :)


56 komentarzy:

  1. uwielbiam kosmetyki Vianek, miałam żel, tonik i krem pod oczy, teraz mam ochotę na peeling :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piona :) U mnie Vianek zajmuje królewskie miejsce :)

      Usuń
  2. Zastanawiałam się nas żelem do mycia twarzy z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam peelingi z tej firmy - są rewelacyjne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle prezentują się pięknie!
    Mam próbki, zabiorę się za nie niedługo :)
    Tonik do skalpu u mnie nie działał, tak jak miał działać, ale może kremy będą ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez najpierw próbki miałam :)

      Usuń
    2. A teraz ważne pytanie, trochę nie w temacie posta 😉
      Kochana! Mleczka potrzebuję. To będzie moje drugie mleczko kosmetyczne w życiu 😀 mleczek nie używam, nie lubię. Więc musi być super, bo na starcie ma u mnie same minusy 😛
      Chciałabym coś ze stajni sylveco. Na pewno nie będę się płatkami miziać, będę stosować mleczko do mycia, tak jak żel.
      W Tobie moja nadzieja Znawco i Wielbicielko mleczek sylveco 😘

      Usuń
    3. Oj tak, mleczka uwielbiam i arnikowe Sylveco jest naj u mnie, zatem wypróbuj je w pierwszej kolejnosci :D

      Usuń
  5. Nie miałam jeszcze tej serii, ale kosmetyki tej marki bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. seria normalizująca nie jest dla mnie, miałam krem pod oczy z nawilżającej choć najlepiej odpowiadałaby mi odżywcza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywcza seria jest genialna, miałam chyba całość z niej :)

      Usuń
  7. Jak na razie ta firma bardzo fajnie mi się sprawdza :) Z zielonej serii nic nie miałam, zastanawiam się nad fioletową na naczynka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z fioletowej znam masła i chyba żel, Vianek rulez :)

      Usuń
  8. Uwielbiam produkty z serii Biolaven. Często do nich wracam. Vianek na chwilę obecną jest mi obcy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też Biolaven się sprawdza w 100% :) Vianka tez poznaj :)

      Usuń
  9. Jeszcze o tej serii nie słyszałam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam żel do twarzy z tej serii i pachnie przepięknie :) jak na razie sprawdził się u mnie więc na pewno za jakiś czas do niego powrócę

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam próbkę kremu do twarzy na dzień, tego zielonego. Szczerze to już nie pamiętam, jakie miałam wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią wypróbuje ta serie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kusisz kochana by wypróbować te kremy. Ja właśnie kończę żel z tej serii, nawet dzisiaj dodałam na blogu recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama tych kosmetyków nie używałam, bo mam dziwne relacje z produktami vianek,ale poleciłam je 2 moim klientkom i są zadowolone ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj bardzo mnie kuszą produkty Vianek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tak bogatym asortymencie na bank coś dla sobie znajdziesz :)

      Usuń
  16. Wersja z pokrzywą nas ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kosmetyki naturalne najbardziej lubię

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne te kremy :) vianka nie miałam, ale sylveco i biolaven bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremy Biolaven i Sylveco, to must have, Vianka poznaj też :)

      Usuń
  19. Kremy normalizujące będę musiała koniecznie wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. U mnie pierwszy był zielony balsam, później tonik, żel, kremy, ale genialny jest tez duecik do włosów :)

      Usuń
  21. Musze w końcu wypróbować kosmetyki Vianek :)

    OdpowiedzUsuń