czwartek, 14 grudnia 2017

Mój kosmetyczny hit wszech czasów – Naturalne szminki do ust Lily Lolo – połyskujący nudziak Rose Gold, różowa Romantic Rose i czerwono-brązowa Berry Crush- dużo zdjęć!


Dziś, kolejny raz na moim blogu, zakrólują szminki Lily Lolo. Od lat kocham je i polecam z całego serducha, moja kolekcja wzbogaciła się od trzy przecudnej urody odcienie połyskujący nudziak Rose Gold, różowa Romantic Rose i czerwono-brązowa Berry Crush. Zobaczcie, jakże pięknie prezentują się na moich ustach!


Kosmetyki Lily Lolo, to kosmetyczne skarby, produkowane są wyłącznie z naturalnych i mineralnych składników, nie zawierają sztucznych aromatów, parabenów, nanoczasteczek, substancji konserwujących, mają zawsze piękne składy, są to kosmetyki free cruelty, nie są testowane na zwierzętach na żadnym etapie produkcji. Dzisiejsze trio szminek, sprawdza się u mnie idealnie na co dzień, wszystkie trzy kolory, bardzo często goszczą na moich ustach.


Szminki Lily Lolo (4g), mają estetyczne, solidne i poręczne opakowania, w biało-czarnych, firmowych odcieniach, na grzbiecie widzimy nazwę koloru i wygrawerowane logo marki, szminki bez problemów otwiera się, odkręca i zamyka na klik. Kosmetyki dodatkowo zapakowano w tradycyjne dla marki kartoniki, z których zasięgnąć możemy informacji o produktach oraz poznać ich wspaniały, naturalny skład. Zawsze podkreślam, iż szminki idealnie rozprowadzają się na ustach, są mięciutkie, mają niesamowicie gładką i kremową konsystencję, ich kolory są bardzo trwałe i intensywne.


Szminka Rose Gold, to wbrew pozorom, nie odcień różany, jest to przepiękny, kuszący, ciepły odcień jaśniutkiego brązu z połyskującymi, złotymi drobinkami. Uniwersalny nudziaczek, przecudny, bardzo delikatny, genialny do makijażu dziennego, pięknie komponuje się z brązami na oczach, jest pięknie napigmentowany, po jednej już warstwie usta błyszczą, wyglądają zdrowo i pięknie. Jest to jeden z moich hitów szminkowych 2017 roku. 


Intensywny, trwały kolor w odcieniach różu, daje piękny, kremowy efekt na ustach, który można stopniować i idealne krycie. Bardzo zmysłowy i kuszący kolor, jeden z piękniejszych odcieni różu w palecie Lily Lolo, cudny do każdego rodzaju makijażu i dla każdego typu karnacji w makijażach dziennych oraz wieczorowych.


Jeśli jesteście, jak ja, fankami mocno zaznaczonych ust w makijażu to ten odcień będzie Waszym must have. Klasyczny, bardzo elegancki kolor, intensywny, nieco mroczny, po prosu piękny. Kojarzy się zdecydowanie z odcieniami wina, są tu zarówno tonu mocnej czerwieni, jak i ciemnego brązu. Nie zamierzam kryć, że kocham tę szminkę!


Szminki Lily Lolo nie wysuszają moich ust, pielęgnują je i odżywiają, zawierają tłoczony na zimno olej z nasion rącznika pospolitego, zwanym olejem rycynowym oraz wzmacniający delikatną skórę ust, olej jojoba, także dodatkowo spełniają funkcje nawilżające, wzbogacono je także o natłuszczający i wygładzający wosk pszczeli, wosk pozyskiwany z liści wilczomlecza, wosk z liści palmy kopernicji i kojącą lanolinę, które wygładzają oraz chronią usta, odnajdziemy tu także mikę, mineralny składnik, olej z nasion słonecznika, który zawiera witaminę E – witaminę młodości, ekstrakt z rozmarynu, czyli naturalny przeciwuleniacz oraz pigmenty koloru. 


Cała, przepiękna kolekcja szminek Lily Lolo, dostępna jest oczywiście na Costasy, wypatrujcie promocji i koniecznie zróbcie tam zakupy prezentowo-świąteczne, a sobie sprezentujcie koniecznie którąś z tych pięknych szminek! :)



50 komentarzy:

  1. Piękne szmineczki! Każdy odcień Ci pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są naprawdę cudowne :) Pełna zgoda, każdy jest genialny <3

      Usuń
  2. Koniecznie muszę kiedyś wypróbować tych szminek od Lily Lolo <3

    OdpowiedzUsuń
  3. też bardzo lubię te szminki, ja mam dwie : passion pink i desire. nawilżają i pielęgnują usta a kolory są piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piona <3 Dokladnie tak, ładnie nawilżają, a Passion Pink, to mój hicior nad hiciorrry :)

      Usuń
  4. Romantics Rose to cos dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolory! Musze sie przyjrzec bardziej tej firmie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, Lily Lolo, to cała gama makijażowych cudów i dodatkowo kremy, które również ubóstwiam :)

      Usuń
  6. Jakie ładne kolorki :) Wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No pięknie prezentują się te szminki! To całkiem co innego niż wszechobecny mat, którego swoją drogą nienawidzę ;p
    Muszę kiedyś jakaś kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz się zatem skusić :) Dają piękne efekty, nie jest to mocny błysk, ani tez macik, także efekt idealny :)

      Usuń
  8. ten ciemny odcień wygląda bosko ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja myślę, że na Twoich ustach wszystko wygląda pięknie - śliczne masz usteczka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo merci Anulek, dziękują moje usteczka i ja :D :***

      Usuń
  10. Romantic Rose zdecydowanie mój kolor, przepiękne wykończenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz się skusić :) Jest jedną z tych szminek, które biorę do torebki, idealna :)

      Usuń
  11. Romantic Rose pięknie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jej wszystkie są sliczne, a zdj ust genialne.

    www.natalia-i-jej-świat.pl


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała gama jest piękna :) Dzięki wielkie, zawsze taka sesja, to troszkę mojej pracy, ale te szminki są tego warte :) <3

      Usuń
  13. Ale pięknie się prezentują !

    OdpowiedzUsuń
  14. wow jakie piękne kolory!!! wszystkie mi się podobają, super wyglądają na Twoich ustach :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Romantic Rose mam i jestem bardzo zadowolona, kolorek cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne odcienie;-] Może wzajemna obserwacja >?
    Zapraszam na nowy post<3 oraz
    Instagram.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kolory i piękne usta, zdjęcia też bajeczne. U Ciebie zawsze wszystko na tip-top

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kolorki :) Mam jedną szminkę Lily Lolo i mam ochotę na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nigdy nic nie miałam z tej firmy, ale słyszałam wiele dobrego :) najjaśniejszy kolor mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie nudziaki Lily Lolo polecam, uwielbiam je :)

      Usuń
  20. Piękna jest ta różowa :) Ja mam nude allure i bardzo tą pomadkę lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na takich ustach wszystkie kolory wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie piękne te pomadki! Na ustach wszystkie wyglądają cudownie. Lily Lolo to jednak ma w ofercie świetne te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń