czwartek, 24 maja 2018

Bomba zdrowia - Regital - Włosy, skóra, paznokcie - Doskonałe połączenie mnóstwa dobroczynnych składników!

O włosy, skórę i paznokcie, dbam ze szczególną uwagą oczywiście zewnętrznie, jednakże, również chętnie wspomagam się dobrymi suplementami i ziołami, działając od środka, co razem skutkuje zdrową skórą, lśniącymi włosami i zawsze mocnymi paznokciami.
 
 
Bombowe wręcz połączenie mnóstwa dobroczynnych składników w Regital Włosy, skóra, paznokcie, świetnie sprawdza się u mnie w codziennej dawce dobroci. Na co dzień, jako wegetarianka od lat suplementuję witaminę B12, biorę też witaminę D oraz dwie tabletki właśnie Regital, którego składniki, pozwalają mi zachować zarówno ładną cerę, silne włosy i zdrowe pazurki. Opakowanie Regital Włosy, skóra, paznokcie, to aż 60 tabletek, które zakupić można w sklepie Diagnosis24 Buteleczkę, zdobią przepiękne, kwiatowe grafiki, na kartoniku zaś o tym samym designie, odnajdziemy informacje o suplemencie, jego stosowaniu oraz oczywiście skład. Łykam zalecane dwie tableteczki dziennie, po jedzeniu, należy pamiętać, by nie przekroczyć polecanej dawki. Jakie składniki zawiera ten suplement? To prawdziwa bomba witamin i ekstraktów, pośród nich, znajdziemy skrzyp polny, który sprawia, iż włosy wzmacniają się, stają się błyszczące i zdrowe, zawiera on duże ilości krzemu, zatem zapobiega wypadaniu włosów, poprawia ich elastyczność i dba o skórę, prócz skrzypu Regital, zawiera też cenny dla włosów i paznokci cynk, selen i biotynę, która pomaga utrzymać prawidłowy metabolizm, ma ona ogromne znaczenie dla funkcjonowania także całego organizmu, zawiera cząsteczki siarki, dzięki niej włosy, skóra i paznokcie są dłużej młode i zachowują witalność. Skóra dostaje tu witaminę C, B1, B2, B6, A, E oraz mnóstwo mikroelementów, takich jak cynk, czy jod. Jest tu też cholina, tlenek magnezu, niacyna, szparag lekarski, żelazo, rutyna, ryboflawina, czy kwas foliowy, skład zatem jest naprawdę bogaty. 


Warto zażywać go regularnie i sumiennie, wówczas przynosi efekty i wspomaga naturalny rytm naszej skóry, włosów i paznokci. Myślę, że to suplement dla każdego, polecam go zarówno kobietom, jak i mężczyznom, bez względu na wiek. Koniecznie zaopatrzcie się zaś w niego, jeśli macie problemy ze skórą, jest ona sucha, problematyczna, bez życia, dotknięta niedoskonałościami, u mnie zaobserwowałam poprawę stanu skóry, mam mniej wyprysków, cera jest jakby bardziej stabilna i mniej podatna na czynniki zewnętrzne, paznokcie nie rozdwajają się, włosy zyskały witalność, także z czystym sumieniem, polecam go i Wam, a może znacie już Regital? Wspomagacie swoje włosy, skórę i paznokcie takimi produktami? :)



25 komentarzy:

  1. często sięgam po suplementy bo mój organizm się o nie dopomina, tego jeszcze nie miałam, ale kiedyś poznam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz zatem go poznać koniecznie, ja tez często się wspomagam :)

      Usuń
  2. Sporo dobrego czytałam na temat tego suplementu, może dam mu kiedyś szansę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dołączę swoją dobrą opinię, bo jest świetny :)

      Usuń
  3. ja zapominam regularnie go zażywać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, warto regularnie go stosować, daje efekty wówczas :)

      Usuń
  4. Ja niestety nie jestem regularna w zażywaniu suplementów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regularność daje swoje efekty, ja w tym akurat jestem :)

      Usuń
  5. Nie dla mnie takie suplementy. Zwłaszcza biorąc pod uwagę skład. Staram się czerpać jak najwięcej witamin i minerałów z pożywienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie takie połączenie sprawdza się znakomicie :)

      Usuń
  6. Nigdy nie próbowałam takich cud, ale design jest świetny:3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zwróciłam na niego uwagę, naprawdę piękne opakowanie :)

      Usuń
  7. Nie słyszałam wcześniej o tych suplementach - fajne:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że u mnie się zapoznaliście :) Polecam tę bombę dobroci :)

      Usuń
  8. Lubię poznawać takie suplementy więc pewnie kiedyś się poznamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także, bardzo mnie ciekawił i okazał się być świetny :)

      Usuń
  9. Akurat o włosy i paznokcie kobiety dbaja, więc uważam, ze produkt sprawdzi się na rynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak sądzę, produkt wart polecenia, na pewno na rynku wyjątkowy :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Warto się skusić, taka bomba dla skóry, włosów i pazurków :)

      Usuń
  11. Może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. witaminę B12 biorę regularnie od kilku lat (nie jem mięsa czerwonego), ostatnio też wykończyłam wit. D, ale o Regital nie słyszałam, twój opis mnie skusił i na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię tę markę, dlatego cieszę się że wprowadzili suplementy diety

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię tę markę, dlatego cieszę się że wprowadzili suplementy diety

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy suplement :) Nie znałyśmy go wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń