wtorek, 29 maja 2018

Kosmetyk, który uratował moją skórę – SO'BiO étic - Hipoalergiczne kojące serum nawilżające z czystym sokiem z aloesu – Naturalne serum do twarzy Hydra Aloe Vera

W przypadku pielęgnacji mojej twarzy, od lat, wybieram naturalne i certyfikowane kosmetyki, które zachwycają mnie nie tylko składem, ale też działaniem, efektami, czy też zapachem, formułą. 


Dziś u mnie kosmetyk, który w okresie, gdy zmienna pogodowo wiosna dawała w kość mojej mieszanej w kierunku suchej, czasem skłonnej do podrażnień skórze, uratował moją cerę, która wołała wręcz o ekstremalne nawilżenie. Hipoalergiczne kojące serum nawilżające z czystym sokiem z aloesu do twarzy, to naturalne cudo, skarb francuskiej, cenionej przeze mnie od lat marki SO'BiO étic. Jeśli nie znacie tych genialnych kosmetyków, koniecznie zwróćcie na nie uwagę, to etyczne produkty najwyższej jakości, zawierające ekologiczne komponenty, pochodzące z certyfikowanych upraw, nie znajdziemy tu nigdy parabenów, silikonów, olejów mineralnych, czy sztucznych barwników i aromatów, kosmetyki marki należącej do grupy Lea Nature, nie są oczywiście testowane na zwierzętach, cruelty free, posiadają restrykcyjne certyfikaty Ecocert oraz Cosmebio. Warto dodać, iż opakowanie serum jest biodegradowalne i przyjazne środowisku.


Hipoalergiczne kojące serum nawilżające z czystym sokiem z aloesu, otrzymujemy w pięknej, białej tubce (30 ml), serum dozujemy bez problemu, higienicznie, dokładnie tyle ile potrzebujemy do jednorazowej aplikacji. Tubeczka mieszka dodatkowo w kartoniku, na którym tradycyjnie odnajdziemy informacje na temat serum, jego właściwości, certyfikaty i wzorowy skład kosmetyku. Serum można stosować zarówno na dzień, jak i na noc, zawsze pod krem nawilżający, tu ponownie polecam dynamizująco dotleniający krem na dzień tej samej marki. Bazuje na cudownych, naturalnych składnikach, pośród których znajdziemy kojący, silnie nawilżający, organiczny, czysty sok z aloesu, łagodzącą wodę z róży damasceńskiej, roślinną glicerynę, wosk z akacji, jojoba i słonecznika, poliglicerydy, minerały, lecytynę, guma guar, czy też bisabolol. Składniki bardzo silnie nawilżają, działają antyoksydacyjnie, przeciwstarzeniowo, koją, odmładzają, nadają skórze odżywienia, wygładzają ją i ujędrniają ją. Serum spełniło swą rolę w 100%, skóra już po pierwszych użyciach, była bardzo miękka, zniknęły u mnie znienawidzone przesuszenia, zwłaszcza w okolicach oczu. Polecam je zatem do skóry takiej jak moja suchej, bardzo suchej, potrzebującej szczególnego odżywienia, nawet tej wrażliwej, alergicznej, nie ma tu drażniących składników, a serum jest delikatne i co ważne skuteczne, u mnie zrobiło prawdziwą rewolucję. Ma aksamitną, delikatną konsystencję, świetnie rozprowadza się po mojej skórze, pozostawiając na niej delikatną chmurkę ochronną, która nie jest odczuwalna tuż po nałożeniu kremu. Macie swoich ulubieńców w temacie serum? Znacie kosmetyki SO'BiO étic? :)

 

43 komentarze:

  1. Nie znam tej marki, ale produkt bardzo mnie zainteresował. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka cud! Polecam tez kremik dotleniający i maskę <3 A to serum, o skarb :)

      Usuń
  2. Pierwszy raz widzę tę markę na oczy. Niezły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze u mnie się poznaliscie :D Serum jest idealne :)

      Usuń
  3. Muszę skorzystać, bo i ja czegoś takiego poszukuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli szukasz takiego ekstremalnie nawilżającego serum, to strzał w dychę :)

      Usuń
  4. dla mnie zupełna nowość:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tez pierwszy raz jest, ale na pewno będę wracać :)

      Usuń
  5. pierwsze widzę produkt - wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o nich wcześniej! Ale może się zainteresuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze wiedzieć, czasem takie kosmetyki do zadań specjalnych są bardzo potrzebne...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się cieszę, ze sięgnęłam po to serum, przesuszenia dawały mi w kość :)

      Usuń
  8. Ostatnio polubilam hipoalegiczne kosmetyki☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są zawsze bezpieczne nawet dla alergicznych cer :)

      Usuń
  9. Chyba pierwszy raz się z tym kosmetykiem spotykam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez mam go pierwszy raz, ale zachwyciło mnie totalnie :)

      Usuń
  10. Tubka jest przesłodka, zapisuję sobie go :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię produkty z aloesem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że się spisał. Ja mam So Bio krem bb, ale niestety mnie zapycha :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tego kremiku BB, to serum polecam bardzo :)

      Usuń
  13. Lubię lekkie konsystencje i skoncentrowane działanie serum zawsze sobie cenię, chętnie wypróbuję, zwłaszcza, że nie znam jeszcze produktów tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz je poznać, u mnie zadziałał na medal :)

      Usuń
  14. może kiedyś wpadnie i w moje ręce:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słabo znam markę, ale serum mi się podoba pod względem działania i oczywiście składu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się skusić na to serum, marka u mnie zdecydowanie w tych naj :)

      Usuń
  16. Teraz by mi się przydało, bo po kwasach moja cera jest sucha jak wiór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to musisz je mieć, ja kwasy robiłam jesienią :)

      Usuń
  17. Aloes ma właściwości gojące więc...ja w sumie raczej go nie potrzebuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także silnie nawilża, a nawilżenia potrzebuje każda cera :)

      Usuń
  18. fajne działanie więc o nim zapamiętam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działanie świetne! Koniecznie o nim pamiętaj :)

      Usuń
  19. ależ mi narobiłaś ochoty na to serum, uwielbiam kosmetyki z aloesem, są idealne dla mojej suchej skóry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy podobną cerę, także myślę, ze zakochałabyś się :D

      Usuń
  20. Aloes dobrze na mnie działa :)

    OdpowiedzUsuń