poniedziałek, 4 czerwca 2018

Gładka skóra latem – Delikatny, naturalny krem do depilacji Fitocosmetic z efektem nawilżającym!

Latem oczywiście odsłaniamy więcej ciała, chcemy, by od stóp do głów, zachwycało zdrowiem, witalnością i gładkością.


Moją ciekawość wzbudził krem do depilacji rosyjskiej marki Fitocosmetic, którą lata temu dane mi było poznać przy okazji peelingu do ciała. Krem wyróżnia się na tle produktów do depilacji, ma bowiem szczególnie ładny skład. Można go zakupić na Skarby Rosji za jedyne 5,90 zł, sklep stacjonarnie to Bądź Eko w Markach, także zajrzyjcie tam koniecznie. Krem otrzymujemy w trzech, różowych saszetkach, każda na jeden zabieg depilacji twarzy, ja wykorzystałam krem do depilacji rąk, zatem od razu otworzyłam trzy saszetki jednocześnie, razem jest tu 15 ml kremu, w każdej saszetce 5 ml, także naprawdę wystarczająca, idealna ilość kosmetyku. Saszetki umieszczono w tekturowej kieszonce z ulotką i pięknym designem w odcieniach różu, tu także odnajdziemy informacje o kosmetyku, zastosowaniu i skład.



Krem zawiera nawilżające organiczne masło shea, kojący ekstrakt z liści aloesu, łagodzący panthenol, czy też ekstrakt z kwiatów malwy niebieskiej. Absolutnie żaden drogeryjny krem do depilacji nie ma tak ładnego, naturalnego składu. Polecam go zatem przede wszystkim osobom, które, jak ja mają czasem wrażliwą skórę, skłonną do podrażnień. Po wyciśnięciu go z saszetek, nałożyłam równomiernie na skórę rąk, należy pozostawić go na pięć minut, po czym dużym wacikiem, przecierałam skórę, wraz z kremem, usuwamy wówczas włoski. Po przetarciu, skórę przemyłam ciepłą wodą, która usunęła także resztki kremu. Moja skóra po tak łagodnej depilacji, jest przede wszystkim gładka, miękka, nawilżona, uspokojona, nie ma tu mowy o podrażnieniu, choć zawsze przed użyciem każdego kosmetyku, warto zrobić sobie na nadgarstku próbę uczuleniową. Włoski na razie nie odrastają, ale już czuję, iż będą cieńsze i bardzo miękkie. Naprawdę jestem pod wrażeniem tego kremu, jeśli szukacie delikatnego kremu do depilacji twarzy, bądź też innych stref delikatnych na Waszym ciele, koniecznie sięgnijcie po ten krem, u mnie spisał się na medal. Jakie Wy kosmetyki stosujecie do depilacji? :)


28 komentarzy:

  1. Chętnie bym to wypróbowała. Aktualnie mam krem do depilacji od AA i jest przyjemny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się skusić, bo i cena przystępna :) Muszę wypróbować ten AA :)

      Usuń
  2. Zakręciłaś mnie do przetestowania tego produktu. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię tego typu kosmetyki, szybko, bezboleśnie i gładka skóra :)

      Usuń
  4. A ja nie mam przekonania do tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią bym przetestowała ^^ Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Już dawno nie używam kremów- mam depilator i jakoś daję radę:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, ze u Ciebie się sprawdza, ja miałam depilator i nie mogłam się przemóc, by go używać częściej :)

      Usuń
  7. Nie przepadam za kremami do depilacji :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaś lubię, bo szybko działają i efekt mi się podoba :)

      Usuń
  8. Ja jestem w trakcie depilacji laserowej więc nie skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za kremami do depilacji... Poza tym jestem w trakcie depilacji laserowej, zatem nie używam teo typu produktów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez mam w planach depilację laserową, ale obecnie wspomagam się kremem :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. To szybka i fajna forma, zwłaszcza, jak ktoś do twarzy stosuje :)

      Usuń
  11. A nas te owocki na zdjęciach kuszą xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam o kremach do depilacji. Super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szukam właśnie kremu, który nie będzie podrażniał, a będzie działał. Na pewno tym się zainteresuję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię ich sole, ale na taki produkt jeszcze nie trafiłam :P

    OdpowiedzUsuń