niedziela, 10 czerwca 2018

Nowości kosmetyczne i nie tylko – Coslys, Wooden Spoon, buty, książka Będzie bolało, henna i Tangle Angel

Ostatnie dni, to u mnie nowości, które chcę Wam dziś szybko pokazać, kosmetyczne, ale nie tylko! :)


Coslys
Nowe, boskie żele Coslys, pojawiły się u mnie w postaci  Hipoalergicznego żelu pod prysznic z organiczną malwą bez siarczanów oraz Hipoalergicznego bezzapachowego olejku pod prysznic z olejem z pestek winogron. Oba cudeńka pochodzą z serii Dermosens, zaczęłam już stosowanie pierwszego z nich, także wypatrujcie recenzji. Kosmetyki posiadają ceniony przeze mnie, restrykcyjny certyfikat Cosmebio Cosmos Organic, co oznacza, iż nie znajdziemy tu absolutnie żadnych, niepotrzebnych komponentów, nie ma tu parabenów, olejów mineralnych, silikonów, sztucznych barwników, substancji zapachowych, a składniki pochodzą z kontrolowanych upraw ekologicznych. Oczywiście są to kosmetyki cruelty free, oba wegańskie, nie testowane na zwierzętach na żadnym etapie produkcji, dodatkowo mamy tu przecudowne oznaczenie francuskiej organizacji One Voice, która od lat walczy o prawa zwierząt. Słowem, kosmetyczne skarby, także wypatrujcie ich na blogu!


Wooden Spoon
Wielkie wow! Czyli nowości marki Wooden Spoon!
Certyfikowane przez Soil Association Organic trio Super Seeds, naturalne, organiczne, free cruelty, piękne od a do z. Oto Zaawansowany przeciwzmarszczkowy olejek oczyszczający do mycia twarzy Neroli, Zaawansowane przeciwzmarszczkowe serum do twarzy Neroli oraz Zaawansowane przeciwzmarszczkowe serum pod oczy Neroli. Jest też wersja pod oczy i do twarzy z bułgarską różą, którą poznałam dzięki próbce, ach cóż to są za kosmetyki. Na pewno będziecie mogli poczytać u mnie pieśni pochwalne na ich temat, ja tymczasem rozkoszuję się nimi, bo naprawdę są to warte każdego grosza, luksusowe kosmetyki, w których po prostu można się zakochać.


Buty, książka Będzie bolało, henna i Tangle Angel
Na blogu rzadko pokazuję ubrania, czy butki, ale te chciałam Wam pokazać, bowiem bardzo się z nich cieszę. Są to najjaśniejsze buty jakie kiedykolwiek miałam, wygodne, sznurowane, nieco słodkie, ale idealne na lato, zarówno do spódniczki, czy przewiewnych spodni. W mojej biblioteczce pojawiła się nowość wydawnictwa Insignis, zatytułowana Będzie bolało, intrygująca powieść, która napisał Adam Kay. To sekretny dziennik młodego lekarza, który szybko stał się głośnym bestsellerem. Na dniach na pewno zacznę się w nią zagłębiać, także niebawem jej recenzja u mnie. W pięknym prezencie od lubego, dostałam używane przeze mnie namiętnie henny do włosów, odcień hebanowa czerń oraz gorzka czekolada, które sprawdzają się u mnie znakomicie od lat. Na koniec coś, na co polowałam już naprawdę długo, czy słynna, przepięknie zresztą prezentująca się Tangle Angel, czy zastąpi moją różowo-niebieską, tradycyjną szczotkę Tangle Teezer? Zobaczymy! Dodatkowo dostałam świetny grzebień marki Percy Nobleman. Postaram się Wam napisać, jak się spisują na moich włosach. A jakie nowości pojawiły się u Was? :)



36 komentarzy:

  1. Coslys ? kompletnie nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Czekam na wpis o nich :)

      Usuń
    2. Marka boska! Polecam różany micel i kosmetyki do włosków :)

      Usuń
    3. Będzie szybko, bo już je używam :) Genialne oba <3

      Usuń
  2. Firme Coslys kojarze podajze z blogosfery. Poza tym nie miałam z nią przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coslys znam tylko z blogów ale rzadko widuje te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dostępne na Matique, teraz premiera jest nowych zeli właśnie :)

      Usuń
  4. Calikiem ciekawie się zapowiada,szczotka bomba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o! Butki nowe by mi sie przydały ale poluję na sandały...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to na pewno jakiś wybierzesz, bo w sklepach królują sandałki :)

      Usuń
  6. Chętnie poznam recenzję produktów Coslys :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe są te produkty Wooden Spoon :) I tej czarny grzebień ze skrzydłami <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak, skarby, po prostu skarby, mega kosmetyki, warte każdego grosza :)

      Usuń
  8. Wooden Spoon mnie ostatnio ciekawi :) To trochę dziecinne, ale wszystko przez nazwę hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesujące nowości. U mnie ostatnio nic ciekawego na pólkach ani w szafie :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć witam cię bardzo serdecznie w ten poniedziałkowy poranek Przyznam szczerze że nie miałam jeszcze do czynienia z firmami które tutaj przedstawiłeś chętnie przetestował abym szczotkę do włosów wygląda ciekawie a serce skradły buty fantastyczne lekkie świetnie będą pasować do większości a przede wszystkim pewnie mega wygodne Pozdrawiam cię serdecznie Życzę ci przyjemnego poniedziałku i wszystkiego co się szczęściem zwie Trzymaj się ciepło


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, hej :) Cieszę się, ze poznałaś nowe marki u mnie, szczególnie polecam Coslys i Wooden Spoon :) Szczota jest przecudna, a butki słodkie i wygodne :) Na pewno odwiedzę bloga!

      Usuń
  11. Piekna jest ta szczotka, chociaż czytalam juz o niej skrajne opinie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniołka jeszcze nie mam, jest piękny, mam za to kilka wersji Tangle Teezer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to musisz ją poznać, ja po tradycyjnej, byłam jej bardzo ciekawa :)

      Usuń
  13. wow ale perełki u ciebie zagościły, marki Wooden Spoon kompletnie nie kojarzę, olejek oczyszczający ciekawi mnie najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj perełki, że ach, zwłaszcza Coslys i Wooden Spoon właśnie, mega marka, miałam boski balsam do ust, ale te kosmetyki położyły mnie na łopatki <3

      Usuń
  14. Na Tangle Angel też się czaję już długo i jakoś nie mogę sfinalizować zakupu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak, jak ja, nareszcie musiałam dostać w prezencie :D Może ktoś tez Ci podaruje nareszcie :)

      Usuń
  15. Niczego nie miałam ;) Kiedyś marzyłam o Tangle Angel, ale jakoś się obeszło :P

    OdpowiedzUsuń