środa, 24 lipca 2019

Rewelacyjny, polski debiut - Tajemnica Sary H. – Paulina Wróbel - Wydawnictwo Lira – Książka na lato – Część 12

Kolejna część mojej blogowej, książkowej serii Książka na lato, to doskonały, polski debiut literacki, jeśli jesteście ciekawi, zapraszam na recenzję powieści obyczajowej, pełnej humoru i zaskoczeń. Hulaj dusza, śmierci nie ma!


Tajemnica Sary H. – Paulina Wróbel
Premiera: 6 marca 2019
Wydawnictwo: Lira
Oprawa: okładka miękka
Ilość stron: 416



Tajemnica Sary H., to debiutancka powieść, której autorką jest polska pisarka Paulina Wróbel. Książka miała swą premierę wiosną tego roku i nieco czekała u mnie na półce na swą kolej, zaś wierzcie mi, że gdy już się do niej dobrałam, nie mogłam oderwać się od lektury. Świetnie skrojona fabuła wciąga jak szalona, a powieść napisaną płynnym, przystępnym językiem, czyta się z wielka przyjemnością. Paulina Wróbel, to pochodząca z Dąbrowy Górniczej germanistka i lektorka, po lekturze udanej powieści Tajemnica Sary H., zawsze będę wypatrywała nowości spod jej pióra. Książkę zdobi świetna okładka, której wprost nie można przeoczyć w księgarni, poszukajcie jej, bowiem naprawdę warto, to doskonały wybór na letnią, urlopową lekturę.
 

 
Małgorzata Lindberg, to gwiazda filmowa, która ma już za sobą lata swej świetności, przekroczyła już 40-dziestkę, przybywa zmarszczek, a świat zapomniał już o niej nieco. Kobieta ulega wypadkowi samochodowemu i budzi się w innym, nowym, młodym ciele Sary Hansson, zaś wewnątrz jest nadal sobą, tą samą zdeterminowaną, skoncentrowaną na sobie, pragnącą sławy i pierwszych stron gazet aktorką. Myśli, iż nikt nie wie, jaką tajemnicę chowa, gra swą życiową rolę, udaje kogoś innego, jednak jest ktoś, kto zna jej sekret. To dla Małgorzaty szansa na drugie życie, zatem walczy o nie za wszelką cenę, jest przy tym mnóstwo sytuacji z przymrużeniem oka, ubranych w świetnie rozplanowaną fabułę. Tajemnica Sary H., to książkowa rozrywka na najwyższym poziomie, koniecznie zwróćcie na nią uwagę, planując książki na wakacje.


25 komentarzy:

  1. Brzmi bardzo ciekawie muszę mieć tą książkę! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obiecująca fabuła. Zapisuję tytuł.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie dostałam paczkę z ulubionego antykwariatu ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka zapowiada się bardzo obiecująco, chętnie po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo zaciekawiła mnie ta książka.
    A okładka jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę ją koniecznie przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie do końca moja tematyka książkowa (:

    OdpowiedzUsuń
  8. Książka cały czas czeka na mojej półce. Na pewno ją przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi intrygująco po Twojej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z wielką chęcią bym przeczytała:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta książka wydaje się być taka przyjemna do czytania. Będę ją miała na uwadzę na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lektura w sam raz na letnie dni, zapisuję na listę oczekujących 😉

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, jakimś cudem dopiero teraz trafiłam na tę recenzję! Bardzo się cieszę, że książka się podobała, druga część już wkrótce! :) Pozdrawiam, Paulina Wróbel

    OdpowiedzUsuń