środa, 4 września 2019

Książkowy Hit! Zaskakująca komedia pomyłek z dreszczykiem - Jak przechytrzyć nieboszczyka – Agnieszka Jeż, Paulina Płatkowska - Edipresse Książki + ebook na Legimi

Wśród letnich nowości wydanych przez Edipresse Książki, moją szczególną uwagę już w zapowiedziach, zwróciła książka, o której u mnie więcej dziś. Jeśli wrześniowo szukacie idealnej, przyjemnej i wciągającej lektury, mam coś szczególnie dla Was!


Jak przechytrzyć nieboszczyka
Agnieszka Jeż, Paulina Płatkowska
Premiera: 3 lipca 2019
Wydawnictwo: Edipresse Książki
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 296


Jak przechytrzyć nieboszczyka, to powieść, której autorkami są polskie pisarki: Agnieszka Jeż i Paulina Płatkowska. Książka przenosi nas w letni, wakacyjny czas, zatem dzięki niej przedłużycie sobie urlop, powieść bowiem zachwyca klimatem, humorem, ciekawym wątkiem kryminalnym i romantycznym. Jest to mój pierwszy raz z owymi autorkami, choć tenże pisarki duet ten ma już na swym koncie kilka ciekawych pozycji, między innymi Ciasteczko z wróżbą, Marzena M., czy też Szczęści@ry. Agnieszka Jeż, krakowianka i góralka, jak ja skończyła filologię polską, pracowała na stanowisku wydawczyni i redaktorki, mieszka w Sulejówku, zaś Paulina Płatkowska, to absolwentka kulturoznawstwa, była tłumaczem, korektorem, prywatnie jest żoną i matką, mieszka w Warszawie. Byłam bardzo ciekawa, czy powieść napisana przez ów duet, przypadnie mi do gustu, gdy zaś tylko się do niej dobrałam nie mogłam oderwać się od świetnie skonstruowanej fabuły, gdy nie miałam przy sobie papierowej wersji książki, z pomocą przychodziło mi Legimi na tablecie, tu po raz kolejny polecam Wam tę świetną platformę czytelniczą. Widziałam też, że książka dostępna jest też nawet w wersji audiobook.


Jak przechytrzyć nieboszczyka, skusi Was na półkach księgarskich absolutnie genialną okładką, jest to kolejna kandydatka do moich ulubionych okładek w tym roku, widnieje tu bajkowy, przeuroczy domek nad morzem, chyba każdy z nas marzy o tak malowniczym miejscu na spokojny odpoczynek. Książka napisana jest przystępnym, płynnym i dynamicznym językiem, nie ma tu miejsca na nudę. To doskonała, zaskakująca komedia pomyłek z dreszczykiem. Dwie przyjaciółki Elwira i Lucyna, mają za sobą niezbyt udane przygody urlopowe, postanawiają tym razem wyjechać razem poza sezonem nad polskie morze, tu prócz zaskakująco dobrej pogody, spotyka je niecodzienna sytuacja, w szopie obok domku, znajdują ludzkie ciało. Ów nieboszczyk niespodziewanie zmartwychwstaje, rozpoczyna się ciąg nieplanowanych wydarzeń. Jak przechytrzyć nieboszczyka, to idealna książka na miłą, powakacyjną, wrześniową lekturę, pełna pozytywnych fal, humoru i ciepła, polecam bardzo!


26 komentarzy:

  1. Tytuł przyciąga uwagę :S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Tytuł i okładka, a fabuła także świetna :)

      Usuń
  2. Okładka już mnie do siebie przyciąga :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Intrygujący tytuł ;D Chociaż okładkę widziałabym do niego bardziej dramatyczną ;D Dopiero po opisie widać, że pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. tytul mnie rozlozyl na łopatki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Okładka świetna :), zresztą sama książka też mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam już o tej książce i mam ją w planach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż muszę ją przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. dodalam do obserwowanych. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się ciekawie, trochę w stylu Chmielewskiej, a bardzo lubię Jej książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest często określana, zatem musisz przeczytać :)

      Usuń
  10. Koniecznie muszę przeczytać tę książkę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie przeczytam, gdy będę miała okazję :)

    OdpowiedzUsuń