środa, 3 czerwca 2020

Nowość Resibo na topestetic.pl - Regenerujący peeling do ciała - Regenerating Body Scrub Lotus Effect o świeżym, cytrusowym zapachu!

W ciepłe miesiące chętniej sięgam po kosmetyki o świeżych, cytrusowych, orzeźwiających zapachach. W ten trend idealnie wpasował się u mnie nowy kosmetyk marki Resibo, którą znam już z wielu innych, ciekawych produktów.


Regenerujący peeling do ciała, czyli Regenerating Body Scrub Lotus Effect, już zakupić można w sklepie topestetic, który polecam Wam zawsze z całego serca, znajdziecie tu ową nowość, ale warto pobuszować w sklepie i poznać inne marki z całego świata, paczuszki, które przylecą do Was z topestetic, zapakowane są w ekologiczny sposób, przy każdym zamówieniu otrzymacie też niespodzianki i próbki. Kosmetyki Resibo znam od początków marki, asortyment bardzo rozrósł się od tego czasu, a moją uwagę przykuła peelingowa nowość. Jest to naturalny, powstały na bazie wyselekcjonowanych składników, wegański kosmetyk.


Kocham peelingi do ciała, uwielbiam peelingujący masaż, który pielęgnuje skórę, jednocześnie pobudza krążenie, odżywia i wzmacnia. Regenerujący peeling do ciała, mieszka w dużym (300 g), szklanym opakowaniu, kosmetyk wydobywamy bez problemu, zawsze ilość, taką, jaką potrzebujemy do jednorazowego zużycia. Na opakowaniu odnajdziemy informacje na temat kosmetyku, w tym oczywiście jego skład. Zawiera on olej z nasion słonecznika, olej sezamowy, olej awokado, ekstrakt z lotosu, czy witaminę E, zaś za złuszczanie i wygładzanie skóry odpowiada tu cukier i sól morska. Na uwagę zasługuje przepiękny zapach peelingu, świeżutki i rześki, wprost idealny na wiosnę i lato. Peeling ma treściwą, gęstą i jednocześnie bardzo miękką konsystencję, wspaniale masuje skórę, oczyszcza, wygładza, pobudzając krążenie, skłania do regeneracji, po spłukaniu ciała wodą, pozostawia lekką, miłą powłoczkę, którą wmasowuję w ciało, wówczas nie mam już potrzeby stosowania dodatkowo balsamu, czy oleju. Peeling jest kosmetykiem, który pokocha każdy, przyjemny w użyciu, dający efekty miękkiej i zdrowej skóry. Znacie już tę nowość? Macie ukochany peeling do ciała?


38 komentarzy:

  1. Wow, mnie bardzo kusi oferta Resibo, ale głównie jestem ciekawa ich kosmetyków do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już sam zapach peelingu mnie mocno ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam wcześniej tego peelingu ale uwielbiam takie peelingi, które mają piękny i świeży zapach :) Musze wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wypróbuję ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że ten zapach mógłby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem tego zapachu :) piękne ma opakowanie ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo. fajnie, że ma taką powłoczkę. Nie znałam tego produktu i nie mam swojego ulubionego peelingu :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda bardzo apetycznie :) Mam nadzieję, że uda mi się kiedyś zakupić coś tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Peelingi i bardzo lubię kosmetyki Resibo, tak więc ta nowość jest idealna dla mnie i z pewnością poznam jego działania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham takie świeże cytrusowe zapachy, więc muszę mieć ten peeling. 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda super, chyba się skuszę :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://wyjasnij-mi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli chodzi o peelingi do ciała to już dawno przestałam je kupować. A marka Resibo jak na razie nie zachwyciła mnie na tyle, żeby się na nią znowu rzucać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię produkty Resibo, więc z chęcią poznałabym również ten nowy peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam sporo pochlebnych opini na temat tego peelingu i przyznam szczerze, ze kusi mnie aby kupić;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię peelingi wiec zapisuje na liste :)
    Z Resibo mam tylko olej do demakijażu. Z chęcią bym wypróbowała czegos innego :)
    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń