środa, 21 października 2020

Jesienne, domowe spa z kosmetykami Kabos – Balsam poziomka z karmelem, kula i mydełko Luxury Gold!

Jesiennie warto zafundować sobie spa w domowym zaciszu! To doskonały sposób na poprawę zarówno kondycji naszej skóry, jak i samopoczucia. Mój zabieg, to relaksująca kąpiel pośród pięknych zapachów, zaś po niej solidne odżywienie i nawilżenie skóry. Balsam poziomka z karmelem, kula i mydełko Luxury Gold, to doskonały pomysł na jesienny relaks połączony z pielęgnacją.

Trzy kosmetyki Kabos, o których więcej u mnie dziś, skradły mi serce. Zarówno balsam poziomka z karmelem, jak i kula oraz mydełko Luxury Gold, zachwycająco pachną i rozkochają każdego miłośnika otulających woni, cudeńka te, zakupić można stacjonarnie w Aptekach Super-Pharm, ale również w sklepie internetowym Kabos. Balsam poziomka z karmelem, pachnie naprawdę bosko, to słodko-poziomkowa woń, otulająca, uzależniająca, idealna na jesień. Kosmetyk mieszka w butelce (200 ml) z zamykaną pompką, aplikacja kosmetyku jest zatem wygodna i szybka. Na opakowaniu odnajdziemy informacje na temat balsamu. Kosmetyk dedykowany jest do każdego rodzaju skóry, możemy go stosować przy pielęgnacji całego ciała, ale też w przypadku suchych dłoni, czy stópek. Balsam zawiera proteiny koziego mleka, ekstrakt z miodu, czy masło shea. Cudowny, wspaniale pachnący kosmetyk do całego ciała!


Kula kąpielowa Luxury Gold Kabos, podzielona jest na dwie części, zatem nacieszymy się nią przez dwie kąpiele. Kula (190 g), to bajka zapachowa, czuć tu o zapach paczuli, wanilii, drzewa sandałowego, czekolady, miodu i karmelu, brzmi cudownie, prawda? Zawiera olej migdałowy, olej ryżowy, słonecznikowy, skrobię ziemniaczaną i ekstrakty z jabłka. Jest ideałem do domowego, relaksującego spa, wystarczy wrzucić połówkę kuli do wanny i cieszyć się musującym zapachem. Ten sam, zachwycający zapach mamy w przypadku mydełka Luxury Gold, naprawdę jestem tą wonią zachwycona. Jest to mydło glicerynowe, zawarte w nim złote drobinki, upiększają je wizualnie, a mydlana, prostokątna kostka, wygląda naprawdę pięknie i zdobi moją umywalkę. Pieni się doskonale, dobrze myje i jednocześnie nie wysusza, musicie je poznać. Znacie te kosmetyki? Fundujecie sobie domowe spa w okresie jesiennym? 



21 komentarzy:

  1. Takie domowe spa to super pomysł. Narobiłaś mi ochoty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam wcześniej o tej marce❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam domowe spa i jestem pewna, ze zakochałabym się w zapachu balsamu poziomka z karmelem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten balsam musi bosko pachniec :) Teraz jest idealny czas na domowe SPA :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Domowe Spa to coś, co lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesień dla mnie jest idealnym czasem właśnie na takie spa :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam zupełnie kosmetyków z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tego typu klimaty. To jedna z przyczyn, dla której kocham jesień. 😊

    OdpowiedzUsuń