sobota, 24 października 2020

KSIĄŻKA NA JESIEŃ z Wydawnictwem Szara Godzina - Sekret bodyguarda - Marta Maciejewska - Romans z erotyczną nutą!

Dziś u mnie weekendowo, trzecia już odsłona mojego, nowego cyklu KSIĄŻKA NA JESIEŃ! Wydawnictwo Szara Godzina, oddając tej jesieni w ręce czytelników sporą ilość ciekawych powieści, zaskoczyło mnie debiutem Marty Maciejewskiej, Sekret bodyguarda, jest to bowiem romans z erotyczną nutą, brzmi intrygująco?

Sekret bodyguarda - Marta Maciejewska

Premiera: 19 września 2020

Wydawnictwo: Szara Godzina

Oprawa: okładka miękka

Ilość stron: 360

Autorka książki, Marta Maciejewska, jest absolwentką Uniwersytetu Zielonogórskiego, mieszka z Zielonej Górze, zawodowo związana jest z tańcem, a w swej szkole tańca, uczy między innymi tańca brzucha. Sekret bodyguarda, który swą premierę miał niedawno, bowiem we wrześniu, łączy w sobie nuty gorącego romansu z pikantnością erotyku, poszukajcie jesiennie tej książki w księgarniach. Powieść zdobi korespondująca z fabułą okładka, jest to książka osadzona w świecie przepychu, zamożnych i urodziwych ludzi, pośród których dochodzi do wielu tajemnic i sekretów. Piękna, 26-letnia Mikaela Brown jest na pozór szczęśliwą kobietą, profesjonalna, niezależna finansowo, poświęcająca się pracy w domu mody, spełniona zawodowo, pragnie zaś prawdziwego uczucia, miłości, która zmieni codzienność, uniesie ją i pchnie także w ramiona rozkoszy. Czy Theodor, niesamowicie przystojny, tajemniczy i szalony mężczyzna, będzie tym jedynym? Wielka namiętność pomiędzy nimi, napotyka jednak na przeszkody, Mikaelę dotykają problemy w firmie, mamy tu też wątek kryminalny. Sekret bodyguarda jest powieścią obyczajową, romansem z pikantnym zacięciem, książka ma już naprawdę sporo grono zwolenniczek, dajcie zatem koniecznie znać, czy jesteście miłośniczkami tego typu literatury i czy skusicie się na Sekret bodyguarda tej jesieni?


 

18 komentarzy:

  1. Mnie raczej ta książka nie zaciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej się na nią nie zdecyduję. Już sama okładka by mnie nie przyciągnęła, gdybym ją zobaczyła na półce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, u mnie pierwszy raz książka w takim klimacie :)

      Usuń
  3. Nie mój klimat, ale kto wie co mi odbije :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się ta okładka nawet podoba :D książka tez wydaje się ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od kiedy zasnęłam na czytaniu którejś z części 50 Twarzy Greya to jakoś nie sięgam po erotyki :D Za dużo seksu za mało akcji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam słynnego Greya, tu erotyka jest dodatkiem :)

      Usuń
  6. Kojarzę okładkę, widziałam ją w Empiku. Zapowiada się ciekawie.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ten cykl u ciebie :) lubię tego typu książki i tematykę więc chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sama okładka ładna ale zawartość mnie nie kusi... ale widzę że to atunek cieszący sie zainteresowaniem.

    OdpowiedzUsuń