piątek, 27 lipca 2018

Kolagen Cartilage Plus Pomarańczowy z witaminami – Moja suplementacja kolagenu dla zdrowej skóry i stawów!

Kolagen, to od dłuższego już czasu, stały suplement w mojej diecie, mój organizm wzmacniam nim, dopełniając codziennego, zdrowego funkcjonowania, zarówno mojej skóry, jak i stawów.


Kolagen Cartilage Plus, to także dodatkowo cenna dla zdrowia witamina C, która pomaga w prawidłowej produkcji kolagenu, ale też witamina E, zwana witaminą młodości, działająca przeciwstarzeniowo, dla pięknej skóry i włosów, jest tu też niacyna i biotyna, kwas pantotenowy, witaminy B1, B12, które przyczyniają się do utrzymania prawidłowego metabolizmu, witamina B6, czy kwas foliowy, który pomaga w prawidłowej syntezie aminokwasów. Zdrowa skóra i zawsze sprawne stawy, to marzenie wielu osób, trzeba zatem działać. Kolagen, to aż do 30% białka w naszym organizmie, warto wiec wspomagać się i przyjmować go codziennie. Kolagen Noble Pharma, który kupić można w aptekach, otrzymujemy w opakowaniu mieszczącym aż 500 g produktu.


W środku odnajdziemy małą łyżeczkę, dozownik 4 gramowy, dzięki któremu co dzień odmierzamy idealną ilość kolagenu, który należy wymieszać w 100 ml wody, najlepiej chłodnej, wówczas zyskamy orzeźwiający, smaczny napój o pomarańczowym smaku. Ja zawsze spożywam go rano, przed śniadaniem, ale można też z powodzeniem po posiłku. W obecne upały, suplementacja tegoż, pomarańczowego kolagenu, to prawdziwa przyjemność, prócz wersji pomarańczowej, jest też smak malinowy oraz ananasowy, zatem polecam go Wam, jeśli chcecie cieszyć się zdrową skórą i sprawnymi stawami.  

 

26 komentarzy:

  1. Taaak.... kolagen jest ważniejszy niż nam się wydaje.Sama się zastanawiam czy nie kupić...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ważny dla funkcjonowania całego organizmu :)

      Usuń
  2. Sam suplementuję, ale z innej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie sięgam po suplementy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana a można kupić go online ? I jaka jest cena ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, jest w aptekach internetowych, kosztuje około 100 zł aż 500 g jest :)

      Usuń
  5. Oby miał znośny smak, bo nie przepadam za lekami/suplementami w formie płynnej :P

    OdpowiedzUsuń
  6. co jakiś czas stosuję kolagen, tego nie miałam, ciekawa forma podawania, być może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemna w stosowaniu i łatwo się wchłania, nie obciąża żołądka dodatkowo :)

      Usuń
  7. Ja nigdy nie piłam podobnych suplementów ;) Zawsze stawiam na wodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę je stosować, a woda, to oczywiście podstawa :)

      Usuń
  8. Ja też przyjmuję kolagen i moje stawy mają się lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tym produkcie, bardzo ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, ze u mnie się poznaliście, warto po niego sięgnąć :)

      Usuń
  10. Na przyszłość będę wiedziała jaką wersją kolagenu warto jest się zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nam odpowiada kolagen z Rossmanna ale ten też jest ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda bardzo kusząco :)

    OdpowiedzUsuń