czwartek, 19 grudnia 2019

Kronika. World of Warcraft. Tom 1 - Wydawnictwo Insignis – Książkowe WOW – Legendy, mapy, magia, duchy, tytani, demony, trolle, elfy!

Grudzień, to płodny okres w księgarniach, książka bowiem, to świetny pomysł na prezent, dziś mam dla Was coś specjalnego, zabieram Was w magiczną podróż z nowością książkową, która z pewnością zagości pod niejedną choinką w tym roku.


Kronika. World of Warcraft. Tom 1
Chris Metzen, Matt Burns, Robert Brooks   
Premiera: 13 listopada 2019
Wydawnictwo: Insignis
Tłumaczenie: Dominika Repeczko
Oprawa: twarda
Ilość stron: 168


Uniwersum World of Warcraft, ponownie wbiło mnie w fotel, świat ten od wielu już lat, łączy ludzi na całym świecie, skupiając wokół siebie miłośników zarówno gier, jak i literatury fantasy. World of Warcraft, to znane gry komputerowe, ale także świetne komiksy, filmy i książki właśnie. Każdy miłośnik klimatów fantasty w literaturze, z pewnością zna powieści oparte na tejże grze, ale też często wykraczające poza tą historię i ciekawie rozszerzające ją. World of Warcraft, to wspaniały i wciągający świat fantasy, są tu trolle, druidzi, czarnoksiężnicy, duchy, tytani, demony, trolle, elfy i wielu innych, całość świata w grach i książkach, podzielona jest na dwie, wrogie frakcje: Przymierze i Hordę. Kronika. World of Warcraft Tom 1, rozpoczyna serię kronik, których będę wypatrywać, to zbiór legend i mitów, spisanych przed powstaniem Przymierza i Hordy, to prawdziwy, książkowy skarb, solidna, przyciągająca oko fanów księga opisująca dawne dzieje World of Warcraft. Jest tu historia narodzin kosmosu, powstawania starożytnych imperiów, ale mamy tu także informacje, jak powstały siły z Azeroth. Książka zaskakuje przepięknymi ilustracjami, doskonałymi mapami, baśniowym, mitycznym klimatem, na pewno zachwyci miłośników Uniwersum WOW, do których i ja należę. Pozycja obowiązkowa dla wszystkich miłośników współczesnej literatury fantasy oraz świetny prezent świąteczny.  

 

23 komentarze:

  1. Dla fanów tego typu klimatów to na pewno świetna propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Doskonale znam WoW i to aż za bardzo. Kiedyś nawet grałam ale mój mąż jest wielkim fanem gry. Przyznam się że fabuła gry jaki książki jest ciekawa, ale to trzeba lubić ja akurat należę do tego grona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Ja nigdy nie grałam, ale znam książki :) Koniecznie sprawdźcie tę kronikę oboje <3 :***

      Usuń
    2. Mamy już książki na podstawie gry, ale kroniki jeszcze nie. Mam już pomysł na prezent świąteczny

      Usuń
    3. Solidna księga, ciężka i naprawdę genialna :)

      Usuń
  3. Wielbiciele gatunku i tematu, na pewno będą zadowoleni z lektury. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa pozycja, idealna na długie jesienne wieczory.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety to zdecydowanie nie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. To zupełnie nie mój świat, ale przyznaję, że książka to w moim przypadku doskonały pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. łoooo mój narzeczony uwielbia te klimaty:D muszę mu kupić:)

    OdpowiedzUsuń