środa, 28 września 2022

Nowe olejki zapachowe Etja na jesień – Bawełna, kawa oraz rabarbar!

Jesień, to doskonały czas na aromatyczny kominek. Nowe olejki zapachowe Etja, otulają piękną wonią, umilają mi jesienne wieczory i zachwycają zapachem.  

Olejki zapachowe, są produktem, który imituje naturalny zapach, nowe odsłony, czyli bawełna, kawa oraz rabarbar, trafiły w moje gusta w 100%. Skoncentrowane kompozycje, idealnie sprawdzają się w kominku zapachowym, w podgrzewaczach, ale polecam je też zastosować w nawilżaczach powietrza, czy w odkurzaczu. Świetnym pomysłem jest też nasączenie kawałka kartonika olejkiem zapachowym i umieszczenie go w pomieszczeniu lub w samochodzie. Olejek bawełna zachwyci miłośników świeżych, czystych zapachów, mamy też tu słodką nutę kwiatów bawełny. Mój ulubieniec, czyli olejek kawa, to aromatyczna, bardzo przyjemna woń kawy, kawosze będą zachwyceni, pachnie, jak prawdziwa, świeżo palona kawa ze słodką nutą waniliową. Zaskoczeniem był dla mnie olejek rabarbar, który zachwyca słodko-owocową wonią, wspaniały, pozytywny, świeży zapach. Jestem ciekawa, czy znacie te olejki? Otaczacie się zapachami na jesienny czas? 


 

8 komentarzy:

  1. Przyznam,szczerze że zazdroszczę Ci to olejków kochana. Uwielbiam olejki zapachowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na rabarbar z chęcią bym się skusiła!

    OdpowiedzUsuń
  3. Olejek bawełniany mnie zainteresował, bo nie znam tego zapachu, więc wydaje mi się najciekawszy ;)

    OdpowiedzUsuń