poniedziałek, 30 stycznia 2023

Z ogniem we krwi - Kat Delacorte – Ciekawe fantasy w mrocznym klimacie!

Czekając na styczniowe, noworoczne nowości wydawnicze, nadrabiam ochoczo książki, które ukazały się w minionym roku i mam je mam na swojej liście czytelniczej. Przyszła zatem pora na pierwszy tom cyklu Skeleton Keepers.

 

Z ogniem we krwi - Kat Delacorte

Premiera: 26 października 2022

Cykl: Skeleton Keepers - Tom 1

Wydawnictwo: Insignis

Oprawa: okładka miękka

Ilość stron: 440

Powieść Z ogniem we krwi, którą napisała Kat Delacorte, określa się jako romans paranormalny. Według mnie, jest to ciekawa fantastyka w mrocznym klimacie, która kusi zdecydowanie trafiającą w me gusta okładką, korespondującą z fabułą. Lilly Deluca, wraz z ojcem, zmuszona jest do przeprowadzki do włoskiego miasta Castello. Mroczne i odizolowane miasto wydaje się dziewczynie bardzo dziwne, jest tu sporo kontroli, testy krwi, kary, rygor, a szkolni rówieśnicy i mieszkańcy kryją sporo tajemnic. W mieście nie używa się telefonów, mediów, całością od lat włada dyktator Generał, a społeczność, która traktuje go, jak Boga, podzielona jest na dwa klany, które dwadzieścia lat temu zawiesiły między sobą broń, nazywani są Paradisami i Marconimi. Wspólnym ich celem są Święci, czyli osoby posiadające moc, magia bowiem, gra w książce znaczącą rolę, jest wielowymiarowa miłość i mroczny klimat. Książkę czyta się doskonale, jest to dość lekka, niesamowicie przyjemna, bardzo klimatyczna fantastyka nie tylko dla młodzieży, zatem czekam na drugi tom. Z ogniem we krwi, polecam Wam na zimowe wieczorki czytelnicze!


 

12 komentarzy:

  1. Na pewno zaproponuję lekturę tej książki mojej przyjaciółce, która bardzo lubi takie klimaty czytelnicze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem komu polecę tę książkę. Moja kuzynka lubi tego typu klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję tytuł myślę że to dopry pomysł na prezent dla koleżanki

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna okładka i wątek romansu paranormalnego mnie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie ♡
    Świetna recenzja, historia brzmi bardzo ciekawie, myślę, że to może być lektura dla mnie :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa fantastyka w mrocznym klimacie... Moja bliska koleżanka lubi podobne klimaty. Może jej polecę tę książkę. :)

    OdpowiedzUsuń