sobota, 14 października 2023

Nowość - Kryminał sensacyjny na jesienny wieczór - Małomiasteczkowy - Tomasz Duszyński

Wiem, że tak jak ja kochacie kryminały, a dodatkowo jesienne wieczory sprzyjają mroczniejszej lekturze. Już przy okazji zapowiedzi, książka Małomiasteczkowy, którą napisał Tomasz Duszyński, zwróciła moją uwagę, zatem szybko sięgnęłam po nią i przybywam do Was z ciepłą recenzją.

 

Małomiasteczkowy - Tomasz Duszyński

Premiera: 27 września 2023

Wydawnictwo: Skarpa Warszawska

Oprawa: okładka miękka ze skrzydełkami

Ilość stron: 432

Jest to moje pierwsze spotkanie z autorem, zaś po lekturze powieści Małomiasteczkowy, zawsze wypatrywać będę premier spod jego pióra. Jest listopad, Joanna Wasiak, pomimo chłodnej pogody, podtrzymuje swój treningowy rytuał, podczas biegu poprzez Las Pilczyckiego, zostaje napadnięta i ginie, rozpoczyna się śledztwo. Tymczasem policjant Konrad Cichecki, wraca po latach do rodzinnego, małego miasta Wiązowa, w którym wiele się zmieniło, spotyka tu znajomych z młodych lat, jego ojciec choruje na raka. Powraca nierozwiązana historia zaginięcia Krysi Biegaj, znajomej z młodości, Cichecki dowiaduje się także o aktualnej sprawie zaginięcia Joanny Wasiak. Gdy podczas wykopów przy ratuszu Wiązowa, znaleziony zostaje szkielet kobiety, Konrad angażuje się w sprawę. Książka wciąga od pierwszej strony, nie byłam stanie oderwać się od niej. Małe miasto, trudne śledztwa, okazuje się, iż sprawy, z którymi styczność ma Cichecki, są ze sobą powiązane. Małomiasteczkowy, to absolutnie doskonały kryminał z angażującą, świetnie skonstruowaną fabułą. Polecam wszystkim kryminalnym maniakom!


 

15 komentarzy:

  1. Mam ten kryminał już na swojej półce i na pewno niebawem do niego zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie spędzę czas z tą książką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo muszę koniecznie przeczytać. Moje klimaty😎

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym razem to chyba nie opcja dla mnie, ale kto wie, może się skuszę. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Może kiedyś skuszę się przeczytać tą książkę :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno spróbuje znaleźć czas na tą książkę. ;)

    OdpowiedzUsuń