sobota, 9 marca 2024

Premiera! Black Bird Academy - Zabij Mrok - Stella Tack – Początek mrocznego cyklu fantasy!

Premiera! Black Bird Academy! Początek mrocznego cyklu fantasy, czyli Zabij Mrok Stelli Tack.

 

Zabij Mrok - Stella Tack

Cykl: Black Bird Academy - Tom 1

Premiera: 28 lutego 2024

Wydawnictwo: Jaguar

Oprawa: okładka miękka ze skrzydełkami

Ilość stron: 528

Nie ukrywam, iż na tę premierę czekałam z wypiekami na twarzy. Już przy zapowiedziach Wydawnictwa Jaguar, książka Stelli Tack, pod tytułem Zabij Mrok, zwróciła moją uwagę. Jest to pierwszy tom mrocznej trylogii Black Bird Academy, kolejne jej odsłony w tej samej szacie graficznej, czyli Bój się światła oraz Kochaj śmierć, już zapowiadane są na końcu powieści. Mieszkająca w Austrii Stella Tack, ma już na swym koncie kilka powieści, jednak cyklem Black Bird Academy, pisarka wkroczyła w świat fantasy. Rozpoczyna się mordercza gra. Przepięknie wydaną powieść, z okładką nawiązującą do fabuły, okraszoną również mapą, pochłonęłam iście ekspresowo, z wielką przyjemnością wsiąkając totalnie w mroczny i tajemniczy świat książki. Mamy tu topowy obecnie motyw literacki dark academy, który uwielbiam. Wkraczamy zatem w progi mieszczącej się na wyspie Black Bird Academy, gdzie nauki pobierają przyszli egzorcyści. Pracująca jako kelnerka Leaf Young, po ostrej imprezie i utracie przytomności, budzi się na terenie akademii, poznaje odważnego i znanego łowcę demonów imieniem Falco, który uświadamia jej, że została ugodzona nożem w serce przez demona, który opętał jej ciało. Moje myśli zniknęły. Moje serce przestało bić. Leaf, otrzymuje propozycję, by zasilić progi Black Bird Academy i wyszkolić się, jako egzorcystka. Jednocześnie bardzo specyficzny demon Lore, nie daje za wygraną, przejmuje myśli dziewczyny i rozmawia z nią, chcąc uciec przed egzorcystami. Wiemy kim jesteś Lore. Demony, egzorcyści, wampiry, nekromanci, różańce, runy, zakon. Całą powieść spowija mrok, ciemna magia, a akcja, okraszona humorem, emocjami i nutką romantyzmu, mknie, jak szalona, zdecydowanie nie ma tu miejsca na nudę. Zabij Mrok, to doskonale skonstruowani bohaterowie, zaskoczenia i elektryzujący finał. Jakież to było wyborne! Czekam z utęsknieniem na kontynuację, a Wam polecam pierwsza odsłonę Black Bird Academy na mroczną wiosenkę!


 

14 komentarzy:

  1. To idealne klimaty czytelnicze dla mojej koleżanki. Zaraz prześlę jej link do twojej recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Intryguje mnie ta mroczna strona książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tę książkę na oku od kiedy zobaczyłam ją w zapowiedziach i zamierzam ją kupić przy jednej z najbliższych okazji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami sięgam po fantasy i już zwróciłam na tę książkę uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Już okładka przyciąga, bo wygląda jak jakaś tajemnicza księga. Chyba się skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam i niecierpliwie czekam na kolejne części 😍

    OdpowiedzUsuń