środa, 18 września 2024

Horror mistrza grozy na jesień! Przebudzenie - Jack Ketchum

Horror na jesień! Starożytne legendy, groza, Grecja, mroczne tajemnice, czyli Przebudzenie - Jack Ketchum  

 

Przebudzenie - Jack Ketchum

Premiera: 28 sierpnia 2024

Wydawnictwo: Skarpa Warszawska

Oprawa: okładka miękka

Dawno już nie czytałam powieści w tak mrocznym klimacie. Kultowy mistrz grozy Jack Ketchum, napisał naprawdę przerażający horror, który wciągnął mnie totalnie. Przebudzenie, przenosi nas do Grecji, gdzie Jordan Thayer Chase, zwiedzając grobowiec w Mykenach, doznaje wizji. W toku fabuły, pojawia się Lelia Narkisos, piękna kobieta dołącza do turystów, pod silnym urokiem Greczynki pozostaje szczególnie Dodgson. Niestety Lelia, to prawdziwe, niszczycielskie zło i okrutne, niebezpieczne siły, szukające ofiar i krwi. Jest to propozycja dla odważnych czytelników szukających bardziej ekstremalnych emocji. Horror ten, to tajemnice, nadprzyrodzone, mroczne moce, świetnie skonstruował autor postać i istotę, jaką jest Leila. Niemal mityczny klimat książki jest niesamowity, każdy miłośnik horroru, będzie zadowolony z tejże, książkowej uczty. Cieszę się, że Skarpa Warszawska wydała tę powieść, dzięki niej przypomniałam sobie, dlaczego zawsze tak bardzo lubiłam czytać horrory.   


 

1 komentarz:

  1. Jeszcze nie czytałam, ale mam wielką ochotę na książki tego autora.

    OdpowiedzUsuń