środa, 16 października 2024

Nietuzinkowa literatura piękna na jesień! Szczelinami - Wit Szostak

Nietuzinkowa literatura piękna na jesień! Szczelinami - Wit Szostak

 

Szczelinami - Wit Szostak

Premiera: 20 maja 2022

Wydawnictwo: Powergraph

Oprawa: okładka twarda

 

Twórczość Wita Szostaka, poznałam czytając powieść Rumowiska, która zachwyciła mnie. Nietuzinkowa literatura piękna pióra tegoż autora, wzbogaciła ponownie moją jesienną listę czytelniczą. Wspaniale wydana przez Powergraph książka Szczelinami, ukazała się już ponad dwa lata temu, idealnie zaś wypełni jesienne i zimowe wieczory każdego, kto docenia dobrą, jakościową, współczesną literaturę piękną. Szczelinami, to emocjonalna i angażująca podróż, powieść w oryginalnej i nieoczywistej formie poetyckiej, którą scala osoba poetki i jej życie, pełne doświadczeń, przeżyć, twórczości. Towarzyszymy bohaterce przez długi okres jej życia, wspominając dzieciństwo, młodość, rodzinę, miłość, trudne emocje, ale też macierzyństwo, całość ciekawie pomaga nam interpretować tytuł książki. Szczelinami, jest bowiem wielowymiarową książką, bardzo intymną. Niesamowita, unikalna, emocjonalna, tak określiłabym Szczelinami, genialna i napisana pięknym słowem. Całym sercem polecam, emocjonalna i zdecydowanie wyjątkowa, idealna na jesienny czas! 


  

8 komentarzy:

  1. Na pewno znajdą się chętnie do przeczytania tej książki, tym bardziej, że pzryciąga swoim pięknym wydaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka ma wiele opinii wspaniałych, ja również jestem nią zachwycona :)

      Usuń
  2. Lubię literaturę piękną, będę miała ten tytuł na oku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Narobiłaś mi smaka kochana na tę książkę.

    OdpowiedzUsuń