czwartek, 22 marca 2018

Mój hit do pielęgnacji ciała – Francuskie, naturalne, bio masło peelingujące Pulpe de Vie z pestkami moreli i hydrolatem z pomidora!

Nie ukrywam, że dziś u mnie na blogu kosmetyk, który od pierwszego użycia rozkochał mnie! Na pewno znacie to uczucie, gdy kosmetyk zachwyci Was na tyle, że wciąż chcecie karmić nim Waszą skórę.


Pulpe de Vie, francuską markę, poznałam już rozkoszując się kremem nawilżającym Caresse Veloutée, masło peelingujące, o którym więcej dziś, to kolejny kosmetyczny skarb do pielęgnacji. Kosmetyki te zachwycają mnie cudownymi składami, restrykcyjnymi certyfikatami i fantastycznymi, przesłodkimi opakowaniami. Masło peelingujace, zawiera naturalne składniki, pochodzące z lokalnych upraw ekologicznych we Francji, nie ma tu parabenów, szkodliwych substancji konserwujących, jest to bezpieczny kosmetyk free cruelty, nie testowany na zwierzętach na żadnym etapie ich produkcji. Mamy tu nie tylko piękny certyfikat Ecocert, ale też Cruelty free oraz Cosmebio.


Kocham wszelakie peelingi, lubię zarówno te enzymatyczne, jak i mechaniczne, uwielbiam peelingujacy masaż, który jednocześnie pobudza krążenie, odżywia i wzmacnia skórę. Masło peelingujące Gratouille-moi, mieszka w słodkiej, różowej tubie (125 ml), kosmetyk wydobywamy bez problemu, zawsze ilość, taką jaką potrzebujemy do jednorazowego zużycia. Na opakowaniu odnajdziemy słodkie, biedronkowe grafiki oraz informacje na temat kosmetyku, w tym oczywiście skład peelingu. Masełko wygląda pysznie, choć oczywiście nie możemy go zjeść, nasza skóra ucieszy się z kamienia jej nim, kosmetyk masuje, oczyszcza, moją skórę, wygładza, pobudzając krążenie, skłania do regeneracji. 


Gratouille-moi, zawiera ekologiczny, nawilżający olej z nasion słonecznika, złuszczające zmielone pestki moreli, odżywcze ekstrakty chrząstnicy kędzierzawej oraz ciekawy składnik 22% hydrolat z pomidora bio, który zmiękcza skórę i działa przeciwstarzeniowo. Kosmetyk ma przepiękny zapach, słodki, otulający, który pokochałam oraz treściwą, gęstą konsystencję, pełną drobinek, czyli zmielonych pestek moreli. Masełko wyrównuje koloryt skóry, po spłukaniu ciała wodą, nie zostaje na niej tłusta warstwa, skóra jest nawilżona i jędrna.





 

38 komentarzy:

  1. Lubię peelingi ze zmielonymi pestkami moreli. Takiego jeszcze nie miałam, ale skład zachęca do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, pięknie oczyszczają i złuszczają :) Koniecznie musisz go poznać :)

      Usuń
  2. Ja również należę do wielkich fanek peelingów więc chętnie spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. 15 % sie przyda, zobaczę co ciekawego jeszcze oferują:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawie, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda całkiem ciekawie i to urocze opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, strasznie fajna marka! Kolory, zapachy, działanie - swietne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze opakowanie, ale obecnie nie mam w planach zakupowych żadnych peelingów ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę o tym produkcie :D Ale kusi mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz się spotykam z tym poduktem.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, ze u mnie się poznaliscie i polecam bardzo :)

      Usuń
  10. Wydaje się bardzo przyjemny:D Firma kiedyś już rzuciła m osie w oczy na blogosferze :3

    OdpowiedzUsuń
  11. to jest do twarzy czy do ciala bo czytam ale nie znajduje :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, do ciałka :D W tytule dałam, że do ciała :*

      Usuń
  12. O, chętnie bym się z nim zapoznała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z miłą chęcią poznałabym ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam to cudo, uwielbiałam go za łagodne ale skuteczne działanie. Jutro opisze kolejną ich perełkę: peeling-maseczkę do twarzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matulu mam ją i ja, ta maseczka-peeling, to moje mega odkrycie, ja też o niej napiszę i czekam na Twoją recenzję :*

      Usuń
  15. Jaka śliczna szata graficzna :) A i działanie super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kliknęłam już w linka, aby poznać bliżej ofertę tej marki. Bardzo spodobało mi się to słodkie opakowanie oraz opis takich pozytywnych wrażeń:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze Ci się spodobał kosmetyk, polecam bardzo :)

      Usuń