środa, 10 października 2018

PREMIERA – Nowość Biotaniqe – Linia Korean Beauty – Rytuał Piękna, zainspirowany koreańską, etapową pielęgnacją krok po kroku - Odmładzająca esencja nawilżająca, serum liftingujące, maski na tkaninie oraz krem ujędrniający!

Już na początku, zdradzę Wam, że jestem zakochana w nowościach Biotaniqe, nowa linia tejże marki - Korean Beauty, to totalny strzał w dziesiątkę dla mojej skóry!


Polska marka Biotaniqe, zachwyca mnie już dłuższy okres czasu, na blogu zachwycałam się oczyszczającym żelem micelarnym z linii Vit C, kremami, ale też węglowym peelingiem, żelem, maską 3w1. Marka rozwija się i wciąż zaskakuje genialnymi nowościami, gorącą, premierową linię Korean Beauty, można już zakupić w każdym Rossmannie, widziałam też, że internetowo jest obecnie w naprawdę kuszącej promocji, także lećcie na zakupy. Biotaniqe, opiera formuły produktów i składy kosmetyków na najnowszej technologii i badaniach, jest tu zawsze mnóstwo ciekawych, innowacyjnych składników aktywnych, cennych dla skóry, nie ma tu parabenów, a linia Korean Beauty, zaskakuje w składzie, naturalnymi surowcami kosmetycznymi z niezwykłej wyspy Jeju. Jest to rytuał piękna, dla każdego typu skóry, zainspirowany koreańską, etapową pielęgnacją krok po kroku, zatem ważne jest, by kosmetyki stosować razem, pamiętając o dobrej kolejności aplikacji, wówczas całość daje niesamowite efekty, kompleksowo dba o skórę, zaspokajając na każdym kroku jej potrzeby. Armia kosmetyków Korean Beauty, ma za zadanie rozświetlenie skóry, nawilżenie jej, ale także odmładza ją, wygładza i odżywia. Każdy kosmetyk w kolejności ma inne zadanie, dlatego dobrze jest każdego dnia, postępować wedle zaleceń i według nich aplikować te kosmetyczne cudeńka. U mnie ów rytuał rozpoczyna się esencją nawilżającą, następnie wkracza serum liftingujące, maska na tkaninie i finalnie nakładam krem ujędrniający. Linia zawiera prócz tego krem pod oczy, kończący zabieg i krem rozświetlający, jestem pewna, że również są świetne.


Nawodnienie – Rozpoczynamy zabieg - Biotaniqe - Korean Beauty –
 Odmładzająca Esencja Nawilżająca
Kosmetyk otrzymujemy w pięknej buteleczce airless (30 ml), z praktyczną, białą pompką, dzięki której higienicznie odmierzymy odpowiednią ilość kosmetyku do jednorazowego zastosowania. Dodatkowo buteleczka mieszka w kartoniku o typowym dla linii Korean Beauty, pięknym designie, korespondującym z rytuałem. Wszystkie kosmetyki linii, zachwycają wizualnie i upiększają łazienkę. Odmładzającą Esencję Nawilżającą, wklepuję delikatnie na oczyszczoną uprzednio już skórę, wystarczą dwie krople kosmetyku. Esencja nawadnia skórę, by ta następnie, chłonęła lepiej kolejne kosmetyki, działa odmładzająco i antyoksydacyjnie, jest to ultra lekki kosmetyk. Zawiera oczyszczoną wodę probiotyczną pro.aQua, unikalną kompozycję fermentowanych, botanicznych ziół z Wyspy Jeju, ekstrakt z kwiatu lotosu, ekstrakt z aloesu, czy ekstrakt z owoców opuncji. Esencja ma boski, świeży zapach i jest bardzo wydajna.


Lifting – Drugi krok - Biotaniqe - Korean Beauty –
Serum Liftingujące
Serum Liftingujące, mieszka także w pięknej, przezroczystej buteleczce airless o zawartości 30 ml z przydatną, białą pompeczką. Na kartoniku z typowymi dla serii grafikami, znajdziemy także liczne informacje o kosmetyku, skład i sposób zastosowania. Serum, to koktajl młodości, który dostarcza skórze mnogości składników aktywnych. Funduje lifting, napina, działa przeciwzmarszczkowo, wygładza, silnie odżywia, poprawia owal twarzy. Dwie kropelki wmasowanego w skórę serum, wystarczą, by skóra odczuła różnicę, mamy tu bowiem mnóstwo ciekawych składników. Jest tu słynny obecnie, filtrowany, wygładzający śluz ślimaka, kompozycja fermentowanych, botanicznych ziół z Wyspy Jeju, oczyszczona woda probiotyczna pro.aQua, ekstrakt z kwiatów kamelii japońskiej, opuncji, aloesu, kwas hialuronowy. Serum ma aksamitną konsystencję i momentalnie wchłania się, nie pozostawiając tłustej warstwy. 


Regeneracja, nawilżenie – kolejny etap – Biotaniqe - Korean Beauty –
Aktywnie Nawilżająca Maska na Tkaninie oraz Ujędrniająca Maska na Tkaninie
Słynne, uwielbiane na całym świecie maski na tkaninie w dwóch odsłonach z linii Korean Beauty. Każda z nich, wykonana jest z naturalnej tkaniny, idealna zarówno pod względem dopasowania do mojej twarzy, jak i efektami, jakie daje. Maski mieszkają w saszetkach, po jej wyjęciu, otrzymujemy maseczkową tkaninę. Po zaaplikowaniu esencji i serum, należy ją dobrze rozłożyć i delikatnie zaaplikować na twarz. Ja pozostawiam je 15 minut na skórze, zabieg umila delikatny, higieniczny zapach, po zakończeniu, pozostałości wmasowuję w skórę, maski są bowiem dostatecznie nasączone, moja skóra chłonie je, a po zabiegu, jest zdecydowanie nawilżona, odżywiona. Maski, to jednocześnie dobry relaks i pielęgnacja, są tu dwie do wyboru, Aktywnie Nawilżająca, zawiera przede wszystkim sok z liści aloesu, oczyszczoną wodę probiotyczną pro.aQua, wygładza i nawilża skórę, zaś Ujędrniająca, napina, liftinguje skórę, zawiera, oczyszczoną wodę probiotyczną pro.aQua, czy algi. Obie są genialne i mają dobrą cenę.


Rozświetlenie, odmłodzenie – Biotaniqe - Korean Beauty –
Krem ujędrniający
Finalnie aplikuję na skórę krem, który pięknie pielęgnuje, ujędrnia i nawilża, finalizując wszelkie substancje w cerze. Krem jest ideałem na jesień, wspaniale nawilża, ujędrnia, daje efekt liftingu, odmładza, wyrównuje koloryt, moja skóra mieszana w kierunku suchej go ukochała. W składzie mamy tu fermentowane proteiny ryżowe, czy wodę probiotyczną pro.aQua, ma on piękną, lekką konsystencję i śliczny, delikatny zapach, dobrze rozprowadza się po skórze i szybko wchłania, skóra jest zadbana i zdrowa. Kosmetyk mieści się w różowym słoiczku (50 ml), który dodatkowo zapakowano w pełen informacji kartonik. Krem stosuję codziennie, rano, finalizując pielęgnację z linią Korean Beauty, idealnie sprawdza się jako baza pod makijaż, zarówno mineralny, jak i pod tradycyjny, płynny podkład. Musicie koniecznie poznać nową linię Biotaniqe, Korean Beauty, to najwyższej jakości, cudowne kosmetyki, które zachwyciły mnie efektami, wielkim ich plusem jest świetna dostępność, ciekawe składniki i piękna oprawa wizualna, polecam z całego serca!


29 komentarzy:

  1. ... A moją uwagę najbardziej przykuła figurka Japonki :D
    Muszę tym produktom przyjrzeć się bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, warto na nie zwrócić uwagę, seria mnie rozkochała :) Figurka jest świetna :)

      Usuń
  2. Dużo ciekawych produktów. Trudno się zdecydować, co wybrać. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. O tej marce słyszałam, ale nie sądziłam że są aż takie dobre! ;) Maseczkę z chęcią bym przygarnęła;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maseczki obie genialne :) Dla mnie to jedne z naj w drogerii :)

      Usuń
  4. Wow, opakowania wyglądają przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nic od nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też bardzo lubię kosmetyki tej marki. Na pewno zawita u mnie ta nowa linia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo to pięknie, piona :) Super, bo seria warta uwagi :)

      Usuń
  7. Dawno już nie miałam produktów tej marki, ale kiedyś byłam z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Esencja wydaje się być ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jestem świadoma koreańskiej pielęgnacji. Mam "mylne" wrażenie, że może szkodzić bardziej niż pomagać. Zdecydowanie muszę bardziej się dokształcić w tym kierunku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Linia koreańska, to naprawdę mega odkrycie u mnie, genialna pielęgnacja etapowa, to tylko super efekty, musisz poznać :)

      Usuń
  10. Spodobała mi się figurka Japonki <3 i słoneczne zdjęcia produktowe:) Co do prosuktów to nawilżającą maskę chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudna jest ta figurka :) Dzięki śliczne, jesienne słońce, pieściło tę linię podczas sesji :) Maski obie polecam :)

      Usuń
  11. Po lekturze koreańskiej pielęgnacji nie mogę obok tych kosmetyków przejść obojętnie. Niemniej jednak najbardziej zafascynował mnie taki twór jak maska na noc...czy z tej linii też jest takie cudo?
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba je poznać :) Maski są dwie, do wyboru, można je zastosować podczas wieczornego rytuału, jak najbardziej, to strzał w dziesiątkę :)

      Usuń
  12. Wszystko zapowiada się super ale to serum nas ciekawi najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum super działa z esencją i innymi cudami serii, ale samo też jest wspaniałe :)

      Usuń