czwartek, 18 lipca 2019

Bardzo klimatyczny, trzymający w napięciu, mroczny kryminał sensacyjny na lato - Wydawnictwo Czarna Owca – Siła natury - Jane Harper - Książka na lato część 8

Wiem, że wielu z Was, w mojej blogowe serii - Książka na lato, wypatruje ponownie kryminału, zatem oto on, doskonały, bardzo klimatyczny, trzymający w napięciu i mroczny kryminał sensacyjny na lato!


Siła natury - Jane Harper
 Premiera: 24 kwietnia 2019
Wydawnictwo: Czarna Owca
Cykl: Aaron Falk - Tom 2
Tytuł oryginalny: Force Of Nature
Tłumaczenie: Magdalena Nowak
Oprawa: okładka miękka
Ilość stron: 384



Siła natury, to powieść, której autorką jest Jane Harper. Jest to mój pierwszy raz tą pisarką, która przez trzynaście lat pracowała, jako dziennikarka, obecnie mieszka w Melbourne z rodziną i pisze, jej debiut, czyli Susza, był sporym bestsellerem, jak zatem będzie z nowym, drugim tomem serii Aaron Falk? Książka jest genialnie wydana, matowa okładka i wykończenia lakierem, zawsze zachwycają czytelnika, nie przeoczcie jej w księgarni, skusi Was piękna, korespondująca z fabułą okładka, pełna natury i zieleni. Dodam także, iż powieść czyta się świetnie i płynnie, dzięki naprawdę dobrej czcionce, czytelnej i bardzo wyraźnej. Powieść przeczytałam naprawdę w tempie ekspresowym, nie mogłam oderwać się od świetnie skrojonej i wciągającej fabuły. Książka napisana jest przystępnym językiem, dynamicznym i pełnym żywych dialogów, zachwycają też sylwetki bohaterów, ale także niesamowity klimat, tajemniczej i mrocznej natury. Ponownie wkracza agent Aaron Falk, tym razem rozwiązuje tajemniczą sprawę zaginięcia 45-letniej kobiety w australijskim buszu parku Giralang Ranges. Alice Russel pojechała na wyprawę z pozostałymi, czterema uczestniczkami, zniknęła nocą, gdy rozdzieliły się z grupą. Aaron Falk penetruje w świetle księżyca leśne tereny, szlaki, okolice wodospadów, pełne mroku, dostojne i niebezpieczne góry, co kryją w sobie te tereny? A może pozostałe kobiety nie mówią do końca całej prawdy? Niejasne zeznania, relacje i skrywane tajemnice, wychodzą na światło dzienne coraz bardziej. Jak zginęła Alice Russel? Warto sięgnąć tego lata po książkę Siła natury i wkroczyć w kryminalny, mroczny świat nowej powieści Jane Harper!
 


30 komentarzy:

  1. Na pewno jest bardzo ciekawa, ale nie lubię kryminałów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Would love to read it.
    www.rsrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mroczny klimat bardzo mocno mnie przekonuje do tego typu książki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię mnroczne klimaty w książkach, więc jak najbardziej jest to książka dla mnie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Już samym tytułem mnie zachęciłaś! :) Po recenzji jeszcze bardziej mam chęć sięgnąć po książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię tego typu książki, pozycja zdecydowanie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie powieści :) chętnie poznam

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tego typu lektury, koniecznie muszę przeczytać ^^

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Cieszę sie, ze trafiłam w gust, genialna fabuła :)

      Usuń
  10. Ja raczej nie sięgam po kryminały choć czasami książka aż się prosi o przeczytanie :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej serii blogowej przeróżne gatunki literackie :)

      Usuń
  11. Nie czytałam jej, może kiedyś wpadnie w moje łapki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Samym tytułem zachęca do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że by mi się spodobała:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo! Widzę, że to coś idealnego dla mnie!

    OdpowiedzUsuń