czwartek, 6 lutego 2020

Przyjemny powrót na Legimi - Ostatnio przeczytane przeze mnie książki w formie ebooka na tejże, ciekawej platformie!

Większość książek, które opisuję na blogu, czytam w tradycyjnej, papierowej formie, kocham bowiem bezpośredni kontakt z książką i jej zapach, czasem zaś chętnie kuszę się na ebooka, którego podczytuję wieczorkami na moim tablecie. Legimi, to ciekawa platforma czytelnicza, którą znam już długi czas, skupia ona przeogromną ilość książek w postaci ebooków i audiobooków. Obecnie Legimi, to także dostęp na telefonach, multiwyszukiwarka i wygodne zarządzanie osobistą, wirtualną półeczką. Na Legimi znajdziecie ponad 60 000 ebooków i audiobooków, również w formie synchchrobooków, ja mam Legimi na moim tablecie przez trzy miesiące, jest to świetny dostęp bez limitów, który ciepło polecam Wam na zimowe wieczorki. Można tu sięgać po książki i czytać, bądź oczywiście słuchać. Jakie książki ostatnio zwróciły moją uwagę na Legimi?


Niewątpliwie na fali sukcesu serialu Wiedźmin i gier, wiele osób, na Legimi będzie sięgało po słynną sagę Sapkowskiego. Warto na wirtualną półkę wrzucić sagę o Wiedźminie i rozkoszować się książkową historią słynnego Geralta. To totalna klasyka fantasy, genialna podróż, która wciąga, fascynuje i zachwyca. Jeśli nadal nie wkręciliście się w ten kultowy świat, koniecznie musicie to nadrobić. Więcej niż DNA. Geny, drobnoustroje i osobliwe moce, decydujące o tym, jacy jesteśmy Billa Sullivana oraz Masz to we krwi. Morfologia, Hashimoto, cholesterol. Wyniki, diety, wskazówki, autorstwa Pauliny Ignatowicz i Emilii Ptak, to dwie książki, które skusiły mnie na Legimi w temacie literatury popularnonaukowej. Książki odkrywają przed nami ciekawe, medyczne zagadnienia związane z naszym ciałem. W Więcej niż DNA, dowiadujemy się, jak ważne jest nasze DNA, jak wiele może o nas powiedzieć, jak bardzo generuje to, jakim człowiekiem jesteśmy, nauka jest niesamowita, a nasze geny, to naprawdę ciekawa sprawa. Całość jest tu w przedstawiona w genialny i przystępny sposób. Masz to we krwi, to świetna książka o mocy krwi, w której drzemie wiele informacji, przystępnie napisana, bardzo praktyczna, dzięki niej łatwo zinterpretujemy nasze wyniki. Trzy książki dla zielonych czarownic, do których oczywiście i ja należę, to świetna lektura na zimowe wieczory. Polecam zarówno Patyki, badyle botaniczki Urszuli Zajączkowskiej, gdzie poznajemy magiczny język roślin, jak i 100 rytuałów szeptuch. Wzmacniające praktyki duchowe na spełnienie, ochronę i zdrowie autorstwa Vadim Tschenze. Warta uwagi na Legimi, jest także książka Rośliny nas ocalą Miriam Borovich, w której lecznicze zdolności roślin zachwycają mnie po raz kolejny!



28 komentarzy:

  1. Fantasy to nie moje klimaty, wiec tym razem odpuszczam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. O genach i morfologii te dwie książki mnie zaciekawiły:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Legimi, korzystam z tej aplikacji od jakiegoś roku , najczęściej jednak są to kryminały, fantastykę omijam :) Reszta pozycji, o których piszesz wydaje się być bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe książki. Ja jeszcze nie korzystałam z abonamentu Legimi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Książki Sapkowskiego bardzo sobie cenię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę o tej platformie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od niedawna też korzystam z Legimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ebooki to nie moja bajka, ja muszę czuć książkę, papier, druk itp :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam, ale po ebooki też czasem sięgam :)

      Usuń
  9. ja ostatnio głównie czytam przez Legimi, bardzo ciekawe tytuły wybrałaś muszę o nich pamiętać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam szczerze, że jeszcze nie korzystałam z tej platformy częściej siedzę na ibuku ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. saga o wiedźminie jest na mojej liście do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Wiedźmina, mam zamiar znów przeczytać całą sagę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie korzystam z e-booków. Muszę czuć papier pod palcami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam o tej platformie, ale wybieram wersje papierowe. Z resztą mam wrażenie, że za mało czytam, aby inwestować w czytnik e-booków. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na tablecie korzystam, super platforma, polecam bardzo :)

      Usuń