wtorek, 22 grudnia 2020

Mój zapach na świąteczny czas – Nowość Luxure Parfumes - Shhh…I’m The Best One!

Mam nadzieję, że w przedświątecznym pośpiechu i gonitwie, znajdziecie chwilkę czasu, by poczytać o pięknym zapachu, który wybrałam dla siebie na świąteczny czas. Jesteście ciekawi jak pachnieć będę na Wigilię i w Święta? Oto nowość Luxure Parfumes i zapach Shhh…I’m The Best One!


Zima i cały, świąteczny okres, to doskonały czas, by zmienić swój zapach, sięgnąć po nowości i dać się otulić nowemu, intrygującemu zapachowi Luxure Parfumes. Shhh…I’m The Best One, jest wysokiej jakości zapachem, bardzo trwałym i totalnie urzekającym. Zachwycił mnie od pierwszego wejrzenia, bowiem otrzymujemy go w dobrze zabezpieczonym folią, eleganckim kartoniku z kobiecymi, makijażowymi grafikami. Klasyczny, solidny, prostokątny flakon, mieszczący 100 ml zapachu, zachwyca frędzelkowym zdobieniem, które dodaje butelce uroku i klasy. Aplikator w formie sprayu, poprawnie, równomiernie rozpyla zapach, woń możemy stopniować od delikatnego do wyrazistego. Zapach świetnie utrzymuje się zarówno na skórze, jak i na ubraniach. Shhh…I’m The Best One, należy do kategorii owocowej, co oznacza, iż znajdziemy tu nuty świeżych owoców, ale nie tylko. Nutę głowy, gra tu rabarbar, narcyz i wyczuwalne jabłko, nutę serca otulające mleko migdałowe i ambra, zaś nutę spodu drzewo kaszmirowe i drzewo cedrowe. Jestem zachwycona tym zapachem, jest on bardzo uniwersalny, idealny zarówno na kolację wigilijną, jak i na świąteczne śniadanie. Myślę, że nikt nie przejdzie obok niego obojętnie, Shhh…I’m The Best One, jest bowiem bardzo kobiecy, pozytywny, a jednocześnie niezwykle elegancki, roztacza piękną aurę, mój idealny, zapachowy, świąteczny towarzysz, polecam z całego serca!



37 komentarzy:

  1. Myślę, że ten zapach mógłby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego zapachu ale mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miiałem zapachu od nich

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego zapachu, myślę, że by mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie muszę sprawdzić, jak pachnie ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię kobiece zapachy, ten kusi ogromnie!
    Aromatycznych Świąt Bożego Narodzenia i Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego zapachu, ale bardzo mnie zaciekawił

    OdpowiedzUsuń
  8. ale bym te gagatki chciała niuchnąć:D kocham perfumy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tych perfumach, ale na pewno bardzo ładnie się prezentuję.Jestem bardzo ciekawa nut rabarbaru. Bardzo też lubię dodatki nut drzewnych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tych perfum, ale jestem ciekawa zapachu :D
    Życzę Wesołych Świąt! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie owocowe zapachy :) Wszystkiego dobrego z okazji świąt ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Na ten Nowy Rok wszelkiej pomyślności,pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Czuję, że by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaciekawił mnie ten zapach, chociaż nie wiem czy byłby to do końca mój zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam nigdy tego zapachu ale chętnie bym poczuła te nuty ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. intrygujacy zapach :) Myślę, że i mnie by się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten zapach na pewno przypadłby mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń