czwartek, 10 czerwca 2021

Jak dobrze dbać o domowe kwiaty? Projekt rośliny - Weronika Muszkieta i Ola Sieńko

Domowa dżungla, to obecnie marzenie wielu ludzi, cieszy mnie fakt, że coraz więcej osób skłania się ku naturze i w zieloności, również tej domowej, szuka nie tylko ukojenia, ale też sposobu na spędzanie wolnego czasu, a nawet czasem ukochanego hobby!


Projekt rośliny - Weronika Muszkieta, Ola Sieńko

Premiera: 19 maja 2021

Wydawnictwo: Buchmann

Oprawa: miękka ze skrzydełkami

Ilość stron: 192


Projekt rośliny, to poradnik, którego autorkami są Weronika Muszkieta i Ola Sieńko, 19 maja, zatem całkiem niedawno, wyszło nowe, wzbogacone wydanie tejże książki. W moim domu zawsze były kwiaty, opiekuję się sporą grupą domowych roślin, zatem książka, to zdecydowanie pozycja dla mnie. Roślinki hodowane w doniczkach, to temat rzeka, książka uczy nas, jak dobrze żyć z roślinami, jak poprawnie o nie dbać, by cieszyły się zdrowiem i jednocześnie cieszyły nasze oko. Rośliny, to dziś ogromna, pozytywna moda, zdobią one biura, banki, salony, restauracje i oczywiście nasze domy, mieszkania, zatem warto posiąść rozległą wiedzę na ich temat. Projekt rośliny, nie tylko poleca popularne gatunki roślin, ale uczy, jak podlewać, gdzie najlepiej je postawić, gdzie będą najlepiej się czuły i gdzie najlepiej wypełnią nasze wnętrze, mamy tu też porady dla rodziców, którzy lubią siebie i swoje dzieci, otaczać roślinnością. Należy pamiętać, że każda roślina żyje, jej żywot zależy od nas, a z tym poradnikiem, naprawdę zdołamy poradzić sobie z wieloma problemami związanymi z roślinkami. Książkę zdobią piękne fotografie, obcowanie z nią, to wielka przyjemność, którą pogłębiamy w miłości do roślin domowych. Polecam Projekt rośliny, każdemu, kto pragnie zapałać uczuciem do zielonych, domowych, doniczkowych przyjaciół!


 

 

16 komentarzy:

  1. Świetna książka, zwłaszcza dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z domowymi roślinami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo.. Na pewno bym z niej często korzystała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś zdecydowanie dla mojej mamy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna i przydatna książka, pięknie wydana.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydatna książka, ja mam tylko storczyk póki co. Przy kotach rośliny nie mają długiego żywota :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Może i mnie by się przydała taka publikacja. Jestem kompletnym amatorem jeśli chodzi o rośliny.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie w domu są tylko i wyłącznie kaktusy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydałabym mi się taka książka i z chęcią po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń