piątek, 4 czerwca 2021

Zestaw Bioline Jato - Travel Kit Daily Ritual Aqua z topestetic – Czy warto korzystać z mini zestawów kosmetycznych?

Początek czerwca, to czas, w którym już wiele osób myśli o wakacjach, urlopach, wyjazdach. Ja zawsze planuję wojaże dopiero wrześniowo, zaś latem również zaliczę zapewne mniejsze, letnie wypady. 


Na wyjazdy, oczywiście zabieram ze sobą podręczne kosmetyki, bez których nie wyobrażam sobie wieczornego, codziennego demakijażu i porannej, pielęgnacyjnej rutyny. Świetnym rozwiązaniem są tu mini zestawy kosmetyczne o małych pojemnościach, które zajmują mało miejsca, mają mniejsze opakowania i dzięki nim szybko zadbamy o skórę w każdym miejscu, poza naszymi domowymi kątami i ukochaną łazienką. Z tego względu skusiłam się na ciekawy zestaw marki Bioline Jato, czyli Travel Kit Daily Ritual Aqua, który zakupić można w sklepie topestetic, gdzie skuszą Was też inne, kosmetyczne, intrygujące zestawy, sprawdzą się one nie tylko w podróży, ale też wówczas, gdy po prostu chcemy sprawdzić daną markę lub działanie kosmetyku, najpierw w mini wersji, przed zakupem pełnowymiarowego opakowania. Warto też dodać, że zestawy często są super połączone w gotowe plany pielęgnacyjne, jak w przypadku mojego z Bioline Jato, bowiem mam tu zarówno mleczko do demakijażu, oczyszczający tonik, jak i na finał krem do twarzy. W towarzystwie zestawu, przybyły mnie dwie, kuszące próbeczki Jan Marini, dzięki nim mam naprawdę wielką ochotę, poznać preparaty tejże marki. Travel Kit Travel Kit, otrzymujemy w granatowym kartoniku, mieszczącym ulotkę (także w języku polskim) oraz trzy mini wersje kosmetyków z nawilżającej linii. 


Zacznę od kremowego mleczka Crema-latte Hydra, które mieszka w białej butelce (99 ml), jestem w nim zakochana, jest delikatne i skuteczne. Mleczko ma lekką formułę w białym kolorze i dyskretny zapach, zawiera ekstrakt z białej lilii, ale też olej kokosowy i ekstrakt z opuncji figowej. Nie zawodzi mnie podczas zmywania nawet mocniejszego makijażu, pięknie oczyszcza i nawilża skórę, sprawdzi się przy cerze suchej, wrażliwej i delikatnej, nie uczula mnie i nie podrażnia. Uwielbiam zmywać nim makijaż, jest idealne. Oczyszczanie skóry, to także u mnie tonik. Lotion refreshing, zawiera polisacharydy z opuncji, ekstrakt z lilii wodnej, wspaniale oczyszcza, odświeża i sprawdza się na medal. Tonik również otrzymujemy w białej buteleczce (99 ml), kosmetyk nie ściąga skóry, a po oczyszczeniu nim twarzy, twarz jest czysta i gładka. Na finał, oczywiście krem. 30 ml kremu aqua +, wystarczy, by wystarczająco zapoznać się z kosmetykiem, ma on białą, leciutką konsystencję i higieniczny, przyjemny zapach. Zachwyci on każdego typu cerę, przede wszystkim bowiem nawilża, ale też łagodzi, działa przeciwzapalnie i chroni. W jego składzie znajdziemy między innymi olej jojoba, panthenol, witaminę E, olej ryżowy, czy betainę. Całe trio z zestawu Bioline Jato, sprawdzi się znakomicie, zarówno w podróży, jak i jako zapoznanie się z tymi cudownymi kosmetykami! 






 

25 komentarzy:

  1. W podróży takie kosmetyki bardzo dobrze się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy zestaw, nie znałam ich ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, ze mogłam Ci polecić zatem coś nowego :)

      Usuń
  3. Takie mini zestawy to świetna opcja, aby przetestować mniejsze wersje kosmetyków, a także do zabrania w podróż.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny zestaw, który zwraca swoją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię latem postawić na takie mini zestawy, idealna na podróż i by spróbować czego nowego

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny zestaw :). Ja bardzo lubię takie mini zestawy, sprawdzają się w podróży, ale też czasami, szczególnie w przypadku tych drogich marek, dają możliwość poznania przed zakupem pełnych wersji :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W podróży są doskonałe :) No i przed zakupem tez świetnie wypróbować :)

      Usuń
  7. Nie znam tej marki, ale kosmetyki wydają się godne uwagi :) Ich szata graficzna mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kompletnie nie znam marki. Mini produkty idealne są na wyjazd i by spróbować z czym mam do czynienia zanim wydam monety na pełnowymiarowe opakowanie i np. się zawiodę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgoda pełna, ja skusze się może na mleczko po tym mini zestawie :)

      Usuń
  9. Bardzo lubię takie wersje travel idealne na podróż <3 te mleczko mnie zaciekawiło <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne produkty :D Nie znałam ich, ale zaciekawiłaś mnie tym zestawem :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Marki zupełnie wcześniej nie znałam, ale zestawy podróżne przed wakacjami zawsze w cenie.

    OdpowiedzUsuń