niedziela, 14 stycznia 2024

Polski debiut fantasy - Dziedzictwo Pandory - Ilona Turczyn

Czytacie fantastykę? Cieszy mnie fakt, iż na rodzimym rynku wydawniczym, mamy coraz więcej autorek, autorów, podejmujących tenże, ceniony przeze mnie gatunek.

 

Dziedzictwo Pandory - Ilona Turczyn

Premiera – 30 listopada 2023

Wydawnictwo: Fala - YAsne!

Oprawa: okładka miękka ze skrzydełkami

 Ilość stron: 368

Dziedzictwo Pandory, to debiut Ilony Turczyn, która nie tylko napisała powieść, ale także ozdobiła ją grafikami. Książka, to fantasy kierowane do młodzieżowego czytelnika, zaś sądzę, iż dorośli miłośnicy tego typu klimatów, nie będą, podobnie jak ja, zawiedzeni lekturą. Poznajemy Irin Shavi, Dziedziczkę Pandory, posiadającą silne moce Żywiołów. Po bitwie, ranna trafia do Zaświatu, do zamku Noxis, niestety straciła moce, jak zatem wróci do domu? Władca zamku, książę Galedu Corvus Dreiden, otacza opieką ją i przyjaciółkę Virgo, czy oczekuje czegoś w zamian? W grę wchodzi mityczna Elpis Piąta Bogini, a upiorny książę Kratonu Eiren rusza do ataku. Dziedzictwo Pandory, to doskonały i dopracowany debiut. Jako zdeklarowana fanka fantasy, muszę przyznać, że książka wciągnęła mnie, czyta się ją z zaangażowaniem, chłonąc ciekawie poprowadzoną, klimatyczną fabułę i epicki finał. Jako, że jest to pierwszy tom cyklu, z przyjemnością wypatrywać będę kontynuacji, a Wam polecam poznać tę świetną opowieść!


 

14 komentarzy:

  1. Miłośnicy gatunku na pewno będą zadowoleni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem zagorzałą fanką fantasy, ale nie raz sięgam po tego typu historie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że ta książka mogłaby mnie mocno wciągnąć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi to bardzo zachęcająco, zwłaszcza, że oprócz treści są i grafiki autorki. :) Mnie zaciekawiłaś, dodaję na półkę Legimi! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że książka to udany debiut. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem fanką fantasy, ale od czasu do czasu sięgam po takie książki :)

    OdpowiedzUsuń