piątek, 26 stycznia 2024

Wspaniałe fantasy w klimacie Wiedźmina! Bogobójczyni - Hannah Kaner

Kochacie Wiedźmina? Lubicie klimaty fantasy pełnego bóstw, motywu drużyny, wędrówki? Rozkochacie się w Bogobójczyni!

 

Bogobójczyni - Hannah Kaner

Cykl: Upadli bogowie - Tom 1

Premiera: 10 stycznia 2024

Wydawnictwo: Jaguar

Oprawa: okładka miękka ze skrzydełkami

Ilość stron: 368

Bogobójczyni, to gorąca świeżynka wydawnicza. Wydawnictwo Jaguar, tak pięknie wydało tę książkę, że nie można oderwać od niej wzroku. Powieść jest debiutem Hannah Kaner, mieszkającej w Szkocji, jej inspiracją są mitologie i literatura fantasy, co odbija się na fabule Bogobójczyni. Poznajemy Kissen, tytułowa bogobójczyni poluje na zakazane przez króla Arrena bóstwa. Rodzina dziewczyny została zamordowana przez wyznawców bogów, teraz ona poluje na bóstwa zażarcie. Kissen poznaje Inarę, dziewczynka pochodzi ze szlachetnego rodu Craierów, towarzyszy jej sympatyczny, malutki bożek niewinnych kłamstewek imieniem Skedi. Jest też rycerz Elogast, niegdyś walczył i ochraniał króla, teraz pragnie spokojnego życia, prowadząc swą piekarnię, musi zaś powrócić do służby. Wszystkich tych bohaterów, połączy podróż do Blenraden, gdzie mieszkają starzy, bardzo potężni bogowie. Bogobójczyni, to lekka i wciągająca literatura fantasy, mamy tu wspaniale skonstruowanych bohaterów, szczyptę humoru, zaskoczenia, akcję, ale też motyw wędrówki. Ja jestem zachwycona i czekam z niecierpliwością na drugi, zapowiadany już tom!


 

 

16 komentarzy:

  1. Recenzja ciekawa, ale to nie mój gatunek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby drugi tom także okazał się taki zajmujący.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie., choć nie sięgam po tego typu książki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta książka już od jakiegoś czasu przykuwa moją uwagę. Po przeczytaniu Twojej notki widzę, że koniecznie muzę po nią sięgnąć, bo faktycznie może mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głośno o niej, ja także jestem zachwycona, polecam :)

      Usuń