czwartek, 27 czerwca 2024

Kryminał sensacyjny na lato - Kruchy lód - Krzysztof Bochus

Kryminał sensacyjny na lato w egzotycznym klimacie. Kruchy lód - Krzysztof Bochus

 

Kruchy lód - Krzysztof Bochus

Premiera: 13 marca 2024

Wydawnictwo: Skarpa Warszawska

Oprawa: okładka miękka

 

Kruchy lód, to drugi tom cyklu z detektywem Markiem Smugą, nie poznałam niestety pierwszej części serii, zaś w niczym nie przeszkodziło mi to w delektowaniu się powieścią. Okładka książki, przyznacie jest dość nietypowa, jak na kryminał, zaś świetnie koresponduje z fabułą. Jest to moje pierwsze spotkanie z autorem, zaś już na mojej półce kusi Lista Lucyfera, czyli początek serii Adam Berg, wypatruję też kontynuacji Boski znak, która światło dzienne ujrzy za kilka dni. Kruchy lód, zabiera nas w piękne, doskonale znane mi Bieszczady, tu Marek Smuga próbuje uspokoić swe emocje, obserwuje wspaniałą przyrodę, zaś kiedy z prośbą, odzywa się jego partnerka Agnieszka, rusza do Warszawy. Okazuje się, iż siostra kobiety Karolina, która zaginęła na dworcu w stolicy, pięć lat temu, odezwała się z wołaniem o ratunek. Były policjant Smuga podejmuje sprawę, która doprowadza go i Agnieszkę do bardzo dalekich miejsc, do Niemiec, do egzotycznej, mrocznej, niebezpiecznej Afryki. Kruchy lód, trafi w gusta każdego, kryminalnego maniaka, to idealna książka na letnią, sensacyjną lekturę!
 

4 komentarze:

  1. Nie czytałam jeszcze pierwszej części, więc wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ jestem ciekawa tej książki autora. Bardzo bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo i z chęcią poczytam podczas urlopu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale trafiłaś z tą książką! Coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń