środa, 19 kwietnia 2017

Naturativ – Naturalny tonik 360°AOX – Wegański tonik do twarzy z bio ekstraktem z rumianku i lukrecji :)

Oczyszczanie twarzy, to jeden z moich ulubionych rytuałów pielęgnacyjnych, kocham, gdy moja skóra oddycha, jest czysta i odżywiona po całym dniu z makijażem. Po dokładnym demakijażu, zawsze myję twarz żelem lub pianką, stosuję peelingi enzymatyczne, maski, następnie oczyszczam twarz tonikiem. 


Moim ulubionym tonikiem od kilku już tygodni jest tonik z linii 360°AOX, polskiej, naturalnej marki Naturativ, o którym wspominałam Wam już przy okazji recenzji genialnej maski z tejże serii. Naturativ, należy do moich ukochanych, polskich marek naturalnych, są to certyfikowane kosmetyki, które pozbawione są parabenów, olejów ropopochodnych, silikonów, sztucznych barwników, czy PEGów, nie są oczywiście testowane oczywiście na zwierzętach i  posiadają ceniony przez mnie, restrykcyjny certyfikat Natrue.


Tonik 360°AOX, który zakupić można oczywiście w firmowym sklepie Naturativ, świetnie sprawdza się u mnie przy porannym oczyszczeniu twarzy, jak i wieczornym przygotowaniu jej na sen, przed nocnym serum. Tonik otrzymujemy w praktycznej buteleczce (280 ml), wyposażonej w praktyczne zamknięcie typu press, które ułatwia mi aplikację toniku na płatek. Butelka zdobi łazienkową półkę, a schludny design w odcieniach biało-turkusowych oraz informacje na temat produktu, urozmaicają wizualnie kosmetyk.


W jego skład, wchodzą organiczne ekstrakty z kwiatów rumianku i korzenia lukrecji, posiadające niesamowite właściwości regenerujące skórę, działające antyoksydacyjnie, przeciwstarzeniowo i ochronnie, jest to produkt wegański, nie zawierający składników pochodzenia zwierzęcego. Bardzo przyjemny, naturalny zapach, towarzyszy każdemu użyciu, kosmetyk nie zawiera sztucznych kompozycji zapachowych. Tonik możemy stosować zarówno do oczyszczania skóry twarzy, jak i szyi i dekoltu, z powodzeniem dodaję go także do masek z glinkami, wzbogacając ich skład.   


Tonik nie uczuli i nie podrażni nawet skłonnej do tego cery, przeznaczony jest do każdego typu cery, w każdym wieku, idealnie sprawdza się na mojej cerze 30+ mieszanej w kierunku suchej, dzięki właściwościom nawilżającym i kojącym, świetnie zadziała przy cerach naczynkowych, cieniutkich, czy trądzikowych. Moja skóra po jego aplikacji, jest doskonale odżywiona i czyściutka, do tego jest mega wydajny, zdecydowanie warto w niego zainwestować, to kosmetyczne, cudeńko, znacie go? Jaki jest Wasz ulubiony tonik? :)



35 komentarzy:

  1. Nabrałam na niego ochoty :) Ja miesiąc temu kupiłam sobie hydrolat z rumianku i też stosuję zamiast toniku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz go poznać <3 Hydrolaty, to moja miłość :)

      Usuń
  2. ja jeszcze nie mam jakiegoś mega ulubionego toniku

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam i pierwsze widze, mam swoj ulubiony tonik z natury estonica.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam go, ale do mojej suchej i naczynkowej skóry mógłby się sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że jest świetny, jednak swoje też kosztuje jakby nie patrzeć, jednak jak będę mieć odłożone pieniążki na kosmetyki to z pewnością go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy produkt :) w takich produktach zależy mi żeby koiły skórę twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam go za czasów p&r, ale nie przypadł mi do gustu tak jak Tobie.
    Fajnie znaleźć coś pasującego skórze :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle tę serię uwielbiam, z czasów P&R miałam mleczko z tej linii, Naturativ zaś maska i tonik po prostu rządzą :)

      Usuń
  8. Ostatnio mam szczęście do dobrych toników, bo sprawdził mi się zarówno tonik Balea jak i Lirene :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tez, ten i zielony Vianka super były, Twoje muszę poznać :)

      Usuń
  9. Muszę go wypróbować, bo prezentuje się ciekawie :) Ja teraz używam toneru ze Skin79 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już długi czas mam ochotę na tę markę, a tonik musisz wypróbować :)

      Usuń
  10. Opakowanie rzeczywiście ładnie wygląda :) Muszę go kiedyś przetestować, uwielbiam wszystko, co naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam jeszcze nic z tej marki, ale wybieram się na Ekocuda i ich wybrane kosmetyki będą 40% tańsze, więc z pewnością coś upoluję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOoooj tak, musisz się zatem obkupić na ich stoisku :)

      Usuń
  12. Zaciekawiłaś mnie tym tonikiem. Marki nie znam, ale chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Markę polecam w całym asortymencie totalnie :)

      Usuń
  13. Ciekawy tonik, marka nie jest mi znana

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jakoś do toników się niezbyt przywiązuję i żadnego nie nazwałabym moim ulubionym :) Może jeszcze nie trafiłam na żaden wow :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda delikatnie i naturalnie, z chęcią byśmy go wypróbowały :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam dużo o kosmetykach naturalnych, ale o wegańskich..? Naturativ brzmi całkiem interesująco, a też pare razy wdiziałam ich kosmetyki na http://www.showroom.pl. Najbardziej chyba jednak interesowałby mnie krem do twarzy lub serum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyk wegański, to taki, który nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego.

      Usuń
  17. Kuszący tonik, będę mieć go na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń