poniedziałek, 17 września 2018

Hit marki Swederm na jesień - Oczyszczająca maska z glinki wulkanicznej - Gotowa maseczka z glinki - Lerosett Mineral Deep Cleanser

W najbliższą niedzielę powitamy piękną jesień! Nie ukrywam, iż kocham ten czas, zwłaszcza, gdy jesień daje nam ciepłe, wspaniałe dni, idealne na jesienne spacery po lesie! W okresie tym, zmieniam też nieco pielęgnację, zaś maseczki z glinki, są u mnie jej stałym elementem, który uwielbiam stosować przez cały rok!


Glinki, to jedna z moich największych miłości w naturalnym, kosmetycznym świece pielęgnacji, kocham je i używam ich od lat, nie tylko do twarzy, ale i do całego ciała. Dają one niesamowity efekt oczyszczania skóry, który doceniam, stosując je regularnie. Dziś na moim blogu, zakróluje wspaniała glinka w formie profesjonalnej maski, gotowej od razu do użycia, oto Oczyszczająca maska z glinki wulkanicznej, czyli Lerosett Mineral Deep Cleanser szwedzkiej, boskiej marki Swederm. Tę unikatową maskę, można zakupić oczywiście w sklepie topestetic, który zawsze polecam z całego serca, jest to naprawdę wspaniałe miejsce, z klasą, znajdziecie tam spory asortyment Swederm, w tym kosmetyki do pielęgnacji i makijażu, ale także inne, najwyższej jakości dermokosmetyki z całego świata, polecam tu także zwrócić uwagę na Academie, Clochee, czy Resibo, ale też inne ciekawe marki, luksusowe preparaty, dobre suplementy, czy zapachy.


Maska Lerosett Mineral Deep Cleanser, ma ładny skład, znajduje się w poręcznej, białej tubce (70 ml), którą dodatkowo zapakowano w kartonik, na nim prócz zdjęcia prezentującego maskę na twarzy, odnajdziemy także informacje o produkcie, właściwościach, firmie oraz jej świetny skład. Maska bazuje na naturalnej glince marokańskiej, która jest mega bogatym źródłem cennych dla skóry pierwiastków, mikro i makroelementów, selenu, żelaza, potasu, magnezu, wapnia i krzemu, glinka wyrównuje koloryt skóry, jej ph, bardzo głęboko i dokładnie oczyszcza, opóźnia procesy starzenia, pobudza krążenie, ujędrnia i wygładza naskórek. Maseczka nie podrażnia mojej mieszanej ze skłonnością do przesuszeń skóry, pięknie rozprowadza się i ładnie się trzyma. Stosowanie maski Swederm, należy dostosować do rodzaju swojej skóry, przy skórze mocno zanieczyszczonej, trądzikowej, tłustej, można aplikować ją nawet codziennie, trzymać do 20 minut i zmyć, po poprawie stanu skóry, można ją tradycyjnie zastosować dwa razu w tygodniu. Przy skórze mieszanej, ze stosowaniem raz lub dwa razy w tygodniu, maska przyniesie efekty, zaś przy cerze suchej, można pokusić się o jej stosowanie punktowe, w miejscach, gdzie pojawiają się niedoskonałości, zabieg powtarzać raz w tygodniu. Ja stosuję ją dwa razy w tygodniu przy cerze mieszanej w kierunku suchej i daje genialne efekty, czystej i zdrowej cery, nie zatyka porów, bardzo dogłębnie oczyszcza. Ma ona postać gotowej już, brązowej pasty z doskonale wyważoną konsystencją, jest bardzo wydajna. Ja nakładam ją nie tylko na twarz, ale także na szyję i dekolt, jeśli znacie już moc maseczek z glinką, na pewno wiecie, iż efekty, jakie dają, to prawdziwa magia. Moja skóra po zabiegu z maską Swederm, jest gładka, miękka i świetnie oczyszczona, musicie ją poznać! Lubicie stosować maseczki z glinki? Macie swoje ukochane? :)

 

34 komentarze:

  1. Przyznam szczerze ,że nie stosowałam jeszcze tego rodzaju maseczki, ale ta naprawdę mnie kusi. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, musisz ją wypróbować, koniecznie! :) Polecam z całego serca :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja też pierwszy raz widzę ;p

      Usuń
    2. Szwedzka marka, godna uwagi :)

      Usuń
    3. Mają świetny asortyment, na topestetic kusi tyle cudów od nich, mam tez puder i tusz, genialne :)

      Usuń
  3. ta maseczka z glinką bardzo mnie zainteresowała, wolę takie kosmetyki od sypkich glinek, które trzeba rozrabiać z wodą, uwielbiam markę Swederm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piona <3 Swederm genialne! Ja kręcę swoje maseczki, ale kocham tez te gotowe, szybciej i wygodniej :)

      Usuń
  4. Bardzo lubie produkty z glinka, bardzo chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie stosowałam jeszcze takiej maski, do oczyszczania zazwyczaj korzystam z maseczek z czarnym węglem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ją bardzo, oczyszcza naprawdę mega! Węglowe tez lubię :)

      Usuń
  6. Też nie znam tej marki, ale bardzo lubię maseczki oczyszczające ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam markę i tę maseczkę :) Oczyszcza doskonale :)

      Usuń
  7. Podoba mi się, choć ja głównie stosuję samodzielnie mieszane glinki. Rzadko kupuję gotowce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak, pół na pól, bo czasem na szybko wolę takie cudne, gotowe, ale kręcę też swoje :)

      Usuń
  8. Nie lubię sama mieszać glinek - zawsze zrobię za mało albo za dużo - dlatego lubię własnie takie gotowce - fajne te maseczki:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealna zatem dla Ciebie :) Ja czasem bawię się i robię z sypkich, ale tu zdecydowanie jest wygodniejsza i szybsza forma, uwielbiam ją :)

      Usuń
  9. U mnie najlepiej sprawdza się glinka rhassoul :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ma bardzo podobne działanie i właściwości, na pewno byś ja polubiła :)

      Usuń
  10. chętnie wypróbuję, bo lubię maseczki z glinki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię gotowe glinki, nigdy nie mam energii do samodzielnego mieszania ich. Marki nie znam, ale czuję się mocno skuszona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka świetna no i maska genialna, wypróbuj koniecznie :)

      Usuń
  12. Glinkę bardzo lubię więc z chęcią poznam tą meseczkę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam glinki. Wprawdzie zawsze sama je mieszam, ale taką wersją oczywiście bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Każde maski z glinkami chętnie przytulam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem sceptycznie nastawiona do takich kosmetyków, do końca nie wierze że poradzą sobie z moimi porami:)

    Buziaki:*
    Nowy post na blogu -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Glinki, to zdecydowanie najlepszy pomysł na pory :)

      Usuń
  16. Marka dopiero mi poznana :) Ale kusisz ! Uwielbiam glinki w składach kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń