piątek, 10 maja 2019

Nowość – Premierowo – Przepiękne i trwałe zapachy Arashe Parfums na wiosnę i lato w pięciu, magicznych odsłonach – Misam, Shaula, Alhena, Elnath i Hadar!

Jestem ciekawa, jakie zapachy perfum wybieracie wiosną i latem? U mnie są to przeróżne odsłony woni kwiatowych, kobiecych, słodkich, ale też intrygujących, egzotyczno-drzewnych. Dziś zapraszam Was w wonną podróż, w świat nowych zapachów Arashe Parfums, które królują u mnie premierowo!


Wybory, jakich dokonujemy, kupując perfum, zależą zawsze od wielu naszych, osobistych preferencji, Arashe Parfums, to aż pięć zapachów, pośród których z pewnością każda z nas, odnajdzie swą ukochaną woń. Istnieją także zapachy, które są na tyle uniwersalne i tak piękne, iż większość z nas nie przejdzie obok nich obojętnie. Piątka zapachów Arashe, to wody perfumowane, najwyższej klasy, genialnej jakości, polskie kosmetyki, które naprawdę zachwyciły mnie na wskroś, są one dostępne w sieci drogerii Natura, ale też w wielu, renomowanych salonach kosmetycznych i fryzjerskich. Kosztują 49,90 zł, zatem jest to wspaniały, doskonały w każdym calu zapach, dodatkowo w rozsądnej i przystępnej cenie. Z pewnością będą częstym gościem w mojej kosmetyczce i torebce, to polskie, piękne, trwałe zapachy z klasą. Arashe Parfums, przyciągną Wasze oko na półkach drogerii, pięknym, klasycznym designem, każdy z nich, otrzymujemy bowiem w eleganckim, biało-złotawym, dobrze zabezpieczonym folią kartoniku, zaś sam flakon zachwyca klasyczną oprawą, wysokiej jakości, przezroczystą buteleczką (50 ml), z dobrze spełniającym swą funkcję atomizerem. Na opakowaniu odnajdziemy oczywiście potrzebne informacje o kosmetyku, wraz z nazwą zapachu i składem. Flakony Arashe, są bardzo poręczne, przepięknie prezentują się na mojej perfumowej półeczce, złota nakładka, którą zamykamy zapach, dodaje im klasycznego piękna i elegancji. Pięć, pięknych i trwałych zapachów Arashe, to zestaw klasycznych, kwiatowych, owocowych, słodkich, ale też egzotyczno-drzewnych, ponadczasowych woni, wybierzcie pośród nich, swój ukochany.


Misam
W tym zapachu, momentalnie się zakochałam i choć polubiłam każdy zapach Arashe, Misam, stał się moim zdecydowanym faworytem, jest piękny, niesamowicie kobiecy, lekki, świeży, idealny. To woń świetna dla kobiety dynamicznej, niezależnej, radosnej. Za nutę głowy, odpowiada tu unikalny, świeży i energetyczny kwiat kaktusa, jego sercem jest boski jaśmin, kwiat róży i frezja, zaś bazą nuty drzewne oraz cedr. Zapach świetnie rozpyla się i wspaniale utrzymuje się na skórze, czy włosach, jest trwały i bardzo przyjemny, do tego bardzo uniwersalny, bowiem świetnie sprawdzi się zarówno na dzień, do pracy, na spotkanie z przyjaciółmi, ale też na elegancki wieczór, czy imprezę, uniwersalny i dla mnie przepiękny zapach.


Shaula
Hipnotyczny, uzależniający, boski zapach z kategorii, fioletowych zapachów eleganckich i esencjonalnych. Nuta głowy to w tym wypadku liść czarnej porzeczki, nuta serca głęboka róża i frezja, zaś nuta bazy, to wanilia, paczula i nuty drzewne. Shaula, to ideał zapachu na wieczór, ciepły, romantyczny, nienachalny, obok niego nikt nie przejdzie obojętny. Jednocześnie to lekki zapach, w którym zakocha się niejedna kobieta.


Alhena
Świetny, bardzo aromatyczny zapach z nutami owocowymi. Cudowny i bardzo trwały, woń zachwyci kobiety kochające zapachy nowoczesne i eleganckie zarazem. To boski miks, w którym za nutę głowy, odpowiada świeżutka mandarynka, jaśmin i pikantny imbir, za nutę serca sól i słodka wanilia, zaś za nutę bazy intrygujący kaszmir i ciepłe drzewo sandałowe. Jest to bardzo oryginalny i uzależniający zapach, tajemniczy i głęboki.


Elnath
Jak tylko powąchałam go po raz pierwszy, wiedziałam, że bardzo się polubimy. Elnath, to magia, w której znajdziemy w nucie głowy pieprz różowy i kwiat pomarańczy, w nucie serca kawę, jaśmin i lukrecję, w nucie bazy zaś wanilię, paczulę, cedr i kaszmir. Lekki, zmysłowy, bardzo kobiecy zapach, zaskakujący i trwały, idealnie utrzymuje się na ubraniach, zachwyca i intryguje, bardzo pięknie rozwija się na skórze, czuć tu aromatyczną kawę, świeże pomarańcze, kwiat jaśminu, ale nuta poczuli i cedru daje mu ciepłą moc. Boski zapach, który spodoba się na pewno wielu nawet wybrednym noskom.


Hadar
Mmmm Hadar, to uwodzicielski, ponadczasowy, bardzo kobiecy zapach! Na cóż składa się ów zapach? Nuta głowy, to migdał i kawa, nuta serca tuberoza i jaśmin, zaś nuta bazy fasolka tonka, kakao, drzewo sandałowe i wanilia. Wydawać by się mogło wybuchowa mieszanka, wszystko zaś łączy się tu w idealną całość, zapach zachwyca, jest oryginalny i naprawdę unikalny. Dodaje siły i pewności siebie, otula wspaniałym, rozwijającym się zapachem i działa na zmysły, podoba mi się też jego nazwa. Jest to świeży zapach, dobry na co dzień, do pracy, a jednocześnie przywodzący na myśl ciepłe, letnie wieczory z waniliową nutką, jestem nim zachwycona. Który zapach najbardziej Was zainteresował? Jestem ciekawa, jakie wonie wybieracie na słoneczne i ciepłe miesiące?


65 komentarzy:

  1. Wersji Shaula jestem bardzo ciekawa 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych zapachów, ale ostatnio już kilka razy o nich czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach z nutami owocowymi to coś, co lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz je obwąchać, na pewno któryś Ci przypadnie do gustu :)

      Usuń
  4. Zapachy muszą być cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na wiosnę i lato szukam świeżości w zapachu, więc nuta owocowa będzie świetna.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybieram rześkie świeże nuty :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie poznam:) Świeżość lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na ciepłe dni to raczej świeże nuty wybieram. Z Twoich zainteresował mnie Shaula :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapachy na pewno by mi się spodobały :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia :D Nabrałam ochoty na te zapachy, tym bardziej że jestem perfumomaniaczką :D

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne flakoniki, sama chciałabym poznać każdy z tych zapachów

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam okazji ich jeszcze testowac :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakrętką przypominają mi zapachy z wyższej półki marki Armani

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam nigdy Armani zapachów, buteleczki piękne :)

      Usuń
  14. Popsikałabym się nimi na wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda,że przez monitor nie czuć tych zapachów ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. W ciepłych miesiącach stawiam na świeże zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. OOO Bardzo fajne flakony i napewno zapachy tez super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne flakoniki. Niby takie proste a zarazem bardzo eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie zapowiadają się wspaniale :) Myślę że mnie najbardziej podpasowałby Misam :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Minimalistyczne opakowania i piękne zapachy...zdecydowanie lubię to!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tych zapachów, ale wyglądają bardzo ciekawie :) Śliczne zdjęcia na tle kwiatów! Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawi mnie Hadar :) ...ale totalnie nie znam tych zapachów! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia<3 Flakony prezentują się bardzo elagancko. Chyba najbardziej spodobałby mi się Hadar

    OdpowiedzUsuń
  24. nie znam tej marki, ale mają piękne kartoniki! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie mi się podobają, jestem ciekawa najbardziej tego ostatniego.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie prezentują się te flakony :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja stawiam na świeże zazwyczaj cytrusowe nuty ale często zamieniam je z tymi kwiatowymi i słodkimi :)

    OdpowiedzUsuń