wtorek, 9 kwietnia 2019

Moja aktualna, wiosenna pielęgnacja włosów - Herbaria Banfi - Szampon intensywnie oczyszczający oraz Fanola Botugen Botolife - Maska regenerująca - Wspaniały duet do włosów!

Wiosną wszystko rodzi się do życia, rozkwita i budzi po zimie, ja postanowiłam wiosennie, solidnie zregenerować swoje włosy i poświęcić im więcej czasu niż w zimne dni. Do naprawczych rytuałów moich włosów, wybrałam genialny duecik specjalistycznych kosmetyków, które razem naprawdę zrobiły rewolucję i zachwyciły mnie na wskroś. Postawiłam na szampon intensywnie oczyszczający marki Herbaria Banfi oraz maskę regenerującą Fanola Botugen Botolife. Oba te cudeńka, można zakupić w sklepie Gobli, gdzie znajdziecie przeogromny asortyment kosmetyków tych i innych, ciekawych marek, przede wszystkim włosowych, ale też stricte pielęgnacyjnych do ciała i twarzy, a także makijażowych. Sklep jest prawdziwą kopalnią perełek w temacie kosmetyków do włosów, zatem polecam z całego serca. Jak sprawdza się zatem na moich włosach duecik szamponu Herbaria Banfi i maski Fanola?


Herbaria Banfi  - Szampon intensywnie oczyszczający do włosów 
z wyciągiem z ziół
Herbaria Banfi, to dobra marka węgierska, słyszałam wiele wcierce do włosów spod ich skrzydeł, którą zapewne kiedyś także wypróbuję, jednak skusił mnie najpierw intrygujący szampon oczyszczający. Kosztuje on na Gobli 19,97 zł. Szampon absolutnie, przepięknie oczyszcza włosy, nie tylko z typowych zanieczyszczeń, ale także doskonały jest po intensywnym olejowaniu. Olejuję obecnie włosy olejem lnianym i olejem marula, na końcówki stosuję masło shea. Kosmetyk jednocześnie stymuluje włosy do wzrostu i pobudza cebulki, hamuje także wypadanie, wzmacnia i chroni. Otrzymujemy go w poręcznej, czerwonej buteleczce (250 ml) z zamknięciem typu klik, szampon wydobywa się bez problemu, przy czym mamy kontrolę nad ilością, jaką chcemy aplikować. Przepiękny layout i grafiki, zdobiące kosmetyk, uprzyjemniają wizualny odbiór produktu, na butelce, odnajdziemy także oczywiście informacje dotyczące szamponu, jego stosowania oraz jego skład, w którym odnajdziemy składniki aktywne takie jak chrzan pospolity, gorczyca biała, owoc jałowca, czy ekstrakt z majeranku. Jest to naprawdę mocno oczyszczający włosy kosmetyk, komponenty dodatkowo pielęgnują włosy, pobudzają krążenie w skórze głowy, pobudzają cebulki, dostarczają skórze głowy przeciwutleniaczy, flawonoidów i kwasów tłuszczowych, szampon działa także przeciwzapalnie i przeciwłupieżowo. Ma on gęstą, treściwą konsystencję w kolorze turkusu i doskonale pieni się. Na uwagę zasługuje także jego świetny zapach, ziołowy i świeży. Szampon świetnie sprawdza się na moich bardzo długich, mieszanych u nasady i suchych na końcówkach włosach, zatem polecam go i Wam.


Fanola - Botugen Hair Ritual Botolife Mask - 
Maska regenerująca włosy łamliwe i słabe
Maska Fanola, to mój hicior, zachwyciła mnie swym działaniem, ale i zapachem. Można ją obecnie kupić na Gobli w cenie 24,70 zł. Maska mieszka w 300 ml opakowaniu z tworzywa, dedykowana jest szczególnie do włosów łamliwych i słabych, moje włosy, potrzebujące regeneracji, pokochały ją, w składzie maski, znajdziemy unikalny kompleks Botolife, keratynę, czy kwas hialuronowy, jest tu tez masło shea. To profesjonalny kosmetyk włosowy, pięknie rozprowadza się po uprzednio umytych szamponem włosach, jest miękka i bosko pachnie. Pozostawiam ją wówczas starannie wmasowaną we włosy i skórę głowy na pięć minut, po czym spłukuję tradycyjnie wodą. Moje włosy po takim rytuale, pięknie się rozczesują, po wysuszeniu są niesamowicie gładkie i nawilżone, maska nie obciąża włosów, sprawia, że stają się błyszczące, miękkie i zdrowe. Jestem zachwycona tym duetem, znacie szampon bądź tą świetną maskę? Macie swoich wiosennych ulubieńców do włosów?




38 komentarzy:

  1. Gdzieś czytałam już o tm szamponie ale nie miałam okazji bliżej poznać żadnego z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam wcześniej o tych produktach. Śliczne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje włosy wyglądają imponująco! Nie miałam tych kosmetyków, chętnie je dodam do mojej listy zakupów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczne dzięki :) Koniecznie, maska i szampon genialne :)

      Usuń
  4. Wow, ale masz mega długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie długie włosy. Zachęciłaś mnie i to bardzo do tego duetu.

    OdpowiedzUsuń
  6. o matko ale masz przepiękne włosy! sama się muszę zabrać za wiosenną odbudowę moich włosów, bo teraz jest słabo:( skorzystam z twoich produktów, może akurat coś się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki prześliczne <3 Koniecznie podaruj włoskom trochę radość wiosennej, oba kosmetyki są super :)

      Usuń
  7. To Twoje włosy? Jeśli tak to wow! Dawno nie widziałam takich włosów :) ja nie znam tych produktów. Szamponu raczej nie zmieniam ze względu na moją wrażliwa skórę głowy. Maskę chętnie bym wypróbowała. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak moje, dzięki śliczne :) Koniecznie poznaj tę maskę, ja jestem w niej zakochana, ma fajny skład i bosko pachnie :)

      Usuń
  8. Uwielbiam takie serie włosowe! Ja też własnie postanowilam na wiosne w koncu zregenerowac wlosy po zimie i przy okazji odswierzyc kolor :)

    Dodaję Twój blog do obserwowanych i zapraszam na mój, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku, juz prawie zapomniałam jak cudowne masz włosy

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ włosiska przecudne <3 <3 <3
    U mnie pielęgnacja włosów pozostawia wiele do życzenia zbyt mało uwagi im poświęcam, naprawdę muszę to zmienić.
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki piękne :) Koniecznie porozpieszczaj włoski :)

      Usuń
  11. Nie znam w ogóle tych kosmetyków ale same dobre rzeczy na ich temat czytałam.
    Kochana ale jakie Ty masz fantastyczne włosy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe sowa :* Szampon i maska warte grzeszku :)

      Usuń
  12. Wystrzegam się tego typu szamponów przy rozjaśnionych włosach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon naprawdę świetnie oczyszcza, jeśli będziesz potrzebowała tego typu kosmetyku, wówczas polecam :)

      Usuń
  13. Z przyjemnością kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdrowe włosy. Ja mam za pas i też wnet będzie lekki ciach. Produktów nie znam, ale prezentują się kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki śliczne Renata :* Końcówki mocno podcinam tez niebawem :) Oba kosmetyki są świetne :)

      Usuń
  15. imponująca długość :) o szamponie Banfi nie słyszałam, tylko o wcierce ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej :) Może oddasz mi choć trochę swoich włosów hihi :D Są tak długie, że nie zauważysz straty niewielu :D Swoją drogą Herbaria Banfi to kosmetyki które za mną ostatnio łażą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę podcinała, to nie ma sprawy :D Marka naprawdę warta uwagi :)

      Usuń