piątek, 5 czerwca 2020

Wkrótce PREMIERA! Bo trzeba żyć. Rodzina - Ewa Szymańska – Nowość Wydawnictwa Szara Godzina już od 18 czerwca w księgarniach!

Już od 18 czerwca w księgarniach zarówno stacjonarnych, jak i internetowych, dostępna będzie nowość Wydawnictwa Szara Godzina w postaci kolejnej części pięknej sagi rodzinnej, autorstwa polskiej pisarki Ewy Szymańskiej!

 
Kończy się II wojna światowa, pozostawiając po sobie ruiny domów, tęsknotę i ból po stracie najbliższych. Rozpoczyna się gehenna codziennego życia pod rządami rosyjskich wyzwolicieli. Rodzina Apolonii próbuje przetrwać powojenny chaos i terror nowej władzy. Gabrynia nie potrafi się odnaleźć w rodzinnym domu w Olendach, wraca więc do Łukowa. Mija dzień za dniem i dziewczyna powoli przyzwyczaja się do nowej rzeczywistości. Współtworzy bibliotekę z ocalałych z wojennej pożogi książek. Marzy o miłości, rodzinie, dzieciach… Czy spotka właściwego mężczyznę? Bo trzeba żyć, jest powieścią o rodzinie, tożsamości i prawdziwej miłości. Fabuła tej sagi rodzinnej rozgrywa się na Podlasiu, a jej tło stanowią wielkie wydarzenia pierwszej połowy XX wieku – od wybuchu pierwszej wojny światowej aż po śmierć Stalina.


To trzeci już tom owej sagi rodzinnej pióra Ewy Szymańskiej. Po lekturze Bo trzeba żyć. Apolonia oraz kontynuacji Bo trzeba żyć. Gabrynia, nie ukrywam, iż z ciekawością wypatrywałam zapowiadanego, tomu trzeciego, zatytułowanego Bo trzeba żyć. Rodzina. Pierwszy tom, poznał czytelnika ze szlachcianką Apolonią Niemyjską, która wychodzi za zamożnego chłopa Franciszka Bąka, tom drugi obfitował już w losy ich dzieci, a przede wszystkim zdolnej córki - Gabryni. Tym razem obserwujemy już czasy powojenne, jak rodzina poradzi sobie w ten trudny czas? Koniecznie wypatrujcie recenzji tej książki u mnie i już poszukajcie jej w przedsprzedaży, przykładowo na stronach Empiku!
 
 

29 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawie zapowiada się ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekam bardzo i polecam poprzednie, dwa tomu :)

      Usuń
  2. Lubię takie książki z tłem wojennym :) Nie czytałam jeszcze tej sagi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio mnie wzięło na takie z lekką historyczne książki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie powieści, zapisuję do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio nie mam ochoty na wojenne klimaty z romansem w tle.

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś czuję, że moja siostra byłaby oczarowana tą serią książek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę miała ten tytuł na uwadze. 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada sie bardzo ciekawie :) podoba mi sie okładka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam nigdy o tej sadze, ale chyba przeczytam - bardzo lubię historie osadzone w czasach IIWŚ.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię książka związane z wojną albo z tym co bylo po wojnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się ciekawie, szkoda, że teraz tak mało czytam :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Już sama okładka zachęca do przeczytania książki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń