piątek, 23 czerwca 2017

Odżywka do rzęs i brwi Lash Care Dermena z Molekułą Regen 7 – Zdrowe i mocne rzęsy :)

O rzęsy i brwi dbam ze szczególną uwagą, są to delikatne strefy, blisko oczu, zatem trzeba być uważnym i stosować delikatne metody. Moje rzęsy i brwi od lat raczę olejem rycynowym, do niego w pielęgnacji dołączyłam dzisiejszą bohaterkę, specjalistyczną odżywkę.


Odżywka do rzęs i brwi Lash Care, aptecznej, bardzo lubianej przeze mnie marki Dermena, sprawdza się znakomicie, stosuję ja już około miesiąca, nie podrażnia mnie i znakomicie się jej używa. Odżywkę Lash Care, nakładam zarówno na linię rzęs, jak i na całe brwi, staram się być skrupulatna i robię to sumiennie i dokładnie, co wieczór, po dokładnym demakijażu i osuszeniu skóry. 


Zabieg z odżywką jest szybki i do tego bardzo przyjemny, bowiem poręczne opakowanie w biało-różowych odcieniach (10 ml) z praktycznym pędzelkiem, pozwala na wygodną aplikację odżywki, zarówno na rzęsy, jak i brwi. Tubkę zapakowano dodatkowo w estetyczny kartonik, w środku znajdziemy także pomocną ulotkę, zawsze doceniam staranność, z jaką wykonane są kosmetyki Dermeny, możecie je dostać w wielu aptekach, widuję też często ich przyjemne promocje. Jak aplikuję odżywkę? Cieniutko, niewielką ilość nakładam na skórę powiek, przy nasadzie rzęs, jedna warstwa jest wystarczająca, na brwi również.   


Odżywka wchłania się, nie lepi, nie obciąża rzęs, nie powoduje podrażnienia, w zasadzie nie czuję jej wcale, a składniki działają, znajdziemy tu bowiem opatentowaną przez firmę Molekułę Regen 7, aktywną substancję, pochodzenia witaminowego, pochodną witaminy PP, kompleks aktywny Biotynyl-GHK z prowitaminą B5, czy kreatynę, składniki działają na mieszki włosowe, stymulują je silnie do wzrostu i odżywiają, zatem polecam ją także osobom, które borykają się z wypadającymi rzęsami, słabymi i zniszczonymi, na przykład po sztucznych rzęsach, czy nawet po chemioterapii.


Formuła odżywki jest leciutka, nieco żelowa, bezbarwna. Polubiłam wieczorne zabiegi z ta odżywką, wraz z nią, stosuję także maskarę Dermeny, o której niebawem również napiszę, wówczas pokażę Wam efekty, jakie dały u mnie oba kosmetyki, współpracując ze sobą. Stosujecie odżywki do rzęs? :)


41 komentarzy:

  1. bardzo lubię odżywki do brwi i rzęs, chętnie po nie sięgam, tej jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze olej rycynowy, ale tu odżywka równie świetnie działa :)

      Usuń
  2. Jestem ciekawa efektów tej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą przy recenzji maskary tez Dermeny :) Ale zdradzę, ze działa super!

      Usuń
  3. Ostatnio nie używam tego typu kosmetyków, powodem tego jest dobry stan moich rzęs i ich 100% akceptacja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pięknie :) Moje tez są ok, ale odżywiać nigdy nie za wiele :)

      Usuń
  4. Ja miałam tusz do rzęs z tej firmy i w ogole sie nie sprawdził :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam go i jestem bardzo zadowolona, każde rzęsy inne wiadomo :)

      Usuń
  5. Bardzo lubię takie odżywki, rzęsy po nich faktycznie wyglądają super
    Tej, o której piszesz nie znam

    OdpowiedzUsuń
  6. Stosuję sera do rzęs już od dawna, dają niezłe efekty :D Tej marki jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja akurat teraz szukam jakiejś fajnej do brwi, aby kontynuować po poprzedniej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na razie odstawiłam tego typu odżywki, ponieważ rzęsy źle na nie reagowały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie super działa, pierwszy raz mam taką odzywkę :)

      Usuń
  9. Bardzo fajny produkt, z przyjemnością bym wypróbowała :)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W aptekach są często w fajnej cenie, także polecam :)

      Usuń
  10. Nie stosujemy odżywek do rzęs ale zawsze nas kusiły :P Zawsze jednak mam obawy o moje oczy bo mam skłonności do gradówek czy jęczmienia :/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja uzywałam kiedyś podobnej odżywki z Bandi byłam zadowolona, teraz przestałam uzywać bo jestem bardzo niesystematyczna w aplikacji

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kiedyś serum do rzęs. Efekt był tak widoczny, że nawet panie w Biedronce mnie pytały co z nimi robię :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Na piekne rzesy polecam witaminy dla kobiet w ciazy i kwas DHA! Mi bardzo urosły pomimo i tak juz dlugich :)

    Zapraszamdo wziecia udzialu w wlosowej akcji "365 dni dla pieknych wlosow". Wiecej informacji na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja właśnie testuję pewną odżywkę po Lash Volution polubiłem tę formę kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę coś zacząć stosować na rzęski, bo wołają o to. Tej firmy jeszcze nie poznałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja stosuję olejek rycynowy na rzęsy. przy dłuższym stosowaniu też daje dobry efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda ciekawie :) Muszę się skusić wreszcie na olej rycynowy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam ją jakiś rok temu, całkiem fajna była :)

    OdpowiedzUsuń