piątek, 22 września 2017

Organic-natura – Biały Jeleń - Maska do twarzy – Polski, kosmetyczny hit na jesień!

Jesień, to szczególny czas dla naszej skóry, wahania temperatur, wiatr i słońce, zadbajmy więc w tym czasie o zdrowy stan cery, stosując dobre i niezawodne kosmetyki. Cudeńkiem, które rozkochało mnie w ostatnich dniach, jest maska do twarzy, naszej, polskiej, kultowej marki Biały Jeleń!


Maska do twarzy pochodzi z świetnej serii Białego Jelenia - Organic-natura, w której znajdziemy także intrygujące koncentraty oraz serum, których jestem również bardzo ciekawa. Jeśli nie znacie jeszcze tych kosmetyków, koniecznie poszukajcie ich na półkach sklepowych.
 

Maska do twarzy Organic-natura, zachwyciła mnie zarówno działaniem, jak i zapachem. Znajduje się ona w poręcznym, bardzo eleganckim słoiczku (60 ml) z ciemnego szkła, które chroni kosmetyk przed promieniami słonecznymi. Słoiczek zamykamy za pomocą czarnej nakrętki, zawsze kontrolując zawartość. Dodatkowo słoiczek umieszczono w przepięknej eko-tubce, która na pewno znajdzie u mnie ponowne zastosowanie, na niej także znajdziemy informacje o kosmetyku, składnikach i ich właściwościach. Zawsze doceniam dbałość o szczegóły, również wizualne każdego produktu, maska wizualnie zdobi dodatkowo moja łazienkę, idealnie wpisując się jednocześnie we współczesne trendy w branży kosmetycznej.


Kosmetyk, zawiera masło shea, które głęboko nawilża, koi, olej z ostropestu i olej ze słodkich migdałów, silnie regenerują i wygładzają skórę, jest tu też ekstrakt z alg, działający odżywiająco i odmładzająco. Maskę wzbogacono także o witaminę młodości – witaminę E, A oraz F i ekstrakty z drzewa Tara (Caesalpinia Spinosa).


Mam skórę mieszaną w kierunku suchej, od razu po aplikacji maski, czuję, jak moja skóra chłonie i odżywa dzięki niej, jest gładka i świeża. Nakładam ją 3 razy w tygodniu, grubszą warstwą na czystą twarz i pozostawiam na noc, by rano cieszyć się zdrową i witalną cerą. Maska ma wspaniały, świeży zapach i posiada dość gęstą, treściwą, konsystencję w białym kolorze. 


Polecam fundować sobie zabiegi z tą maską w miarę regularnie, wówczas daje świetne efekty. Jest dedykowana skórze suchej, lecz według mnie pięknie sprawdzi się przy cerach mieszanych jak moja, także skłonnym do podrażnień, wrażliwych czy atopowych.
 

Cieszę się, że tak świetne kosmetyki wzbogacają nasz rodzimy rynek, do tego zachwycają wizualnie, także jeśli nie znacie jeszcze tej maski, koniecznie musicie nadrobić! :)


56 komentarzy:

  1. wow, tego się nie spodziewałam po Białym Jeleniu, bardzo chciałabym je poznać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowite kosmetyki mają obecnie w asortymencie! Maska jest świetna :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mimo wszystko polecam, u mnie się super sprawdza :)

      Usuń
  3. Piękne opakowanie, niestety nie znam ale chetnie bym poznała,

    OdpowiedzUsuń
  4. Woooow! Jestem pod wrażeniem rozwoju marki. Lubię ich kosmetyki, od lat goszczą w mojej pielęgnacji, ale ostanie propozycje, nowe linie, są mega zarówno pod względem składów jak i opakowań! Twoja maseczka jest tego dowodem, wygląda jak luksusowy kosmetyk - chcę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, Biały Jelen, to kultowa marka, u mnie w domu rodzinnym była zawsze i u mnie również :)

      Usuń
  5. widzę że nasz Jelonek :) pięknie się rozwija

    OdpowiedzUsuń
  6. Markę bardzo lubię, zwłaszcza krem do higieny intymnej :) Nie wiedziałam, że mają też maski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maska świetna, także polecam, a do higieny intymnej, na bank nadrobię :)

      Usuń
  7. Nie wiedziałam, że Biały Jeleń ma teraz w swojej ofercie również maski. Jestem pozytywnie zaskoczona składem oraz designem opakowania. Chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma i to jakie :) Trzeba przyznać, ze piękna seria Jelenia :)

      Usuń
  8. Wow, postarali się z tą maską :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam pojęcia, ze mają taką serię, na pewno wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Biały jeleń w takim pięknym opakowaniu? Warto byłoby spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedziałam, że ta firma ma takie produkty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to się cieszę, ze u mnie się poznaliście :) No i polecam bardzo :)

      Usuń
  12. Bosko wygląda :) Nie miałam pojęcia, że marka ma taką linię kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie wygląda zaiste, jestem ciekawa całej linii :)

      Usuń
  13. Białego jelenia kojarzę jedynie z mydeł xd
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Produkty tej firmy uwielbiam, są dobre

    OdpowiedzUsuń
  15. no proszę proszę... Przyznam że jestem zaskoczona jak marka sie rozwija:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam w Rossmanie całą linię tych nowych kosmetyków z Białego Jelenia i od razu mnie skusiły swoim opakowaniem ,ale czekałam na jakieś recenzje w sieci :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Poluję na tą serię kosmetyków, jednak nigdzie nie mogę jej znaleźć. Cieszę się, że Biały Jeleń wprowadził taką fajną nową serię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja :) Na pewno w drogeriach sieciowych znajdziesz :)

      Usuń
  18. No proszę jak marka się rozwinęła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie wiedziałam, że Biały Jeleń tao rozszerzył ofertę o.O fju fju

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj to ja muszę koniecznie nadrobić ;) Bo nie znam tego cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nie miałam żadnych kosmetyków z Białego Jelenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to musisz koniecznie poznać, w pierwszej kolejności mydełka :)

      Usuń
  22. Biały jeleń to marka sama w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. widziałam te kosmetyki w Rossmannie i przyznam że mnie ciekawią, a design jak widzę inspirowany tubkami Resibo ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, ze są już w Rossmanie, design super się prezentuje zaiste :)

      Usuń
  24. wczoraj w rossmanie trzymałam ją w rękach i w końcu nie wzięłam a teraz żałuje :D

    OdpowiedzUsuń
  25. O proszę, jestem zaskoczona, że to Biały Jeleń ;)

    OdpowiedzUsuń