środa, 1 kwietnia 2015

Hesh - Kalpi Tone – Przyciemniająca, naturalna maska do włosów :)

Moją aktualną pielęgnację włosów (więcej tu), wzbogacił ostatnio przecudowny kosmetyk, rodem z Indii, który przybył do mnie ze świetnego sklepu Helfy, jest nim słynna już, naturalna maska firmy  
Hesh - Kalpi Tone :)
 
 
Maseczka różana tej marki (recenzja tu), sprawdzała się u mnie genialnie, toteż i tego, sproszkowanego cudu natury byłam bardzo ciekawa, zwłaszcza, ze maska prócz fantastycznych właściwości prozdrowotnych dla włosów i skóry, przyciemnia je, nadając im lekko ciemniejszy odcień. 
 
 
Hesh to firma powstała w 1978 roku i produkuje iście prawdziwe kosmetyki naturalne, oparte na Ajuwerdyjskich recepturach, wyłącznie z roślinnych komponentów. Kosmetyk nie jest oczywiście testowany na zwierzętach, to 100% naturalne sproszkowane cuda, w skład maski wchodzą:

Amla - indyjski agrest, który znany jest z właściwości przeciwstarzeniowych, to naturalny antyoksydant, zawierający witaminę C,
Chandan - czyli drzewo sandałowe, działa przeciwzapalnie, ma wspaniały aromat, toteż wykorzystuje się go w aromaterapii,
Brahmi - to roślina, która koi i łagodzi podrażnienia,
Kapur Kachli -  sproszkowane owoce, działają stymulująco na włos, wzmacniają go i regenerują,
Maka leaves Methi – liście Maki to bogactwo witamin, dodatkowo zapobiegających wypadaniu, Maka powoduje przyciemnienie włosa,
Mandoor – również przyciemnia włosy, działa bardzo odżywczo,
Neem – owoce drzewa Neem, posiadają świetne właściwości antyseptyczne, tonizują skórę,
Orange – Pomarańcz to źródło kwasów owocowych, czyli 
złuszcza i odżywia,
Shikakai -  to naturalny szampon myjący, dogłębnie oczyszcza skórę głowy i włosy z zanieczyszczeń, działa również na porost włosa,
Aloe – Aloes łagodzi, koi, działa przeciwbakteryjnie,
Jaswandh – czyli Hibiskus, wygładza i uelastycznia skórę i włosy,
Sitaphal – słodkie jabłuszko, świetny owoc, który odżywia, zawierając mnóstwo witamin,
Wala – Wetyweria pachnąca, nadaje piękny aromat ziołowy, działa leczniczo i odbudowująco,
Khadir – Akacja ma działanie antyseptyczne, posiada pigmenty, łagodzi skórę.

 
Maska ma prze, przepiękny skład, wolna jest od jakichkolwiek sztucznych aromatów i barwników. Mieści się ona w woreczku (oczywiście od razu przesypałam ją sobie do pojemniczka), który dodatkowo zapakowano w kartonik w zielonych odcieniach, z przyjemnymi grafikami, z którego dowiemy się wszystkiego o kosmetyku, jego właściwościach, firmie oraz poznamy skład maski.


Sproszkowaną maskę mieszam z wodą, dodając oleju (obecnie z pestek malin), do uzyskania papeczki, masy, którą bezpośrednio nakładam na włosy i skórę głowy, zaleca się trzymanie maski na włosach do 60 minut, by uzyskać ich lekkie przyciemnienie.   


Maska nie podrażnia i rozpościera piękny, bardzo ziołowy zapach, który pozostaje na włosach, przyciemnienie jest lekkie i naprawdę delikatne, wzmacnia włosy, cebulki, stymulując do wzrostu, to naturalne cudeńko możecie zakupić w sklepie Helfy za 15,00 zł, 
także naprawdę warto się zaopatrzyć :)



Znacie słynną Kalpi Tone? Lubicie naturalne maski do włosów? :)

74 komentarze:

  1. Już dawno żaden produkt mnie tak nie zaciekawił. Zamówię na pewno. Może to to czego tak długo poszukuję? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład ta maska ma boski wręcz, ciekawe składniki, polecam bardzo Kochana :)

      Usuń
  2. Przydałoby mi się coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aha! Widze, ze nie tylko ja wielbię Helfy:). Musze zakupić ta maske- moje włosy sa rozjasniane - z ciemnego brązu wyszedł hmm... Biegunkowy brąz. Brzydko:(. Chciałabym ton ciemniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Helfy, to kopalnia cudów, zdecydowanie :) Jeśli chcesz odcień przyciemnić, to idealnie by zadziałała, biegunowy brąz mnie rozwalił :D

      Usuń
  4. great!!!
    Xx
    S.
    www.manthroughclothes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapiszę sobie nazwę i na pewno kupię! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, Kalpi Tone słynna jest, ma wiele świetnych opinii, do których i ja dołączyłam :)

      Usuń
  6. Interesting post, thanks for sharing! ^-^
    www.milleunrossetto.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My pleasure Dear :) Natural and great :)

      Usuń
  7. oo sproszkowanego tego typu kosmetyku nie mialem jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawa dodatkowa i frajda przy przygotowaniu jest :)

      Usuń
  8. I tryed a simliar product years ago :)
    Greets from the EDELFABRIK
    Chrissie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hope you like it :) Thanks and hugs :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Miło mi zatem, ze u mnie się zapoznałyście :D Jest super :)

      Usuń
  10. kiedyś miałam ta maskę ale za nic nie pamietam jak działała miałam kiedys faze na azjatyckie zioła na włosach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta i różana Hesha są godne polecenia :) Ziółka na włoskach, jak najbardziej na tak :)

      Usuń
  11. ciekawy produkt, ja akurat mam teraz fazę na jasne włosy więc przyciemnianie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach no to zatem ta różana na włoski może bardziej dla Ciebie :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, naturalna i nie droga sprawa :)

      Usuń
  13. Czytałyśmy nie raz o kosmetykach do włosów z Indii. Kiedyś miałyśmy skusić się na henne zamiast farby do włosów ale jakoś nie wyszło :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne są kosmetyki na ajuwerdyjskich recepturach, farby Khadi, podobno są fantastyczne, sama nie farbuje włosów, choć już by i się przydało, bo siwizny coraz wiece, to mają same dobre opinie :)

      Usuń
  14. to ważna że nie testowana na zwierzętach.

    OdpowiedzUsuń
  15. O, ciekawi mnie ta maska, chciałabym właśnie jakos naturalnie przyciemnić włosy a nie chce mi się trochę bawić w płukanki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem byłaby idealna dla Ciebie, przyciemna lekko :)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Taaak fantastyczna jest, a jaki zapaszek ziołowy ma :)

      Usuń
  17. Chyba jest to coś dla mnie :D Fajnie byłoby naturalnie przyciemnić delikatnie włosy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdecydowanie coś dla Ciebie, przyciemnienie jest lekkie takie naturalne :)

      Usuń
  18. Mnie to raczej rozjaśnienie by się przydało. Jestem w trakcie schodzenia z czarnego koloru włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z masek Hesh zatem ta różana byłaby fajna dla Ciebie, jest mega wszechstronna :)

      Usuń
  19. Ooo, ciekawy produkt ;) Możliwość przyciemniania mnie zaintrygowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to naturalnego przyciemniania, zero sztucznych barwników :)

      Usuń
  20. Bardzo mnie ciekawi,tylko niestety nie dla moich jasnych kłaczków,ale przejrzę ofertę,może i mają coś dla blondynek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki piękny skład ma, ze hej :) Na Helfy jest mnóstwo super naturalnych masek dla jasnych włosków także :)

      Usuń
  21. Mi zalezy na rozjaśnieniu więc odpoada;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem inne maski ziołowe w tym typie polecam, ta różana np. byłaby super :)

      Usuń
  22. Tez bym chciała raczej rozjaśnić włosy niż przyciemnić

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. Kochana, jeśli lubisz tego typu cuda do włosów, musisz wypróbować :)

      Usuń
  24. Jestem ciekawa jakby się sprawdziła na moich włosach. Lekkie przyciemnienie przy czerwieni mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być ciekawy efekt, wiśniowy, ja polecam bardzo :)

      Usuń
  25. Maska dla mnie nie znana, warto ją poznać:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Faktycznie bardzo ciekawy produkt, jednak póki co nie zależy mi na przyciemnieniu mojej czupryny, nawet naturalnym, także odpuszczę temat, ale na pewno będę mieć go w pamięci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto pamiętać, bo maska jest świetna :)

      Usuń
  27. O to bardzo ciekawy produkt. Ciekawe jakby sprawdził się np w przyciemnianiu odrostu, który jest troszkę jaśniejszy od reszty moich włosów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucy nie wiem, jak przy odrostach by działała, ale to jednak nie farba, także przyciemnienie jest lekkie i takie naturalne :)

      Usuń
  28. Co prawda maska nie na moje włosy, bo ja farbuję na blond i nie chciałabym żeby maska przyciemniła mi je, ale produkt bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ciemniejsze włosy, idealna jest :)

      Usuń
  29. czemu ja o tym nie słyszałam jak się farbowałam na ciemno?;p teraz to już żadnej maski przyciemniającej nie chcę hihi:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szkoda, że jednak nie trafiłam w czas :) Ale na przyszłość, polecam :)

      Usuń
  30. Kusi mnie od dawien dawna ;) Z tej serii mam amle i szczerze, do dzisiaj porzadnie jej nie przetestowalam ;(

    OdpowiedzUsuń
  31. Great post

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. skład ma świetny, choć po zmoczeniu wygląda jak kupka xd

    OdpowiedzUsuń
  33. Ooo, świetna sprawa. Pierwszy raz ją widzę i wydaje się ciekawa. Ja akurat mam włosy blond, więc dla mnie to ona nie jest, ale dla brunetek to bardzo fajna rzecz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ciemna jestem, także wypas dla mnie :)

      Usuń
  34. O kurde! Nie znałam tego! Muszę powiedzieć mamie, bo chciałaby sobie odrobinkę przyciemnić kolor! Twój post spadł mi jak z nieba, autentycznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będzie idealna dla mamy :) Super :)

      Usuń
  35. Znowu daje znać o sobie moje wrodzone lenistwo. Pewnie i tak nie miałabym motywacji, aby jej używać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia wiosna przyszła, także troszkę powietrza w płucka i do przodu :) Może tez zachce Ci się masek używać :D

      Usuń