piątek, 17 kwietnia 2015

Sylveco – Lniana maska do włosów (len zwyczajny, olej kokosowy) :)

Piękna wiosna w pełni, słoneczko świeci, Natura budzi się do życia, więc i ja zabrałam się za solidną regenerację moich włosów po zimie i tu, jak zawsze z pomocą przyszła mi wspaniała, polska firma Sylveco, produkująca naturalne, ziołowe kosmetyki, które nigdy jeszcze nie zawiodły mnie. Sylveco bowiem, wprowadziło do swego bogatego już asortymentu kolejny, świetny kosmetyk do włosów, oto - Lniana maska do włosów :)
 
 
Maskę otrzymujemy w praktycznym, brązowym słoiczku (150 ml) z tworzywa, zamykanym na aluminiową nakrętkę, jest to świetne rozwiązanie w przypadku tego typu produktów, bowiem, zawsze wiemy ile kosmetyku nam jeszcze pozostało, a aplikacja jest wygodna i szybka. Grafiki kwitnącego lnu, zdobiące kosmetyk, jak w przypadku wszystkich produktów Sylveco, są bardzo przyjemne dla oka, czyste i estetyczne. Pod słoiczkiem znajduje się informacja o terminie przydatności użycia, na opakowaniu zaś  odnajdziemy także informacje na temat produktu, jego właściwości, firmy i oczywiście wspaniały skład kosmetyku. Maskę dodatkowo zapakowano w zabezpieczony kartonik, również w biało-niebieskich odcieniach, po raz kolejny wyrazy uznania dla Sylveco za wspaniałe opakowania i dbałość o szczegóły wizualne, które niewątpliwie uprzyjemniają obcowanie z produktem, przyciągając jednocześnie wzrok. Na kartoniku, mającym świetną formę, widnieje również skład oraz informacje między innymi na temat Lnu, jako rośliny, jego właściwości, wyglądu, kwiatach i działaniu leczniczym.
 

Maska bazuje na dwóch, wspaniałych składnikach, ekstrakcie z nasion lnu zwyczajnego oraz oleju kokosowym. Len zwyczajny, to roślina od wieków uprawiana i wykorzystywana przez człowieka do działań prozdrowotnych, nasiona lnu, to bogactwo oleju, który zawiera aż do 50% kwasu linolenowego, do 25% kwasu linolowego, śluzu ochronnego, cennych protein oraz fitohormonów i mikroelementów, które w cudowny sposób działają na włosy i skórę, głęboko nawilżają, łagodzą i koją. Olej kokosowy, to jeden z najlepszych olejów, stosowanych do pielęgnacji włosów, olej ten, to bogactwo nasyconych i nienasyconych kwasów tłuszczowych, ma on właściwości bakteriobójcze, ochronne, nawilżające i wygładzające. Stosowanie oleju kokosowego na włosy, wzmacnia cebulki i wspomaga ich wzrost oraz odbudowę. Maska zawiera także witaminę młodości, witaminę E, olej z pestek winogron i kwas mlekowy. 
 
 
Jest to kosmetyk hipoalergiczny, nie uczuli i nie podrażni, sprawdzi się przy każdym typie włosów, idealnie sprawdzi się przy włosach suchych, łamliwych, zniszczonych, wymagających szczególnej pielęgnacji, nawilżenia i wygładzenia.  
 
 
Lniana maska ułatwia także rozczesywanie, stosuje ją jako odżywkę (nakładając na umyte uprzednio szamponem Biolaven włosy trzymam około 2 minutek i zmywam), ale także jako głęboko regenerujący kompres, w tym wypadku maskę wetrzeć należy we włosy i skórę głowy, owinąć ręcznikiem i trzymać ją pół godziny, po czym umyć tradycyjnie włosy. Taką kurację stosuję dwa razy w tygodniu.  
 
 
Maska ma gęstą, treściwą, kremową konsystencję, w białym, lekko perłowym kolorze, doskonale rozprowadza się po włosach i świetnie się ich trzyma. Ma ona bardzo miły, leciutki zapach, w którym idealnie wyczuwalna jest woń lnu z olejem kokosowym, nie ma tu żadnych sztucznych substancji zapachowych.  
 
 
 Lniana maska do włosów jest dla mnie doskonała, mam włosy bardzo długie, za pośladki, mieszane, które bardzo polubiły zabiegi z tą maską, włosy po jej aplikacji są miękkie, lśniące i odżywione, także tą nowość Sylveco polecam i Wam :) Można ja zakupić w sklepie Sylveco i na Lavendic.
 
 
Macie swoje ulubione maski do włosów? :)

99 komentarzy:

  1. Na razie produkty Sylveco stosowałam jedynie w pielęgnacji cery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłaś mnie :) muszę lepiej poznać produkty Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś czuję, że moje włosy mogłyby się z nią pokochać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam ulubionej maski do włosów ,ale SYLVECO jest jedną z moich ulubionych marek. O tej masce jeszcze nie słyszałam ( nie wiem jak to możliwe:) ) i na pewno ją wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam tej maski na dermokonsultacjach a wygląda na fajny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta maska to nowość, fajnie, ze na dermokonsultacjach byłaś :)

      Usuń
  6. Mam ją, dzisiaj jej pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie się zapowiada :) Bedę miała ją na uwadze

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam ze Sylveco ma maski do włosów:) nie wiem czy u mnie by się sprawdziła, ale podejrzewam ze u siostry tak.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejny produkt z Sylveco na wishlistę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ha! Na początek ustalmy jedna sprawe;) - gdzie to słoneczko swieci, hmm?:)
    A co do maski - buu - kokos... Odpada a szkoda, bo diablo mi sie ten kwiatek na opakowaniu podoba :).
    Kupiłam olej z opuncji! Wczoraj wystartowałam- to tak na marginesie...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Bydgoszczy świeci, teraz popadało i znów świeci :) Kwiecień plecień :D Opakowanie jest zaiste boskie, gdzie olej z opuncji figowej kupiłaś? O.O Chcę :D

      Usuń
    2. Olej kupiłam w sklepie "zielonym", do którego mam przez ulicę:) a naszukałam się ze hej! w mydlarni Franciszka też jest. Ostrzegam - drogie to...

      Usuń
    3. O to fajnie :) Przy przypływie gotówki się skuszę pewnie :D

      Usuń
  11. Ostatnio będąc na stronie Sylveco zauważyłam, że wprowadzili również maski do włosów. Tego właśnie mi tam brakowało. Na pewno się zaopatrzę jak trochę przewietrzę moje maseczkowo-odżywkowe zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wydaje mi się, że moje włosy mogłyby się z nią polubić :-) akurat niedługo będzie mi się mój biovax kończył :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna! Jak skończę swoją,to pomyślę o tej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Boję się, że przejdzie mi koło nosa świetny kosmetyk z powodu kokosowego zapachu... Szkoda, ale nie jestem w stanie go znieść, chyba, że w postaci likieru malibu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zapaszku góruje len, kokos jest wyczuwalny lekko bardzo :)

      Usuń
  15. Eh.. Początkowo się napalilam ale później pomyślałam że moje włosy nie lubią się z olejem kokosowym :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w miksie z lnem będą bardziej go lubiły? :)

      Usuń
  16. moje włsoy bardzo lubia olej lniany i kokosowy

    OdpowiedzUsuń
  17. Pokaż zdjęcie włosów po masce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągle te moje kudełki pokazuję, boję się, ze się Wam znudzą :D

      Usuń
  18. wydaje sie bardzo ciekawa, mozliwe ze ja przetestuje w przyszłosci :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ma w sobie olej kokosowy więc już mnie interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  20. ja od nich testuje właśnie szampon a raczej balsam myjący i fajnie się sprawdza, na maskę też przyjdzie czas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsam myjący jest świetny, u mnie teraz szampon Biolaven ach :) A maskę polecam bardzo :)

      Usuń
  21. Mam już w planach zakup ich balsamu myjącego, więc do koszyczka dorzucę jeszcze maskę. Mam nadzieję, że będzie to zgrany duet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsam myjący jest tez super :) Maska na bank tez Ci przypadnie do gustu :)

      Usuń
  22. Domowe maski z lnu podobno działają cuda więc i taki gotowiec może się sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurcze wygląda uroczo , a ja uwielbiam urocze rzeczy :) kurcze szkoda że ma olej kokosowy ;/ moje wysokoporowate go nie lubią :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urocze opakowanko i w ogóle cudna jest, może z lnem by kokos lepiej podziałał na Tobie? :)

      Usuń
  24. nigdy nic nie miałam z tej firmy
    Pozdrawiam:)
    http://kosmetyczny-kuferek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Coraz częściej spotykam na blogach recenzje kosmetyków tej marki i zawsze są to pochlebne opinie, będę musiała wypróbować na własnej skórze te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Za każdym razem czytając o produktach tej firmy, mam coraz większą ochotę, żeby cosik wypróbować. A o tej masce to już nie wspomnę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam kilka kosmetyków Sylveco, dobrze je wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj, widzę kolejny produkt, który muszę wypróbować! Tyle słów uznania, że niestosownym byłoby nie spróbować jej w swoim domowym zaciszu, mam nadzieję, że zachwyci mnie przynajmniej w takim samym stopniu jak Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam tej maski ale podoba mi się :) raczej nie mam ulubionej :)

    OdpowiedzUsuń
  30. no, no zaciekawiłaś mnie tą maską :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kusisz, oj kusisz! Ja tu próbuję uwolnić się od nałogu kupowania masek, a tu takie cudeńko :D I jak ja mam się powstrzymać?
    Pozdrawiam, CapelliSani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie można się powstrzymywać, włosy chcą, to trzeba :)

      Usuń
  32. Muszę dać znać siostrze, ona szuka dobrej maski do długich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeszcze nie miałam produktów Sylveco, a tak bardzo mnie kuszą :C Jest w Bydgoszczy jakiś stacjonarny sklep z tymi kosmetykami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo je polecam :) Pewnie, ze jest tu lista :) http://sylveco.pl/sklepy-sylveco?id_province=7&id_city=13

      Usuń
  34. Moje włosy lubią kosmetyki z olejem kokosowym, dlatego chętnie wypróbuję. Podziwiam Cię za cierpliwość w pielęgnacji tak długich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, bo jest super, ja tez sobie podziwiam, ale niekiedy mnie mocno wkurzają :D

      Usuń
  35. ja czekam na jakis "" bb "" od tej firmy kiedys rozmawialem i mial w tym roku sie cos pojawić hmm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BB to już jakby kolorówka, to byłby przełom mega niezły w przypadku Sylveco :)

      Usuń
  36. Jak widzę napis "do włosów" to wiem, że wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Moje włosy chyba nie są aż tak wymagające, żeby dokarmiać je maskami :) Wystarczają odżywki i delikatne szampony. Ale lniana maska wygląda naprawdę zachęcająco :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana każde włoski będą się cieszyć maskami, na pewno będą sczesliwe :D

      Usuń
  38. I znowu coś ciekawego od Sylveco :) Pewnie moje włosy też by ją polubiły :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie mogę doczekać się aż ją wypróbuję na swoch włosach! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ty to jak zwykle kusisz okrutnie ;P!

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie wiedziałam, że sylveco ma również maski do włosów, wygląda interesująco :D

    OdpowiedzUsuń
  42. nie miałam tej maski ale myślę, że byłaby dla mnie idealna: moje włosy lubią zarówno siemię lniane jak i olej kokosowy :)
    PS: 28ego kwietnia na moim blogu pojawi się urodzinowe rozdanie, zapraszam :)!

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękne opakowanie! Len, olej kokosowy - muszę ją zakupić nooo! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie znam ale chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Sylveco bardzo lubię i mam nadzieję niedługo wejść w posiadanie tej maski... :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo czekałam na tą nowość Sylveco i na razie niestety nie wypróbuję jej, chyba, że wpadnie mi w ręce próbka, bo moje włosy nie lubią oleju kokosowego :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo lubię kosmetyki Sylveco. Kolejna interesująca nowość.
    :*

    OdpowiedzUsuń