czwartek, 15 października 2020

Klasyczne, wegańskie lakiery do paznokci Kabos SIMPLY w czterech, przepięknych kolorach na jesień!

Jesienią stawiam zawsze na nieco inne kolory na paznokciach, odcienie lakierów idą u mnie w stronę tych ciemniejszych, bardziej wyrazistych, a jako, że nie stosuję lakierów hybrydowych, szukam dobrych składowo tradycyjnych, klasycznych lakierów, które spełnią moje, nie ukrywam wysokie wymagania. Lakiery Kabos z linii SIMPLY, poznałam jakiś czas temu i po niezwykle udanym debiucie z czterema odcieniami oraz top coat, skusiłam się na kolejne, które także zachwyciły mnie, oto one!

Naturalne lakiery do paznokci Kabos, kupić możecie stacjonarnie w licznych Aptekach Super-Pharm, ale również w sklepie internetowym Kabos, wybór odcieni jest spory, na pewno znajdziecie swój kolor. SIMPLY, to klasyczne, tradycyjne lakiery, ale warto zwrócić tu uwagę na ich przyjazny skład. To zdrowsze lakiery, paznokcie pomalowane nimi oddychają, mają one wegański skład i zachwycają trwałością oraz kolorami. Jakie kolory zagościły u mnie tym razem? Piękny lakier Simply z numerkiem 16, o nazwie Clean Earth, w kolorze głębokiej fuksji, jestem w nim iście zakochana, lakier Simply z numerem 08, to Green Forest, będący finałem poszukiwań idealnej, ciemnej zieleni pośród lakierów, Simply 03, to Be Ecco, cudowny, delikatny, kremowy kolor łamiący nude, beż, róż i brzoskwinię oraz boski Simply 22, czyli Fresh Air, zachwycający pomarańczowo-czerwonym odcieniem, bardzo oryginalnym i nieoczywistym.  

Lakiery są trwałe i bardzo mocno napigmentowane, świetnie kryją płytkę, nawet przy jednej warstwie. Mieszczą się w szklanych buteleczkach (10 ml) z drewnianą zakrętką, dodam, iż opakowanie nie generuje wszechobecnego  plastiku. Pędzelek w lakierach Kabos, jest świetnie przycięty i równomierne rozprowadza się nim produkt, lakiery dają lśniące wykończenie i szybko schną. Jeśli szukacie dobrej alternatywy pośród klasycznych lakierów do paznokci i jeszcze nie znacie Kabos SIMPLY, koniecznie musicie jak najszybciej nadrobić i zaszaleć jesiennie z kolorami na swoich pazurkach!


 

36 komentarzy:

  1. Super kolorki, zwłaszcza ta zieleń mnie zainteresowała.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Przy częstym myciu dłoni, naczyń i chusteczkami dezynfekującymi, około 5-7 dni :)

      Usuń
    2. To naprawdę super :) Przekonałaś mnie ;D

      Usuń
  3. Świetne kolory. Najbardziej spodobał mi się ten w odcieniu ciemnej zieleni

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie malowałam paznokci, ale ta zieleń jest ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Opakowania pieknie sie prezentują. No i ta zieleń boska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super jest ta drewniana nakrętka, zieleń wspinalnia :)

      Usuń
  6. Nie znam, ale pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten kolor zielony jest przepiękny :) nie znam jeszcze tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie kolorki cudne, idealne na jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się podoba ten łososiowy kolorek. 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne kolory :) Ja akurat wolę hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolorki, ale wolę lakiery żelowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne i jak najbardziej wszystkie mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorki super :) i te opakowania takie milusie że tak je nazwę :)

    OdpowiedzUsuń