wtorek, 22 sierpnia 2017

Nowość Sylveco - Detoksykujące mydło naturalne z drobinami korundu i węglem aktywnym :)

Bardzo lubię mydła w kostkach i długo czekałam na moment, gdy jedna z moich ukochanych firm, produkujących naturalne kosmetyki – Sylveco, wypuści swoje mydełka. Na blogu pisałam już o lawendowym mydle Biolaven, dziś zaś Detoksykujące mydło naturalne z drobinami korundu i węglem aktywnym.


Mydełko wygląda pięknie, ujęło mnie wizualnie, pomimo pokaźnej kostki (120 g), jest poręczne, dobrze trzyma się je w dłoni, na górze wygrawerowano logo Sylveco, świetnie prezentuje się w łazience. Opakowano go w kartonik o przyjemnych, szałwiowych grafikach oraz dodatkowo w szary papier.


Mydło zawiera drobiny korundu, inaczej kryształy tlenku glinu, które świetnie wygładzają i ścierają martwy naskórek. Jest tu też węgiel aktywny, czarny diament, silnie oczyszcza skórę, ale działa też antybakteryjnie i ściągająco, wygładza skórę, wyrównuje jej koloryt i opóźnia starzenie. Prócz tego mydło wzbogacają olej kokosowy, masło shea, oliwa z oliwek, olej rycynowy, olej sojowy, olejek miętowy i olejek z szałwii hiszpańskiej, które nadają kosmetykowi pięknego zapachu, zatem skład cudo!


Oleje działają kojąco i gojąco, ale również bardzo intensywnie nawilżają, wygładzają i regenerują skórę, zawierają one cenne kwasy tłuszczowe, są też silnym przeciwutleniaczem, zatem mydło działa również przeciwstarzeniowo i genialnie oczyszcza, pielęgnuje, lekko peelinguje, masuje, a zarazem nawilża i odżywia, przy czym nie wysusza mojej skóry.


Detoksykujące mydło pieni się kremową pianą, która nie podrażnia, doskonale myje, nawilża i genialnie oczyszcza, jest idealne w każdym calu, jeśli jeszcze go nie próbowaliście, koniecznie musicie je poznać, to istny mydlany hicior!


17 komentarzy:

  1. muszę sobie to mydło kupić, lubię sylweco a akurat nie mam żadnego produktu głęboko oczyszczającego a nawet przy skórze suchej czasami warto zrobić głębsze oczyszczanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega wygląda :) jak z bajki, a i działanie wydaje się przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O w takim razie sobie zapisze i jak wykorzystam zapasu to kupie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat tej wersji nie mam. Może kiedyś?

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam mydełka i jestem ich bardzo ciekawa więc na pewno się z nimi poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś czuję, że będzie moje niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda naprawde świetnie! Tego mydełka jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam, ale prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. widziałąm te mydełka i przyznam się że czaję się na nie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam te mydełka w Drogerii, przyglądałam się im, ale czekałam na więcej opinii ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mimo tego, iż nie przepadam za produktami marki Sylveco (po nich mnie wysypywało), a za to uwielbiam serię Biolaven, to muszę przyznać że skusiłaś mnie na to mydełko. Osz Ty niedobra :P Będę musiała je wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem do tyłu z Sylveco: nie wiedziałam, że produkują mydła w kostkach!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachęciłaś mnie do jego poznania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę sobie kupić to mydełko.
    Zobaczę jak sprawdzi się u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Poszalałaś ze zdjęciami! Zarąbiście wyszło!!!! Cudne są :)

    OdpowiedzUsuń