niedziela, 12 sierpnia 2018

Dlaczego należy przyjmować magnez? Magnesium Plus Noble Pharma – Wegański magnez z witaminą C o malinowym smaku!

Magnez suplementuję od lat, to stały element mojej diety, jest to bowiem jeden z najważniejszych mikroelementów dla prawidłowego funkcjonowania naszego organizmu!


W stosowaniu suplementów, wybieram zawsze te, których jestem pewna, które są produktami bezpiecznymi, sprawdzonymi, przebadanymi. Obecnie z prawdziwą przyjemnością, stosuję genialny magnez Magnesium Plus z Noble Pharma, szukajcie go koniecznie w aptekach. W jednej dawce 25 ml, zawiera on aż 250 mg magnezu w postaci mleczanu i cytrynianu oraz 125 mg cennej dla zdrowia witaminy C w postaci kwasu L-askorbinowego, która pełni między innymi rolę antyutleniacza, jest ona także niezbędna do dobrego metabolizmu, wspomaga układ nerwowy, dodaje nam witalności i energii. Magnez, ma zaś niezliczoną liczbę funkcji w naszym organizmie, chroni przed wieloma chorobami, dba o serce, obniża ciśnienie krwi, łagodzi dolegliwości reumatyczne, astmy, pomocny jest także przy bolesnych miesiączkach, powinny go suplementować osoby z cukrzycą, zestresowane, korzystające z aktywności fizycznej, czy żyjące po prostu szybko, co chyba dotyka każdego z nas w dzisiejszych czasach. Nie należy zatem dopuszczać do niedoborów magnezu i zażywać go regularnie.


Magnesium Plus, to wysokiej jakości produkt, wegański, bezpieczny, otrzymujemy go w 20 przyjemnych dla oka, praktycznych, dobrze zabezpieczonych fiolkach, każda po 25 ml, nie zawiera on cukru, słodzony jest stevią. Warto zakupić opakowanie, całość to 500 ml produktu na 20 dni, nie należy przekraczać dziennej dawki. Przyjmowanie go, to dla mnie czysta przyjemność, połączona z malinowym smakiem. Przyjmujecie magnez? Jak wspomagacie swój organizm latem? :)


34 komentarze:

  1. ja podchodzę do takich produktów z dużym dystansem....

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ciągle mam niedobory mimo dobrej suplementacji ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lekarz kardiolog mi kiedyś powiedział, że przy niedoborach, można więcej dawek przyjmować :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Prawidłowo, polecam zatem i tę formę z malinką :)

      Usuń
  4. czasem myślę o dostarczeni dodatkowej porcji magnezu mojemu organizmowi

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałam kiedyś wysoki niedobór magnezu i musiałam przyjmować duże dawki, ale jeszcze wtedy nie było takich smacznych produktów :D Do tej pory uzupełniam w normalnych dawkach, także produkt bardzo mnie zaciekawił, zawsze to jakieś urozmaicenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, ze właśnie są takie smakowe produkty, milej się stosuje takie suplementy :) Polecam bardzo, ja uwielbiam :)

      Usuń
  6. suplementuję magnez od czasu do czasu, fajna forma tego produktu, zapisałam sobie i być może zakupię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie go poznaj, ciekawa forma, dobry smak i skład :)

      Usuń
  7. Na skurcze w łydkach zawsze trzymam w szafce magnez :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja unikam suplementów diety ale magnez na skurcze czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piję za dużo kawy, która "wypłukuje" magnez (poza tym czasami łapią mnie skurcze) więc pora sięgnąć po magnez :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właściwie nie przyjmuję żadnych suplementów diety i na razie chyba nie muszę, ale może kiedyś przyjdzie taka potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też piję codziennie magnez, zauważyłam jego pozytywny wpłym na cały organizm. Nie słyszałam nigdy o tej marce, ani o takiej formie suplementu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna forma i przyjemna aplikacja, polecam malinowy magnez :)

      Usuń
  12. Przydałaby mi się taka kuracja :D Mam czasami nocne skurcze w łydkach :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również dbam o to,żeby mojemu organizmowi nie zabrakło MAGNEZU,ale zwracam również uwagę na inne składniki odżywcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie! Trzeba zawsze dbać o siebie i nie dopuszczać do niedoboru :)

      Usuń