środa, 29 sierpnia 2018

Wooo ... I am in the valley of roses – Cudowny, różany, free cruelty, ekologiczny żel pod prysznic Wooden Spoon

Żelowym hitem ostatnich dni tegorocznego lata, okazał się u mnie cudowny, różany, ekologiczny żel pod prysznic marki Wooden Spoon!


Kosmetyki bazie róż, kocha się, bądź nienawidzi, u mnie kosmetyki różane goszczą bardzo często, kocham bowiem zapach róż od zawsze, charakterystyczna, tajemnicza, kwiatowa woń, zachwyca także w przypadku żelu Wooo ... I am in the valley of roses Wooden Spoon. Wooden Spoon, to kosmetyki z dobrą eko misją i zawsze pięknymi składami, prawdziwe kosmetyczne cuda spod ich skrzydeł, zawierają wyłącznie składniki pochodzące z natury, surowe i nieprzetworzone oleje organiczne roślinne, nie modyfikowane genetycznie, z ekologicznych upraw, nie odnajdziemy w nich sztucznych barwinków, substancji zapachowych, pochodnych ropy naftowej, alergenów, czy konserwantów, są to produkty oczywiście free cruelty, nie testowane na zwierzętach na żadnym etapie produkcji. Żel jest certyfikowany przez Soil Association.


Żel zachwycił mnie i moich domowników przy pierwszy użyciu, zarówno skład, jak i wydajność oraz boski zapach, spowodował, iż stał się naprawdę hitem w mojej łazience. Mieszka on w poręcznej buteleczce (200 ml), doskonale i praktycznie używa się go, kontrolując pozostałą ilość. Na opakowaniu odnajdziemy słodkie grafiki w różowych odcieniach, informacje na temat żelu i ładny skład. Sercem kosmetyku jest oczywiście ekologiczny olejek z kwiatów bułgarskiej róży damasceńskiej, który daje nam nie tylko wspaniałe właściwości odżywcze, ale też boski, różany zapach, jest tu też bardzo ciekawy olejek palmarozowy, czyli olejek palmarosa, otrzymywany z palczatki imbirowej, ma on przepiękny zapach, siostrzany do róży, znany był on już w starożytności ze swych właściwości nawilżające, uspakaja skórę, koi. Żel zawiera delikatne składniki myjące, które nie wysuszają, nie podrażniają nawet bardzo wrażliwej skóry, nie ma tu slsów, pięknie i delikatnie oczyszcza, tworząc kremową, lekką piankę. Używam go nie tylko do całego ciała, od stóp do głów, ale w kąpieli bez problemów i z przyjemnością, myję nim nawet twarz. Pięknie oczyszcza i nadaje skórze różanej, bardzo delikatnej woni, słowem mój ideał, który i Wam polecam z różą w ręku!

 

31 komentarzy:

  1. Róża w kosmetykach nie jest moim ulubionym zapachem, ale to opakowanie tak słodko wygląda:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie żeli Wooden Spoon są naprawdę zachwycające :) Zresztą marka boska :)

      Usuń
  2. Z zapachem różanym w kosmetykach jest u mnie różnie, jednak przyznaję że kusisz tym żelem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety z różą mam na bakier, więc nie jestem pewna czy polubiłabym jego zapach :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie szukam czegoś naturalnego do mycia ciała :) będę o nim pamiętać:) Bardzo lubię różane kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No no to coś idealnego dla Ciebie :) Ma piękny skład, delikatny i doskonały :)

      Usuń
  5. Całkiem niedawno polubiłam zapach róży w kosmetykach, juz to chcę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pięknie, ja kocham go od zawsze i ten żel , to strzał w dychę :)

      Usuń
  6. Prezentuje się bardzo intrygująco. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena nie jest jakaś zaporowa :) Może spróbuje skład mi się podoba bardzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za niespełna 25 zł warto mieć taki żelowy skarb :)

      Usuń
  8. Lubie zapach róż. Ten kosmetyk to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście nie przepadam za różanym zapachem, także nie dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kusisz, uwielbiam i różane i kwiatowe zapachy<3

    OdpowiedzUsuń