poniedziałek, 13 sierpnia 2018

Hemp Care – Genialne, włoskie kosmetyki konopne - Energetyzujący żel pod prysznic oraz nawilżający krem do ciała z organicznym olejem konopnym!

Kosmetyki na bazie oleju konopnego, już nie raz gościły na moim blogu, dziś u mnie kosmetyczne skarby konopne, które ukochałam od pierwszego wejrzenia!


Hemp Care, to marka pochodząca z Włoch, stworzona przez firmę z tradycjami o nazwie Allegrini. Kosmetyki te, tworzone są we włoskich laboratoriach, w oparciu o naturalne składniki, cenię filozofię marki, która opiera się na ochronie środowiska, w produktach tych, nie znajdziemy parabenów, olejów mineralnych, czy silikonów, firma posiada certyfikat ICEA oraz Ecolabel, zdecydowanie warto zatem na te intrygujące kosmetyki, zwrócić szczególną uwagę. Cała linia zawiera organiczny olej konopny, pochodzący z Włoch, czyli olej tłoczony z nasion konopi siewnej (Cannabis sativa seed oil), od wieków znany jest on ze swych dobroczynnych, urodowych właściwości dla skóry i włosów. Olej ten działa kojąco i gojąco, ale również bardzo intensywnie nawilża, wygładza i regeneruje, zarówno skórę, jak i włosy, zawiera cenne kwasy tłuszczowe (linolowy, alfa-linolenowy), kwasy omega 3, 6 i 9, witaminy (A, B1, B2, B3, B6, C, D i E), fosfolipidy, fitosterole, minerały, karoten, chlorofil, jest też silnym przeciwutleniaczem, zatem działa również przeciwstarzeniowo. Zarówno energetyzujący żel pod prysznic oraz nawilżający krem do ciała spod skrzydeł Hemp Care, zachwyciły mnie i moją skórę.


Hemp Care - Energetyzujący żel pod prysznic z organicznym olejem konopnym
Żel rozkochał mnie zarówno wizualnie, jak i składem oraz działaniem, do tego dochodzi naprawdę boski zapach, jego woń idealnie trafiła w moje wonne zmysły i preferencje, to zapach z drzewno-roślinnych kategorii, głęboki, uwodzicielski, na pewno spodoba się także facetom. Kosmetyk mieszka w poręcznej, brązowej butelce ( 250 ml) z praktycznym zamknięciem typu klik, ułatwiającym użycie żelu i jego szybkie, precyzyjne dozowanie. Na opakowaniu odnajdziemy estetyczne grafiki, informacje na temat żelu i ładny skład. Sercem kosmetyku jest oczywiście organiczny olej konopny, działający odżywczo i nawilżająco, idealnie pielęgnuje on i odżywia każdy rodzaj skóry, jest tu tez gliceryna, ekstrakt z zielonej herbaty, czy witamina E. Żel działa kojąco, regenerująco, ale przede wszystkim bardzo intensywnie oczyszcza, wygładza, pielęgnuje. Nie zawiera sls, zatem nie wysusza mojej skóry i świetnie sprawdzi się przy skórze nawet bardzo suchej i wrażliwej, ma gęstą, przezroczystą konsystencję, zatem jest bardzo wydajny. Używam go do całego ciała, pieni się doskonale, kremową pianą i idealnie rozprowadza się po skórze, dołączył do moich żelowych ulubieńców!

 
Hemp Care - Nawilżający krem do ciała z organicznym olejem konopnym
Nawilżający, odżywczy krem do ciała otrzymujemy w praktycznej, doskonale zabezpieczonej, brązowej tubce (150 ml), zamykanej na klik. Aplikacja kremu jest wygodna i szybka, na tubce widnieją oczywiście konopne detale, informacje na temat kosmetyku oraz skład. Krem świetnie sprawdzi się przy każdego typu skórze, idealny będzie przy skórach wrażliwych, skłonnych do podrażnień, alergii, suchych, zmęczonych, idealny dla osób zmagających się z łuszczycą i AZS, moja skóra ciała, mieszana lubi go z wzajemnością. Jest on super kosmetykiem na obecne, upalne lato, bowiem prócz właściwości pielęgnacyjnych, łagodzi też słoneczne oparzenia, także koniecznie zaopatrzcie się w niego szybko. Kosmetyk bazuje na organicznym oleju konopnym, zawiera także glicerynę, czy organiczny ekstrakt z owsa. Krem doskonale nawilża, odżywia, zmiękcza moją skórę. Ja stosuję go po kąpieli z konopnym żelem, zarówno przy pielęgnacji ciała, stóp, jak i rąk. Jest to wszechstronny kosmetyk o pięknej, treściwej, kremowej, białej konsystencji, który momentalnie się wchłania i otula skórę przepięknym zapachem, jak w przypadku żelu, roślinno-drzewnym, totalnie urzekającym, głębokim i intrygującym. Znacie już kosmetyki Hemp Care? Lubicie konopne produkty? :)


40 komentarzy:

  1. Konopnych jeszcze nie używałam ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to polecam bardzo, olej konopny w składzie, to magia :)

      Usuń
    2. Ja podobnie kosmetyków z konopnych nie używałam,ale przymierzam się do kupna jakiegos :)

      Usuń
    3. Polecam się skusić, boskie są :)

      Usuń
  2. Na razie piłam tylko mleko konopne (osobiście nie polecam) :D. Z kosmetykami konopnymi się jeszcze nie spotkałam ale bardzo chętnie wyprobuje, lubię testowac takie nowości! :) Pozdrawiam, miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz wypróbować Hemp Care, wspaniały zapach i skład :) Miałam kiedyś mleko konopne, stosowałam do miksów z owocami, jeśli nie miałaś fajne jest mleko migdałowe :)

      Usuń
  3. Miałam ostatnio olejek konopny Efektimy. Marki nie znam i kosmetyków nie używałam, wydają się bardzo ciekawe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olej konopny jest świetny, ja na ciało stosuję też solo :) Kosmetyki Hemp Care polecam z całego serducha :)

      Usuń
  4. Nie znam tej marki ale szata graficzna taka elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę że po olejku arganowym przyszedł czas na olej konopny - szał na olejki w kosmetyce nie ustaje:) Czytałam o tych kosmetykach same dobre recenzje:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarówno argan, jak i konopny od lat kocham :) Zdecydowanie oleje, to moje must have w pielęgnacji, kosmetyki te mają super opinie, ja również dołączyłam do zakochanych w nich :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Polecam, mają duży asortyment, ja po tym debiucie, mam ochotę na inne kosmetyki :)

      Usuń
  7. Kosmetyki ciekawe i olej konopny jest jednym z lepszych olei ale ceny tych kosmetyków też są przepiękne :P jednak żel po prysznic za 70zł to trochę dużo, szczególnie, że dobre żele można znaleźć za kilka złotych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawe, polecam tę markę :) Podobne ceny mają tez inne żele z takimi składami, oczywiście są też te tańsze :) Ale czasem warto zaszaleć i zainwestować :)

      Usuń
  8. Marka jest mi obca, ale produkty bardzo ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marki nie znam, ale coś czuję, że z zapachem tego żelu zdecydowanie bym się polubiła :). Trochę szkoda jego ceny, do niskich nie należy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mamuniu jaki on ma boski zapach <3 Warte każdego grosika ;D

      Usuń
  10. Minimalistycznie wyglądające produkty, a mają moc :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Olej konopny teraz to tak jak kiedyś olej arganowy - hit ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś był bardzo niedoceniany, teraz ma swe pięć minut :)

      Usuń
  12. oba produkty bardzo kuszące ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś używałam kosmetyków z olejem konopnym i super się sprawdzały. Te z pewnością też bym polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, wspaniałe oba dołączyły do moich naj :)

      Usuń
  14. Nie miałam jeszcze, ale słyszałam, że są dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  15. może i bym chciała ale za dużo zapasów mam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapamiętaj je na przyszłość zatem, naprawdę cudeńka :)

      Usuń
  16. Konopia na topie, opakowania mają świetny design!

    OdpowiedzUsuń