sobota, 4 sierpnia 2018

Stephenie Meyer – Chemik - Edipresse Książki – Świetny, lekki kryminał sensacyjny na lato w wersji audiobook!

Gdy po wieczornym czytaniu tradycyjnej, papierowej książki, pochłaniają mnie pielęgnacyjne rytuały, uwielbiam słuchać audiobooków!


Stephenie Meyer – Chemik
Wydawnictwo: Edipresse Książki
Tłumaczenie: Anna Klingofer
Tytuł oryginalny: The Chemist
Data wydania: 24 kwietnia 2017
Audiobook - Czas: 19 godz. 36 min – 2 x płyta CD
Lektor: Krzysztof Plewako-Szczerbiński


Książka zatytułowana Chemik, autorstwa słynnej Stephenie Meyer, którą na pewno kojarzycie z kultowej Sagi Zmierzch, tak szybko wciągnęła mnie, że słuchałam jej w zasadzie codziennie, szybko chłonąc słowa, czytane przez świetnego lektora Krzysztofa Plewako-Szczerbińskiego, który swym przyjemnym, głębokim głosem wprowadzał mnie w świat powieści. Nie jest to książkowa nowość, jednakże polecam Wam tego lata sięgnąć po Chemika, czy w wersji tradycyjnej, którą pięknie wydało Wydawnictwo Edipresse Książki, czy też po ebooka, czy właśnie w wersji audio, jak u mnie. Adiobook Chemik, jest też dostępny na platformie czytelniczej Legimi, która skusi Was przeogromną ilością książek w postaci ebooków i audiobooków właśnie, to ogromna, wirtualna księgarnia, ponad 25 tysięcy ebooków i audiobooków, także gorąco Wam ją także polecam. Wersja płytowa, zawiera dwie płyty CD, książka podzielona jest na wiele części, także zawsze możemy rozpocząć od dowolnego momentu, w którym skończyliśmy ostatnio słuchanie.



Chemik Stephenie Meyer, to przyjemny w odbiorze świetny kryminał sensacyjny, który idealnie zajmie Was podczas letnicy wieczorów. Fabuła szybko wciąga, momentalnie identyfikujemy się z główną bohaterką, nie ma tu zdecydowanie miejsca na nudę. Doktor Juliana, inaczej Julie, ma mnóstwo imion, codziennie nazywa się inaczej, ukrywa się, nosi peruki, jednego dnia jest Kris, innego nosi jeszcze inne imię, przez dużą jednak część powieści nazywa się Alex. Kiedyś pracowała dla amerykańskiej agencji rządowej, jako osoba przygotowująca specyfiki, zmuszające podejrzanych do wyjawiania danych, tajnych informacji, w skrócie brała udział w torturach zadawanych ludziom. Jednakże, gdy ginie jej najbliższy współpracownik Dr. Joseph Barnaby, kobieta zaczyna uciekać, bojąc się także o własne życie. Po czasie, znajduje ją mężczyzna z departamentu, dając jej kolejne zadanie. Tajniaczka Alex, ma szybki plan, wynajmuje dogodne miejsce, znajduje i porywa Daniela, człowieka, który ma być odpowiedzialny za mafijne działania, zmierzające ku epidemii. Wkrótce do akcji wkracza jego niepokorny i tajemniczy brat Kelvin. W obliczu nieprzewidywalnego obrotu sytuacji, mkniemy poprzez Chemika, widzimy rodzącą się miłość, sympatyczną przyjaźń z psem, ale też kryminalną akcję, z prawdziwym jaskiniami rodem z Batmana, pełnymi broni. Książka jest idealną, letnią lekturą, genialną także do słuchania, zatem polecam ją Wam serdecznie w te upały! 




28 komentarzy:

  1. Ja nie mogę słuchać audiobooków, zupełnie nie potrafię się skupić. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak skupienie musi być, czasem przewijałam, jak się pogubiłam i zamyśliłam :D

      Usuń
  2. nie miałam jeszcze żadnego audiobook'u - są idealne przy dłuższych podróżach, które są nużące kocham kryminały,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Audiobooki, są idealne do podróży samochodem :)

      Usuń
  3. I te strzykawki xD Takimi aplikowałam antybiotyki myszce z adopcji :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Koleżanka ma mi pożyczyć książkę, ale takim audiobookiem bym nie pogardziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno przeczytam, ale audiobooki nie są dla mnie - jestem wzrokowcem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już obecnie zaczęłam się zaprzyjaźniać z audiobookami :)

      Usuń
  6. Myślałam, że będzie urodowego coś-mieszanie kremów itp :) Kryminałem świetnym jednak tym bardziej nie pogardzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wybieram wersję tradycyjną, papierową :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jakoś nie mogę przekonać się do audiobooków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja wole ksiazki :) lepiej mi sie czyta jakoś :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wolę książki z ebooka:) audiobooki nie są dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie słuchałam audiobooka, ale myślę, że to musi być super sprawa i chyba zacznę to praktykować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się przekonać, naprawdę miło się słucha :)

      Usuń
  12. Strzykawki są ciekawym dodatkiem :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja szybciej przeczytam niż posłucham. Słucham jedynie jak byłam w ciąży i miałam problem z bezsennością...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także wolę przeczytać, jednak to bardzo miła odmiana, podczas innych czynności :)

      Usuń